Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt. sinähän et ollut tuossa kohteena, vaan sivusta seuraajana. Sinä et voi sanoa, miten minä nuo viestit henkilökohtaisesti koin-...
Sateentekijä kirjoitti:... Minun mielestäni se oli minuun kohdistettua kiusaamista mitä suurimmassa määrin....
Sateentekijä kirjoitti:... Et sinä voi väheksyä sitä mitä minä käsitän itseeni kohdistuneella kuisaamisella...
Sateentekijä kirjoitti:... Minä en näe siinä mitään puolusteltavaa enkä keventäviä näkökulmia.

Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla on tapahtunut se, että Santra/Saara/Sateentekijä on antanut ymmärtää, ettei hän tiedä eikä tunne foorumia nimeltään Tukiasema.net, eikä häneen kukaan tämän foorumin kirjoittaja ole voinut tutustua siellä. Ainakin olen käsittänyt asian noin; ehkä Sateentekijä korjaa, jos olen käsittänyt jotakin väärin.
Tosiasioiden kiistäminen (vai peräti valehtelu ja toisten kirjoittajien harhaanjohtaminen?) kirjoittajalta, joka ilmoittaa vihaavansa valehtelua ja syyttää toisia kirjoittajia kaksinaamaisiksi, ei mielestäni ole pikkujuttu.
Herää kysymys: miksi Santra/Saara/Sateentekijä on halunnut täällä luoda kuvan, ettei hän ole kirjoittanut Tukiasema.netissä, eikä edes tunne koko foorumia.
kiss kirjoitti:... Ensin halusin auttaa ja muuta, mutta yksityisviestien ja muutaman paljastavan lauseen takia, tajusin
Sateentekijän olevan Tukiaseman *** (poistin nimen). Tyhmä olo ja ärsyyntymien olivat syynä sekoiluuni. Onneksi Kyllästynyt kestää melkein mitä vaan, toivon ainakin.
Sateentekijä kirjoitti:... Kyllästynyttähän tässä onkin eniten satutettu, minusta ja minun tunteistani viis.![]()
kiss kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minua ihmetytti Kiss, miksi aloit haastaa Sateentekijää, joka oli ensin ystäväsi. Ainakin niin ymmärsin sen perusteella, miten hänelle kirjoittelit tuolloin, kun hän oli aiempi nimimerkki.
HILPPA, kun nyt ihmettelit, niin päätin vastata.
Ensin halusin auttaa ja muuta, mutta yksityisviestien ja muutaman paljastavan lauseen takia, tajusin
Sateentekijän olevan Tukiaseman xxxxx. Tyhmä olo ja ärsyyntymien olivat syynä sekoiluuni....
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa