kiss kirjoitti:Huomaatko monet heistä, jotka ovat oman 'hiostuksensa' käyneet läpi, ovat muuttuneet sellaisiksi, että osallistuvat juttuihin hillitysti ja ottavat kantaa varauksella.
Sekä ovat varovaisia sanoissaan.

kiss kirjoitti:Ei oikein tahtois itsekkään uskoa, mitä kaikkea tää palstalla hengaaminen saa esiin.
Sateentekijä kirjoitti:No, tokihan parempaakin viihdettä olen nähnyt, mutta 3-4/ 5 oman asteikkoni mukaan.
Hirviniemi oli keventävä tapaus ,vaikka pääsikin hänkin hengestään.
Ellei ota asioita liian vakavasti, voi viihteeksi lukea
Rane kirjoitti:Jep. Niin MINUN mielestäni. Kotimaiseksi uudeksi elokuvaksi Härmä on loistava. Schindlerin listan olen joskus varmaankin katsonut, mutta en muista siitä mitään. Sekoitan sen ehkä muihin samantyyppisiin kuten Sophien valinta. En silti aio katsoa Schindlerin listaa uusintana. Tuo Härmä on aikoinaan jäänyt minulta näkemättä, en edes tiennyt ko. elokuvasta, koska juuri siihen aikaan, kun elokuva sai ensi-iltansa, minun monivuotinen terapiani oli päättymässä lopullisesti. Ajatukset olivat vähän muualla. Sen sijaan muistan sen, että kun hoitosuhde alkoi, tapahtui Estonian uppoaminen. Onkohan siitä tehty elokuva? [PP]
Härmän Matti on vähän samannäköinen kuin minun isäni nuorena.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa