En pidä -ketju

En pidä -ketju

ViestiKirjoittaja Maaria » 03.12.2014 21:20

Tämmöiselle ketjulle on ihan paikkansa varmasti täällä, joten nyt saa valittaa ihan kerta kiellon päälle
asioista, joista ei niin yhtikäs tykkää ollenkaan.

Aloitan.

En pidä aurajuustokinkku-paniinista, minttusuklaasta, maksullisista wc-tiloista, loskasta ja märästä,
Cheekistä, graavilohesta, katkaravuista, puoliraasta lihasta...jne. (palaan myöhemmin asiaan, kun tulee lisää näitä).

Mitä muuten voi tehdä, jos on kova hätä, eikä ole sopivaa rahaa tai ei kerkeä sitä vaihtamaan, niin ei pääse yleisissä tiloissa oleviin vessoihin. Onko ainut tyylikäs vaihtoehto kakata housuunsa?

ps. Tähän ketjuun ei saa tuoda palstan nikkejä, tai muuten aiheuttaa riitaa
Maaria

Re: En pidä -ketju

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.12.2014 23:52

Tällä hetkellä eniten en pidä siitä, että pitkäaikainen lähikauppa - viimeisimmältä nimeltään K-Supermarket - lopettaa toimintansa tämän vuoden lopulla. On suorastaan sydäntä raastavaa asioida kaupassa, joka tekee kuolemaa toimittuaan vuosikymmenet milloin minkäkin laisella nimellä. Ja etenkin, koska kauppa kuolee ilman oman firmansa tahtoa. Hyllyt tyhjenevät, uutta tavaraa ei tule eikä tilata...

Asioin kuitenkin, koska mielestäni se on yksi keino rohkaista ja jättää hyvästejä toinen toistaan mukavammille ja tutummaksi tulleille myyjille, jotka menettävät työpaikkansa.
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuve m » 04.12.2014 07:54

Minä en pidä siitä, että kirjastoautoista tehdään palveluautoja joissa jää itse kirjat toissijaisiksi asioiksi.
Menee tunnelma pilalle, jos siellä mittaillaan verenpaineita ja tuodaan reseptejä.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Maaria » 04.12.2014 17:01

En pidä suurista kaupoista, vaan ihan pikkuriikkisistä lähikaupoista, mutta ne kuolevat pois.
Hyvähän se on kun isoissa kaupoissa on tuotevalikoimaa ja löytää monia eri asioita,
mutta minulle tulee siellä aina vähän kaaottinen olo.
Maaria

ViestiKirjoittaja tuuve m » 07.12.2014 13:47

En pitänyt adoptioisäni eilisestä juhlapäivällisestä, koska se oli metsoa jonka oli itse ampunut.
Ehkä se oli se metso joka yhtenä keväänä rakastui porstuaharjaani niin kiihkeästi ettei edes koirat uskaltaneet mennä ulos.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Rane » 07.12.2014 14:12

En pidä liian isoista vuokrankorotuksista.
Rane

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet