Kaamosoleskelu

Re: Kaamosoleskelu

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.12.2014 20:54

Ja häntä olet nyt ruvennut teitittelemään?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tuuve m » 27.12.2014 20:54

Hilppa kirjoitti:Jos äänestys pidetään, niin minun siis tulisi poistua? Mutta en aio sitä tehdä.

Enkä ymmärrä teitä, miksi ajaudutte tuohon pisteeseen, että jonkun olisi lähdettävä. Hieman aikuisuutta kiitos.

Sinä ajat minun siihen pisteeseen etten voi täällä enää olla ja se just on aikuisuutta, että lähtee pois seurasta missä olo vaan tulee huonommaksi.
Vaikka sanonkin ettei äitini kuolema ole minulle raskain ja vaikein asia elämässäni, on se silti niin hankala etten viitsi siihen palata joka ikinen päivä ainakaan jouluna.

Minä uskon, että Hilppa teki aivan tahaltaan tämän, että palasi aina vaan uudelleen äidin kuolemaan. Teit sitä niin kauan, että mulla meni hermot.
Olet samanlainen savustaja ja hiillostaja kuin Kyllästynyt ja kun pääset tavoitteesi, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2014 21:00

tuuve m kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Jos äänestys pidetään, niin minun siis tulisi poistua? Mutta en aio sitä tehdä.

Enkä ymmärrä teitä, miksi ajaudutte tuohon pisteeseen, että jonkun olisi lähdettävä. Hieman aikuisuutta kiitos.

Sinä ajat minun siihen pisteeseen etten voi täällä enää olla ja se just on aikuisuutta, että lähtee pois seurasta missä olo vaan tulee huonommaksi.
Vaikka sanonkin ettei äitini kuolema ole minulle raskain ja vaikein asia elämässäni, on se silti niin hankala etten viitsi siihen palata joka ikinen päivä ainakaan jouluna.

Minä uskon, että Hilppa teki aivan tahaltaan tämän, että palasi aina vaan uudelleen äidin kuolemaan. Teit sitä niin kauan, että mulla meni hermot.
Olet samanlainen savustaja ja hiillostaja kuin Kyllästynyt ja kun pääset tavoitteesi, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Luuletko tuuve m, että kyseinen aihe olisi minulle helppo? Erehdyt, ei ole helppo.
Luuletko, että minä sinua varten palstalla kirjoittaisin ja sanakäänteitä miettisin? Erehdyt. En kirjoita, vaan itseäni varten etupäässä kirjoitan. Pyrin ottamaan muut huomioon, mutta sinulle en osaa millään tasolla olla mieliksi ja ystävällisyyteni aina koet loukkaavaksi ja väärintekemiseksi. En voi sille mitään.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 27.12.2014 21:58

Isän haudalla kävimme viemässä kynttilän.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.12.2014 22:21

Sama vääntö näyttää täällä
vain jatkuvan, ettekö kyllästy?
Osallistu sinäkin keskusteluihin, äläkä tuhlaa aikaasi telkkuun, täällä oppii intensiivisti käsittelemän asioita. Se ei ole vääntöä vain keskutelua ja totta kaikenlisäksi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2014 22:27

Jill kirjoitti:Isän haudalla kävimme viemässä kynttilän.

Vein äidin ja isän haudalle kynttilän. Seuraavana iltapäivänä vieläkin paloivat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.12.2014 22:43

höpö höpö, et vaan vaivaudu lukemaan kaikkea tähän liittyvää. Mut jos ei kiinnosta, niin aloitappa sinä joku ketju joskus, ei linkki tahi lainaus, vaan asia josta haluaist keskustella. Vaikka sinusta, siitä tulisi suosikki ketju, koska et paljonkaan juttele omista tunteistasi, niin että siitä muutkin saisvat jotain irti. Pakkohan ei ole :)
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 27.12.2014 22:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 27.12.2014 22:45

Perkele tätäkin porukkaa, jopa vertaistukiosiossa tullaan kertomaan kuinka panin näkkileivälle voita tai katoin salattuja elämiä tms ja samassa ketjussa jossa joillakin on suhteellisen paska olla.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.12.2014 22:47

Hilppa kirjoitti:
Jill kirjoitti:Isän haudalla kävimme viemässä kynttilän.

Vein äidin ja isän haudalle kynttilän. Seuraavana iltapäivänä vieläkin paloivat.

Hilppa, vain siksi ettemme tiedä, mitä heille tapahtui ja miten se vaikutti sinuun, emme oikein osaa keskustella asiasta. Ehkä se kuitenkin olis paikallan, ymmärtäisimme mekin olla varovaisia sanoissamme. Ymmärrät mitä tarkoitan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.12.2014 11:45

Sateentekijä kirjoitti:Sama vääntö näyttää täällä
vain jatkuvan, ettekö kyllästy? :?

Et sinä ainakaan helposti kyllästy tai luovuta ollessasi osallisena vääntöön. Silloin availet ketjun jos toisenkin ihan vain vääntöä jatkaaksesi. Etkä silloin höllää omaa pipoasi; näköjään huutelet mieluummin ohjeita toisille kuin sovellat niitä itseesi ollessasi itse väännön tiimellyksessä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 28.12.2014 21:39

En ole tehnyt paljonkaan tänään. Luontopolulla kävellyt. Pessyt pyykkiä. Kirjoittanut.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2014 13:34

Oleskelun ei pitäisi olla pahaa oloa tuovaa. Jos oleskelu tuntuu pahalta tai ei kykene olemaan tekemättä mitää, silloin voi olla jokin vialla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tuuve m » 29.12.2014 17:21

Minä, minä en ole vääntänyt mihinkään suuntaan vaan suuntani on ollut koko ajan ihan sama, ilman vääntämistä.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2014 19:11

Sama minulla.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2014 19:41

Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Minä, minä en ole vääntänyt mihinkään suuntaan vaan suuntani on ollut koko ajan ihan sama, ilman vääntämistä.

Tuuve, mielestäni sinä olet muuttunut parempaan suuntaan 8-)

Jos suinkin mahdollista :)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.12.2014 21:07

Suuntani on välillä ollut alaspäin.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.12.2014 22:35

Mitä alaspäin? Saltsu tuossa sanoi, että Tuuve on hänestä kivampi kuin ennen ja Helmiksen mielestä on aina ollut tosikiva. Sinä olet kanssa aina kiva, että jos oisit alaspäin mennyt, niin et sitten olisi? Enpä ole huomannut.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.12.2014 22:52

Olihan Helmenkalastajalla ja tuuvella paha välirikko viisi vuotta sitten.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2014 22:59

Siitä on jo yli kuusi vuotta (muistan vuoden veljeni kuolemasta), mutta me selvitimme välimme lähes saman tien. Sitä paitsi pidin tuuvesta silloinkin! Siksi otinkin välirikkomme aika raskaasti. Onneksi me tuuven kanssa osaamme aikuisesti hoitaa tällaiset asiat :)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.12.2014 23:04

Hemis lupas kerran vetää mua turpaan, jos satun pimellä vastaan :D
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet