Kalenteri (mutta enimmäkseen tukiasema.netistä keskustelua)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.net (Kalenteri)

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.11.2014 16:54

Kyllästynyt, en todellakaan tarkoittanut, että sinun floodauksesi runsas kaksi vuotta aikaisemmin olisi vienyt Jannen motivaation!!

Olen erittäin pahoillani, jos kirjoituksestani on sellaisen käsityksen voinut saada. En osannut sellaista ennakoida ollenkaan, sillä omassa mielessäni sinuun viittaaminen oli vain pienen pieni sivujuonne, poikkeama aiheesta, minun pyrkiessäni tuomaan esiin Tukarin kaatumiseen johtaneiden tapahtumien seuraannon sellaisena, miltä se minun silmiini näytti.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.11.2014 17:02

Helmenkalastaja,

Asia ymmärretty.
Kiitos.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.11.2014 20:02

Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt. sinähän et ollut tuossa kohteena, vaan sivusta seuraajana. Sinä et voi sanoa, miten minä nuo viestit henkilökohtaisesti koin-...

Enkä ole väittänytkään tietäväni, enkä ole tuollaista sanonut!
Sen kuitenkin tiedän, että Kissin toiminta, raivostuttavuudestaan ja loukkaavuudestaan huolimatta, ei edusta sellaista toimintaa josta minun mielestäni on syytä puhua kiusaamisena. Käsite "kiusaaminen" kärsii pahan inflaation, jos kaikki loukkaava, raivostuttava ja epämiellyttävä nimetään kiusaamiseksi.
Sateentekijä kirjoitti:... Minun mielestäni se oli minuun kohdistettua kiusaamista mitä suurimmassa määrin....

Tottakai se oli sinuun kohdistettua, mutta minun mielestäni Kissin toimintaa on syytä nimittää riidankylvämiseksi ja -haastamiseksi, eikä se vain joitakin viestejä jatkuneena täytä sellaisen kiusaamisen tuntomerkkejä, että se olisi enemmän kiusaamista kuin riidankylvämistä.
Sateentekijä kirjoitti:... Et sinä voi väheksyä sitä mitä minä käsitän itseeni kohdistuneella kuisaamisella...

Enkä ole sellaista tehnytkään!
Sateentekijä kirjoitti:... Minä en näe siinä mitään puolusteltavaa enkä keventäviä näkökulmia.

Jos sinulla on ollut se käsitys, että minä puolustelen Kissin käytöstä ja kirjoituksia, olet tulkinnut ja käsittänyt minut väärin. En näe hänen toiminnassaan mitään puolustettavaa tai keventäviä näkökulmiä, silkkaa typerää riidanhaastamista - niin kuin niin usein hänen kirjoituksena ovat olleet.

Ja jos sinulla on vieläkin epäilyksiä siitä, että vähättelisin Kissin tekoja, muistutan, että se olin minä joka oma-aloitteisesti (Psykopatologia ei ollut paikalla) laitoin Kissin viestit ennakkovalvontaan. Tein sen siksi, koska mielestäni Kissin riekkuminen täytyi lopettaa.
Kyllästynyt

Re: Kalenteri (mutta enimmäkseen tukiasema.netistä keskustel

ViestiKirjoittaja Kissi » 16.11.2014 21:10

Kyllä tämä palstan tyhmimmän osa on rankka.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.11.2014 21:25

Se on kuitenkin asema johon ei päädy vahingossa; siihen pitää määrätietoisesti pyrkiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 16.11.2014 21:35

pah, voin ehkä vielä tavoitella täydellistä itijootin osaa, nyt vielä välillä on kirkas hetkikin.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.11.2014 21:40

Uskon ja luotan mahdollisuuksiisi onnistua tuossa haastavassa tehtävässä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 16.11.2014 21:50

Oh! Epäilen sinun aliarvioivan minua. Itse uskon onnistuvani koska se on toinen luontoni.
-
Onneksi Mirri yleensä pääsee läpi sumusta, muutenhan mä olisin ihan hukuksissa-
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.11.2014 13:19

Minua ihmetytti Kiss, miksi aloit haastaa Sateentekijää, joka oli ensin ystäväsi. Ainakin niin ymmärsin sen perusteella, miten hänelle kirjoittelit tuolloin, kun hän oli aiempi nimimerkki.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.11.2014 14:19

Mahtaakohan täällä olla varsinaisesti ystäviä sen kummemmin kuin vihollisiakaan. Sen sijaan mt-aiheisilla vertaistukifoorumeilla kirjoittelevat henkilöt, jotka kirjoittavat monilla nimimerkeillä ja useammalla foorumilla, saattavat aiheuttaa hämmennystä. Jos tai kun lukijalle tulee vahva tunne, että hän on 'tutustunut' tähän tai tuohon kirjoittajaan jollakin toisella foorumilla, mutta kirjoittaja kiistää asian ja kertoo, ettei hän tiedä eikä tunne ketään sieltä toiselta foorumilta, eikä oikeastaan tunne koko foorumia, lukija alkaa olla ihmeissään. Ainakin hiljaa mielessään, vaikkei toisi hämmennystään julki.
Nythän on käynyt selväksi, että Santra/Saara/Sateentekijä tuntee Tukiasema.netin ja on kirjoitellutkin siellä.

Tässä voisi olla yksi selitys sille, että luottamus mukavan tuntuiseen kirjoittajaan alkaa horjua; noin ainakin minulle kävi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.11.2014 14:36

Minulle merkitsee aktuaali tilanne enemmän kuin kymmenen vuoden takainen nettikirjoittelu. Kymmenen vuotta on pitkä aika elämässä ja on voinut olla erilaisia myllerryksiä ja niistä toipumisia takana. Sen sijaan häiriköintiä en hyväksy kenenkään kohdalla, mutta sellaista ei ole tullut ilmi. Psykopatologia otti kannan, että Sateentekijän "pikku jekku" unohdetaan ja jatketaan kuten ennenkin. Mutta kykenevätkö kirjoittajat suhtautumaan kuten ennen ja ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut? Siinä lienee eroja kirjoittajien välillä, mutta ei myöskään oikeutta riidanhaastamisiin ym. tuon "pikku jekun" vastatoimina. Siitäkään huolimatta, vaikka "pikku jekku" ei tuntunutkaan kivalta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.11.2014 15:02

Tällä foorumilla on tapahtunut se, että Santra/Saara/Sateentekijä on antanut ymmärtää, ettei hän tiedä eikä tunne foorumia nimeltään Tukiasema.net, eikä häneen kukaan tämän foorumin kirjoittaja ole voinut tutustua siellä. Ainakin olen käsittänyt asian noin; ehkä Sateentekijä korjaa, jos olen käsittänyt jotakin väärin.

Tosiasioiden kiistäminen (vai peräti valehtelu ja toisten kirjoittajien harhaanjohtaminen?) kirjoittajalta, joka ilmoittaa vihaavansa valehtelua ja syyttää toisia kirjoittajia kaksinaamaisiksi, ei mielestäni ole pikkujuttu.
Herää kysymys: miksi Santra/Saara/Sateentekijä on halunnut täällä luoda kuvan, ettei hän ole kirjoittanut Tukiasema.netissä, eikä edes tunne koko foorumia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.11.2014 15:58

Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla on tapahtunut se, että Santra/Saara/Sateentekijä on antanut ymmärtää, ettei hän tiedä eikä tunne foorumia nimeltään Tukiasema.net, eikä häneen kukaan tämän foorumin kirjoittaja ole voinut tutustua siellä. Ainakin olen käsittänyt asian noin; ehkä Sateentekijä korjaa, jos olen käsittänyt jotakin väärin.

Tosiasioiden kiistäminen (vai peräti valehtelu ja toisten kirjoittajien harhaanjohtaminen?) kirjoittajalta, joka ilmoittaa vihaavansa valehtelua ja syyttää toisia kirjoittajia kaksinaamaisiksi, ei mielestäni ole pikkujuttu.
Herää kysymys: miksi Santra/Saara/Sateentekijä on halunnut täällä luoda kuvan, ettei hän ole kirjoittanut Tukiasema.netissä, eikä edes tunne koko foorumia.

Epäjohdonmukaisuus kirjoittelussa ja väärän tiedon levittäminen ovat hyvin lähellä valehtelua ja minun silmissäni joskus jopa pahempia kuin "pikku jekut", josta Sateentekijän tapauksessa oli kyse. Tuon tyyppisiä väärin tekemisiä voi sattua myös kaikille joskus. Periaatteessa nimimerkillä nettikirjoittelu jo itsessään on eräänlaista valehtelua. Ihmisellä on jokin syy siihen, miksi ei halua tai kykene kirjoittamaan nimellään. Lisäksi koen erittäin epämiellyttävänä sellaisen toiminnan, jossa kanssakirjoittajasta aletaan etsiä suurennuslasilla valehtelun ja rikollisen merkkejä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 17.11.2014 16:03

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 17.11.2014 16:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.11.2014 16:08

kiss kirjoitti:... Ensin halusin auttaa ja muuta, mutta yksityisviestien ja muutaman paljastavan lauseen takia, tajusin
Sateentekijän olevan Tukiaseman *** (poistin nimen). Tyhmä olo ja ärsyyntymien olivat syynä sekoiluuni. Onneksi Kyllästynyt kestää melkein mitä vaan, toivon ainakin.

Kiss,

Poista typerät riidankylvämisyrityksesi.

Jos et poista, laitan viestisi ennakkovalvontaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.11.2014 16:11

Sateentekijä kirjoitti:... Kyllästynyttähän tässä onkin eniten satutettu, minusta ja minun tunteistani viis. :evil: :twisted:

Sellaista ei ole sanonut kukaan muu kuin sinä.

Kiss poistakoon typerehtimisensä, tai löytää itsensä valvontajonosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.11.2014 16:13

kiss kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Minua ihmetytti Kiss, miksi aloit haastaa Sateentekijää, joka oli ensin ystäväsi. Ainakin niin ymmärsin sen perusteella, miten hänelle kirjoittelit tuolloin, kun hän oli aiempi nimimerkki.

HILPPA, kun nyt ihmettelit, niin päätin vastata.
Ensin halusin auttaa ja muuta, mutta yksityisviestien ja muutaman paljastavan lauseen takia, tajusin
Sateentekijän olevan Tukiaseman xxxxx. Tyhmä olo ja ärsyyntymien olivat syynä sekoiluuni....

Siis luulit hänen olevan joku muu, et tajunnut. Toisaalta en ymmärrä sitäkään, miksi ajattelit Sateentekijän tarvitsevan apuasi, onhan hän varsin itsenäinen tyyppi. Tyhmä olo ja ärsyyntyminen lienevät omia asioitasi, eivät palstalaisten.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 17.11.2014 16:15

Kiss poistakoon typerehtimisensä, tai löytää itsensä valvontajonosta.
POISTIN.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 17.11.2014 16:17

Hilppa"... en ymmärrä sitäkään, miksi ajattelit Sateentekijän tarvitsevan apuasi..."
Nyt just huomaan, että rupesin äitiä leikkimään Sateentekijän suhteen, oli kova tarve neuvoa. :shock:

koko viestin sisältö muutettu 15:36
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 17.11.2014 16:36, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 17.11.2014 20:00

Ei tunnu siltä, eikä ollut tarkoitus sinua puukottaa selkään, omassa mielessäni harmitti, kun "yritin vaan auttaa" ja sää lähdit palstalta ja tulit muka vieraana takaisin, ikäänkuin päästäksesi mun kaveruutta pakoon. No koska mää en ollut edes niin tärkeä, että olisit useista pyynnöistäni jäänyt palstalle tai edes kertonut palatessa tilanteesi, tuli tarve ärsyttää kostoksi. Nää on niin alkukantaisia
tunteita, että ällöttää kirjoittaakkin. Mutta pakkohan tää nyt on jotenkin selvittää ja päästä eteenpäin.
Ja se yritin vaan auttaa, oli ihan mun ite tekemä ajatus, jolla ihan itse sain itseni pulaan.

Kiss murjottaa:
http://papunet.net/materiaalia/kuvapank ... urjottaa-2
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko