tuuve m kirjoitti:Päätit kuitenkin pitää tämän herjaketjun paikallaan.
Minut voi sitten poistaa foorumilta, kiitos ja näkemiin. Jotenkin olette ansainneet tuon saaran- sateentekijän sekoilut, se taitaa olla aivan täysin umpihullu.
Psykopatologia kirjoitti:Ethän ole esittänyt tätä siirrettäväksi.
tuuve m kirjoitti:Miksi esittäisin, tämähän on hieno esitys sun moderointitaidoistasi ja saara- sateentekijän mielisairaudesta tai mielisairauksista.
Sateentekijä kirjoitti:En sisäistänyt sanomaasi, sori PP
Sateentekijä kirjoitti:Joo, yleisön toivomuksesta kai on paikallaan tämän jonninjoutavan ketjun eliminointi.
Helmenkalastaja kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Miksi esittäisin, tämähän on hieno esitys sun moderointitaidoistasi ja saara- sateentekijän mielisairaudesta tai mielisairauksista.
Samaa mieltä Tuuven kanssa. Herjaketjuhan tämä on ja on mielestäni käsittämätöntä, ettei ylläpitäjä poista tätä ilman muuta,
vaan antaa "tasapuolisuuden nimissä" noottia molemmille
(lihavointi minun)Sateentekijä kirjoitti:Tuuve, millähän oikeudella sinä käyt minun mieleterveyttäni julkisesti arvostelemaan? Mielestäni tuo on julkista herjausta jos mikä. Minä laitoin tämän ketjun, koska juttu mielestäni oli hauska. Se ei kumminkaan oikeuta mielenterveyteni arvioimiseen täällä millään tasolla.
13.12 poistin tarpeettomana nimittelyn

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa