Tiedättekö kuuntelulaitteen?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Tiedättekö kuuntelulaitteen?

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.11.2014 11:54

Haluaisin kuunnella haukkuuko koirani kotona, kun olen poissa. Tiedättekö mikä laite toimisi tässä yhteydessä? Ei varmaan ole itkuhälytintä, mikä kuuluisi kilometrien päähän tai myöskään radiopuhelin ajaisi tälläistä asiaa.
Pinja

Re: Tiedättekö kuuntelulaitteen?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.11.2014 12:12

Kuva
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.11.2014 12:24

Sanelulaite, joka aktivoituu aina kun kuuluu ääntä? Voi olla, että esim tietokoneelle voi ladata tuollaisen ohjelman. Näin nauhuri käynnistyy aina, kun ääntä kuuluu, parhaimmat saattavat jopa tallentaa kellonajankin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.11.2014 12:36

Joulukuussa markkinoille on tulossa laite, jossa on rajaton kantomatka ja kamera -itkuhälytin. http://www.gigantti.fi/product/terveys- ... -more-info
Haluaisin kyllä halvemman laitteen ja kameraa en tarvitse. Haluan mahdollisimman pitkän kantaman.
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.11.2014 16:52

Tiedän kuuntelulaitteen. Sellaisen suuntaavan mikrofonin, jota myy Lintuvaruste ja joka maksaa maltaita. On erittäin tehokas, mutta kantama ei ehkä ole kuin joitakin satoja metrejä, kun etäisyys on esteetön ääniaalloille.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.11.2014 17:56

Naapurikin voi toimia nauhurina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.11.2014 21:30

Veli asuu 6. kerroksessa ja minä 7. kerroksessa samassa kerrostalossa. Jos haukuntaa ilmenee, se täytyy pysäyttää mahdollisimman nopeasti ja en luota veljeen riittävästi asiassa, että tilanne olisi hänen hallinnassaan ja hoidossa, ainostaan minä pystyn hallitsemaan ja hoitamaan tilanteen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.11.2014 00:34

Mutta onhan veljellä korva!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.11.2014 19:29

Tänään pääsi korvaksi. Olen miettinyt ostaa nyt ensi aluksi kuukauden kuntosalikortin ja jättää sillä aikaa veli korvaksi, kun käyn treenaamassa siellä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.11.2014 20:56

Tuossa muinoin, kun koira oli pentu kyselin naapureilta jos koiran haukkuu pois ollessani? Nämä oli aina niin ympäripyöreita ja kohteliaita, että ei 'me olla ajateltu, huomattu tai pistetty merkille että haukkuuko'
Ja kohta perään, että ainahan ne koirat haukkuu kun kuulee jonkun kulkevan, sehän on niiden hommaa, se vahtiminen.
joo, otti ja tuota, siis häiritsikö koirani vai ei, eivat kertoneet :?
Kissi

Paluu Romulaatikko