Pelko

Re: Pelko

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.12.2014 19:07

Et ole multinikki täällä mutta muuten kieroileva ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.12.2014 20:43

Ok. seuraavan kerran kun lainaan omia kirjoituksiani pitää kai pistää maininta siitä, että olen tämän toisaalla itse kirjoittanut. Silti mielestäni on tyhmää ja asiatonta heittää tänne
nikki, jota käytän toisella foorumilla.

Sateentekijä, ihan järkevää tehdä niin, mainita lainaavansa omaa nettikirjoitustaan. Sillä juuri vältetään se, että joku tarkkaavainen lukija alkaisi kysellä, oletko kopioinut toisen kirjoittajan tekstiä toiselta foorumilta. Eihän toisen foorumin nimimerkkisi olisi tullut julki, jos itse olisit hoksannut sanoa siteeraavasi itseäsi; mitään muuta sinun ei olisi tarvinnut kertoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuve m » 11.12.2014 21:11

Sateentekijä kirjoitti:Ok. seuraavan kerran kun lainaan omia kirjoituksiani pitää kai pistää maininta siitä, että olen tämän toisaalla itse kirjoittanut. Silti mielestäni on tyhmää ja asiatonta heittää tänne
nikki, jota käytän toisella foorumilla.
Tuuvehan, joka minua eniten multinikiksi syyttää, ei itse omista kuin noin kymmenkunta eri nikkiä joita täälläkin on käytellyt, milloin mitäkin. Mutta mitäpä siitä sitten.- muumimamma,- joiku - ensiapu- tässä vain muutama, kun en jaksa jokaista tähän laittaa.
Tuuve on myöskin kirjoittanut saatuaan bannin tulevansa aina uudella nikillä ja uudella ja uudella, joten HÄN voisi todella pitää multinikkeilystä pienempää suuta.
Mutta hän onkin niitä jotka näkevät rikan toisen silmässä muttei halkoa omassaan :mrgreen:
Minä en ole koskaan multinikkeillyt täällä ja olen nikkiä vaihtaessani kertonut sen miksi, mutta sillähän ei näytä olevan eräille mitään merkitystä.
Tosin tämä ei liity mitenkään otsikkoon- pelko- mutta eihän täällä tuskin mikään ketju saa jatkua ilman, että tulee väliinhuutelijoita, eikä niinkään rakentavassa mielessä.

Minä lopetan vanhojen jauhamisen tähän. Toivon myös että toiset ovat kyllin fiksuja tehdäkseen saman:D

Hyvinhän näyt tunnistavan minut, olenko millä nikillä tahansa. Ja bannit olen aina istunut ja vasta sen jälkeen ottanut uuden nikin.

Päinvastoin kuin sinä, olet sanonut, että et ollut tukiasemalla mutta olit kuitenkin. Sinulla on joku menneisyys Tukiasemalla, olet saattanut olla mikä tahansa räyhääjä mutta muistelet vaan minun olleen sellainen vaikka olin siellä vain 16v ja äitini oli just kuollut. Mutta sitä aikaa et voinut unohtaa vain toit heti esiin kuinka minut tunnet.

Minulle sinä olet nettikiusaaja. Ja paskanlänkyttäjä ja suoraan sanoen täyspaska.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 11.12.2014 22:45

Onpa hienoa, että sinulla on nyt kaksi korttia eli Alaska ja katkeruus :D :D :D :D .
tuuve m

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.12.2014 22:58

Sateentekijä, sinun käsissäsi oikea mihin tarkoitukseen?
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuve m » 11.12.2014 23:05

Mirri kirjoitti:Sateentekijä, sinun käsissäsi oikea mihin tarkoitukseen?

Varmaankin vittuiluun.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Lette » 20.12.2014 13:43

Pahuus ja ilkeys ovat jokapäiväisiä ilmiöitä. Koska kukaan ei ole täydellinen, on selvää, että meillä jokaisella on tuhoavia asenteita ja tarkoitusperiä, joilla aiheutamme vahinkoa itsellemme ja muille.

”Paha on hyvän poissaoloa”, kuvasi Tatianus 100-luvulla. Eli paha aiheutuu hyvän torjunnasta, vääristämisestä ja kieltämisestä. ”Terveys on ihmisen sisäistä harmoniaa itsensä ja ympäristönsä välillä” (Hippokrates 400 eKr.). Terve ihminen on tietoinen ristiriitaisuudestaan.
Lette

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet