kiss kirjoitti:Antaa sen nyt vaan uskoa siihen. Tuo oli hauskasti sanottu!
Tyttöni intoilee kaikenlaisten hömppäkuurien kanssa ja suhtaudun samoin, antaa sen nyt vaan uskoa siihen, eihän se mua mitenkään haittaa. Hyvä vaan, jos toinen tuntee olonsa kivaksi noilla kuureilla.
kiss kirjoitti:Minä söin nuorena Spiruliinaa ja olin muka niin reipas, kunnes luin sen haittapuolista ja huomasin että roskaa koko juttu.
tuuve m kirjoitti:Voi perse, olisit jättänyt merilevän pois tästä ketjusta.
Alkaa jo niin vituttaa tämä aiheen ohi puhuminen, että pistän teidät kaikki vihamiehiksi ja puhun vain itselleni.

Mirri kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Voi perse, olisit jättänyt merilevän pois tästä ketjusta.
Alkaa jo niin vituttaa tämä aiheen ohi puhuminen, että pistän teidät kaikki vihamiehiksi ja puhun vain itselleni.
Tuuve, putosin kärryiltä enkä tajua viestistäsi tuon taivaallista.
kiss kirjoitti:Siis siinä artikkelissa kerrottiin (huom. -70 luvulla)Spiruliina levän talteenotosta ja kuinka saastunutta se on, sekä sen säilytyksestä, ennekuin se saatiin tehtaalle asti.
Puhuttiin siis myrkyistä ja huonosta hygieniasta, sitten vielä sellaista, että se rasittaa liikaa ihmisen puhdistus elimiä. Infon seurauksena hylkäsin tuotteen.
Nykyään voi olla toisin.
Hilppa kirjoitti:Detox-kuureista ei ole terveydellistä hyötyä, sanovat asiantuntijat
TERVEYS 5.1.2015 17:02 Mari Karttunen HELSINGIN SANOMAT
http://www.hs.fi/terveys/a1420431817811
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa