Psykopatologia kirjoitti:.Palkkatuen myöntäminen edellyttää,
että tuella palkattavan osaamisessa ja ammattitaidossa arvioidaan olevan puutteita tai hänen
tuottavuutensa tarjolla olevassa työtehtävässä arvioidaan alentuneen työttömyyden keston,
vajaakuntoisuuden tai muun syyn johdosta.
minätäällä kirjoitti:Eikös Hesarissa vähän pelätty sitäkin, että tuo on vain keino laillistaa pysyvän halpatyövoiman saanti?
Biancaliina kirjoitti:Ongelma ei ole se, etten saa tehdä töitä sairauslomalla, vaan se, etten yleensäkään pysty tekemään.
Miksi ihmeessä olisin sairauslomalla, jos en olisi opiskelu- ja työkyvytön, kuten olen (tällä hetkellä).
Kun kykenin aikoinaan (edes) työkokeiluun, en tietenkään hakenut sairauslomaa, miksi hakisin jos kerran kykenen johonkin.
Heti kun pystyn, lähden opiskelemaan ja/tai töihin, enkä todellakaan aio jäädä mihinkään kuntoutustukirumbaan, ellei "pakko".
Minua vaan ihmetyttää erittäin paljon, että kunt.tuki hylätty, koska olen Kelan virkalijan (kuka ei ole koskaan minua tavannut) mielestä (alentuneesti tms.) työkykyinen, vaikka useat minut tavanneet lääkärit ja psykologi on toista mieltä, itsekin olen. Sitten toiset saa kuntoutustukea ja ihan laillisesti käyvät lisäksi työssä; miten tämä heiltä onnistuu, miksi he saavat kunt.tukea ollessaan joten kuten työkykyisiä ja minä en. (Kun en ole edes pikkusen työkykyinen, jos oisin, niin en takuulla tässä odottelisi vaan jotain päätöksiä tekemättä mitään, aina löytyy jotain, vaikka kursseja ja harjoitteluita- jos ei muuta).
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa