Sateentekijä kirjoitti:Santra oli täällä uusi samoin saara ja samoin Sateentekijä, siis täällä. Mitä olen ollut jossain jolloinkin, sillä ei liene mitään merkitystä täällä kirjoittamiseeni.
Sateentekijä kirjoitti:Santra oli täällä uusi samoin saara ja samoin Sateentekijä, siis täällä. Mitä olen ollut jossain jolloinkin, sillä ei liene mitään merkitystä täällä kirjoittamiseeni.
Helmenkalastaja kirjoitti:Muistat väärin. En nähnyt tarpeelliseksi.
Peilikuva kirjoitti:Kyllästynyt, muistan ne pitkät spämmit, en muuta. Niitä oli sivutolkulla. Mitä haluaisit muiden ne muistavat tekevän?..
Helmenkalastaja kirjoitti:Anteeksi, omakin korjaukseni oli väärin. Ei ihme, ettet ymmärrä eroa!
Minä olen sanonut, etten nähnyt tarvetta, ja se on kyllä eri asia kuin 'en katsonut tarpeelliseksi',
mitä sinä muuten aina tyrkytät minun sanoikseni. Jos et vieläkään ymmärrä, kysy uudestaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:En minä sitä kiusaamiseksi tulkinnut. Siksi en nähnyt tarvetta puuttua siihen...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Näin sen (aina kulloistenkin) kahden ihmisen keskinäisenä riitelynä, väittelynä,
jossa sinä minun näkemykseni mukaan teit vähintäänkin oman osuutesi...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hermitin heittoja pidin typerinä provosointeina, jotka olisi kannattanut jättää omaan arvoonsa...
Peilikuva kirjoitti:Kyllästynyt, on se kumma kun sinä voit ohittaa virheesi pahoittelemalla virheitäisi ja jos virhe toistuu, niin sama laulu, pahoittelen...
Peilikuva kirjoitti:... Voi sitten jatkaa ilman anteeksi pyyntöjä ja sen enempää huomiota herättämättä seuraavaan asiaan tai vaikka saman asian käsittelyyn. Kuitti.
Pahoittelen jo ennelta.
Sateentekijä kirjoitti:kYLLÄSTYNYT KIRJOITTI:
-"Kiss ei ainakaan toistaiseksi ole esittänyt, että Sateentekijä olisi vain valituksia tehtaileva tekosairas ämmä, joka ei edes ansaitse hoitoa koska on miehensä rahoja tuhlaava "eliittimasentunut".
Kyllästynyt!
Mitä helvettiä tuo nyt on tarkoittavinaan?
Sateentekijä kirjoitti:Toivottavasti, nythän kun en ollutkaan sinä, olen hänen mielestään taas GAD-
Ilmeistä ilkeyttä ei kukaan voi pitää huumorina.
Kahvi kirjoitti:Kun tätä ketjua lukee, niin aikaisempi käsitykseni vahvistuu: Kyllästyneeseen ehkä kannattaisi suhtautua kuin trolliin (älä ruoki)...
Kahvi kirjoitti:... Vanhojen, muistin- ja/tai tulkinnanvaraisten asioiden esittäminen jyrkähkön oloisesti ikään kuin kiistattomana faktana, tuomitsevan tuntuinen ilmaisutapa ja muiden mielipiteiden tyrmäämiseltä/mollaamiselta tuntuva sävy.
Sateentekijä kirjoitti:Ja Mirrille tuosta "tonkimisesta" . anna olla!

Kyllästynyt kirjoitti:Kenen kanssa väittelin esimerkiksi silloin kun Tristan kävi minun kimppuuni, vaikka en ollut vielä kymmentäkään viestiä palstalle kirjoittanut - eikä kirjoittamistanikaan yksikään koskenut Tristania?
Entä mikä osuus minulla oli siihen, että Tristan arvioi viestini olevan idiootin kirjoittamia ja ryhtyi "diagnosoimaan" minua - hän kun omien sanojensa mukaan saattoi niin tehdä, koska olihan hän "käytännössä valmis psykologi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Ja entä mitä muka ikinä olin tehnyt tai sanonut Minhille - jota en tuntenut lainkaan, mutta joka Tristania kompaten nimitteli minua mm. "anaalis-retentiiviseksi kusipää-idiootti ämmäksi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Koska olet ilmeisesti nähnyt minun tekevän "vähintäänkin oman osuuteni", kerropa mikä oli se minun "osuuteni" jonka tein?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Hermitin heittoja pidin typerinä provosointeina, jotka olisi kannattanut jättää omaan arvoonsa...
Kiss ei ainakaan toistaiseksi ole esittänyt, että Sateentekijä olisi vain valituksia tehtaileva tekosairas ämmä, joka ei edes ansaitse hoitoa koska on miehensä rahoja tuhlaava "eliittimasentunut".
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:kYLLÄSTYNYT KIRJOITTI:
-"Kiss ei ainakaan toistaiseksi ole esittänyt, että Sateentekijä olisi vain valituksia tehtaileva tekosairas ämmä, joka ei edes ansaitse hoitoa koska on miehensä rahoja tuhlaava "eliittimasentunut".
Kyllästynyt!
Mitä helvettiä tuo nyt on tarkoittavinaan?
Tarkoittaa sitä, että Helmenkalastajan mielestä minua ei kiusattu, mutta sinun Kissiltä saamaasi kohtelua hän ymmärtääkseni piti kiusaamisena.
Enkä minä mitään helvettiä tarkoita, vaan viittasin siihen mitä minulle on sanottu. Eivät ne liity sinuun millään tavalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa