Lady in Alaska

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Lady in Alaska

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.12.2014 20:19

kiss kirjoitti:Sateentekijä on myös kovasti yrittänyt sopeutua, omalla tavallaan. Kyllä hän on linkitellyt mielenkiintoisia asioita ja ainakin yrittänyt itsekkin jotain laatia. Tuo ensimmäisen viestin video, niin mitä siitä? Mikä siinä loukkaa? Sarjakuva hahmo röyhtäilee?
Väkisinkin alkaa harmittaa, kun toinen ei vielä (kään)tajuu kaikkii täällä olevia koukkuja ja kaikenlisäksi vielä jokaisesta viestistään saa huonoa palautetta, ei oikein ole reilua jatkuvasti osoittaa sormella.
Minä uskon, että Sateentekijä haluaa olla yhteistyössä, kunhan vaan keksii keinot. Esim. ystävällisen lähestymistavan.

Tässä syy miksen koskaan ole ollut ystäväsi, kis vaikka olemme jo 12vuotta tunteneet.
Niin mikä siinä videossa tai ketjun otsakkeessa nyt ketään loukkaisi, sehän on tyypillistä tyyliä myös kisille.

Sateentekijä ei ole mikään uusi henkilö, koska hänkin on lähes kaikki meistä tuntenut samaiset 12vuotta.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 20:23

Tuuve, sori ihan tosi, minä en tajuu mikä tuossa röyhtääjässä on "se juttu"
Se on kyllä jo selvinnyt, että Sateentekijä on joku vanha tuttu, mutta mahtuuhan hän tänne kouliintumaan siinä missä minäkin.
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.12.2014 20:38

Minäkin muuten luin sen nimittelyn ja itse videota en ole katsonut.

PS Kis en jaksa leikkiä kanssasi olet pösilö-leikkiä.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 20:39

Olen pösilö, ei edes tarvii leikkiä sitä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.12.2014 20:56

kiss kirjoitti:Sateentekijä on myös kovasti yrittänyt sopeutua, omalla tavallaan. Kyllä hän on linkitellyt mielenkiintoisia asioita ja ainakin yrittänyt itsekkin jotain laatia. Tuo ensimmäisen viestin video, niin mitä siitä? Mikä siinä loukkaa? Sarjakuva hahmo röyhtäilee?
Väkisinkin alkaa harmittaa, kun toinen ei vielä (kään)tajuu kaikkii täällä olevia koukkuja ja kaikenlisäksi vielä jokaisesta viestistään saa huonoa palautetta, ei oikein ole reilua jatkuvasti osoittaa sormella.
Minä uskon, että Sateentekijä haluaa olla yhteistyössä, kunhan vaan keksii keinot. Esim. ystävällisen lähestymistavan.

Mitään tuollaista en ole havainnut (lihavoidut kohdat). Jos Sateentekijälle esittää kritiikkiä, hän haukkuu joko kritiikin esittäjän tai jonkun muun. Mitään merkkejä siitä, että hän yrittäisi nähdä, mistä kiikastaa, kun hän tuon tuostakin joutuu kritiikin kohteeksi, ei ole näkynyt.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 21:01

Se että Sateentekijä osallistuu, laittaa linkkejä ja lainauksia ja vastailee, kertoo mun mielestä siitä, että hän haluaisi kyllä olla mukana, kun vaan osais olla 'niinkuin täällä pitää olla'
Eihän minullakaan kestänyt kuin 10v. tajuta, että kirjoittelen oikeiden ihmisten kanssa vastavuoroisesti. Luulin huutelevani nimimerkki meressä. *samaistuu*
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.12.2014 21:40

kiss kirjoitti:Se että Sateentekijä osallistuu, laittaa linkkejä ja lainauksia ja vastailee, kertoo mun mielestä siitä, että hän haluaisi kyllä olla mukana, kun vaan osais olla 'niinkuin täällä pitää olla'
Eihän minullakaan kestänyt kuin 10v. tajuta, että kirjoittelen oikeiden ihmisten kanssa vastavuoroisesti. Luulin huutelevani nimimerkki meressä. *samaistuu*

Hän haluaisi kyllä olla mukana, mutta ei tämän palstan ehdoilla, vaan hän haluaisi asettaa omat sääntönsä.
Kukaan muu ei ole yhtä ahkerasti ollut heittämässä milloin ketäkin täältä pihalle bännille tai kokonaan pois.
Omia vikojaan hän ei näe ollenkaan. Minun mielestäni ei ole ihme, että saa osakseen kritiikkiä. Enemmänkin voisi antaa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 22:03

..Kukaan muu ei ole yhtä ahkerasti ollut heittämässä milloin ketäkin täältä pihalle bännille tai kokonaan pois..
-johtuu mielestäni ihan mullikoinnista, ei vielä osaa, vaan pitää potkia joka suuntaan. Kauan sitten oli eräs raaka Mirri, joka olisi suonut joka toiselle rangaistusta, ellei kirjoittaja toiminut hänen sisäistämiensä sääntöjen mukaisesti. Kypsähtänyt Mirri antaa nykyään monenkin olla täällä :D
Kyllähän Sateentekijäkin oppii jos löytää hyvän syyn oppia.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.12.2014 22:12

Jää nähtäväksi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 22:17

Lievennyksenä äskeiseen Mirri kommenttiini, lisäisin, että toisaalta ainoastaan Mirrin kometaminen sai minut heräämään plus jatkuvat bannit. Te ette varmaan enää muista kuinka vaikeaa itsekullekkin on ollut vuosien hioutuminen siihen, että uskaltaa olla oma itsensä täällä. Senkin jälkeen kun on kunnolla mokaillut ja yritysten ja erehdysten kautta oppinut olemaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.12.2014 22:36

kiss kirjoitti:Kauan sitten oli eräs raaka Mirri, joka olisi suonut joka toiselle rangaistusta, ellei kirjoittaja toiminut hänen sisäistämiensä sääntöjen mukaisesti. Kypsähtänyt Mirri antaa nykyään monenkin olla täällä :D

Tiedätkö vuosien varrelta montakin kertaa, jolloin raa'aksi mainitsemasi Mirri on halunnut, vaatinut, tai pyytänyt bannia tai muuta rangaistusta toisille kirjoittajille? Siis tiedätkö - uskomisia, luulemisia ja olettamisia ei lasketa mukaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 22:46

Hmmm. Minulla ei ole mitään muita todisteita siitä, kuin omat muistoni tukarilta, silloin mielestäni oli sillointällöin konflikti, jonka melskeessä usein sinulta tuli pyyntö palstalle ylläpidolle, Bannata tai poistaa joku kirjoittaja. Minäkin olin joskus listalla.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.12.2014 22:54

Mistä tiedät? Pääsitkö lukemaan ylläpidolle tulleita ilmoituksia?
Minulla on sellainen käsitys, että tämä juttu on urbaani legenda.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 23:22

No jos ihan totta puhun, niin tosiaankaan en nähnyt muuta kuin ne Mirrin palstoilla itse kirjoittamat 'ilmoitan sinusta ylläpitoon.' tai, 'kirjoittaja joutaisi banniin moisesta, tein ilmoituksen' En tosiaan tiedä, oliko vain uhkailua tms.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.12.2014 23:24

Käsittääkseni Mirri ilmoitti viestejä ilman mitään rangaistusehdotusta. Niin kuin minäkin tein.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.12.2014 23:26

noinhan se varmaan meni.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.12.2014 23:39

Helmenkalastaja, niin tein kuin sanot. Lisäksi ilmoitin viesteistä ylläpitoon erittäin harvoin - toisin kuin jotkut vakaasti uskoivat ja halusivat ylläpitää luuloja toisille kirjoittajille banneja hankkivasta Mirristä. Pahansuovat uskomukset olivat niin sinnikkäitä ja suututtavia, että jossakin vaiheessa aloin julkisesti foorumilla kertoa harvoista ilmoittamisista sekä myös, jos harkitsin ilmoittamista.

Kutakuinkin samoin toimin nykyisin ja tällä foorumilla. Paitsi että tällä foorumilla ilmoitan herkemmin kuin aiempina vuosina, koska luotan foorumin ylläpitäjän harkintakykyyn. Tiedän tekeväni vain ilmoituksen, eikä minun tarvitse pelätä ylläpitäjän toimivan mitenkään muuten kuin oman harkintansa mukaan. Menneinä vuosina ja toisilla foorumeilla ilmoittamiskynnys oli erittäin korkea, koska pelkäsin, että ylläpitäjä saattaa toimia harkitsemattomasti ja vain minun ilmoitukseni perusteella. Se huoli oli tehokas keino pitää ilmoittamiskynnys mahdollisimman korkealla.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko