Kalenteri (mutta enimmäkseen tukiasema.netistä keskustelua)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kalenteri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 20:10

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestä bannisi oli aivan kohtuuton! ...

Siinä tapauksessa, mitä luulet; oliko bannini syy jankutus, ketjujen nostelu - vai se että kerroin JP:n valehdelleen?

Minä en lähde arvelemaan mitään. Sen enempää kuin olen jo arvellut.

No ei sitten, mutta olisiko joku bannattu yli kahdeksi vuodeksi vain siitä, ettei suostu olemaan hiljaa (esimerkiksi kiusaamisesta?
Tuskinpa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2014 20:16

Kyllästynyt, pommititko ylläpitäjää yksityisviesteillä kuinkakin tiuhaan tahtiin? Tuli mieleeni, että banniin laittamisella kai voidaan estää yksäreidenkin lähettäminen, jos ylläpitäjä sattuisi hikeentymään saamaansa viestitulvaan. En tiedä, miten on ollut; kunhan vain arvailen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 20:27

Sateentekijä kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Mitä jos perustaisitte oman ketjun Jannen edesmenneen foorumin muistolle. Taas on yksi ketju sotkettu joillain menneisyyden jutuilla.

Mitäs jos lakkaisit pikku hiljaa ohjeistamasta milloin ketäkin täällä?!

Helmis ja jos sinä lakkaisit kirjoittelemasta mihin tahansa ketjuun mitä tahansa.

:o Pitäisikö tehdä niin kuin sinä teet: tehtailla yhä uusia ketjuja kertomaan, kuinka väärin sinua on kohdeltu ja kohdellaan?
Ja kuvitella, että sillä aloitettujen ketjujen määrällä olisi jotakin tekemistä sen kanssa, miten esimerkiksi ylläpitäjä toimii?
No, ehkä onkin, mutta vaikutus voi olla toinen kuin mihin pyrit. Minua ainakin vituttaa tuo toimintasi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2014 20:40

Sateentekijä kirjoitti:Mitä jos perustaisitte oman ketjun Jannen edesmenneen foorumin muistolle. Taas on yksi ketju sotkettu joillain menneisyyden jutuilla.

Tässä ketjussa huomio kiinnittyi Tukiasema.netiin heti toisesta viestistä, jossa kerrottiin oleellisesti virheellistä tietoa Tukiasema.netin historiasta.
Puheena oleva sivusto ei ollut mikään pikkujuttu suomalaisessa sosiaalisessa mediassa eikä myöskään mielenterveystyössä ja -vertaistuessa, vaan päinvastoin varsinainen uranluoja, joten ei ihme, että aihe askarruttaa ja puhuttaa vielä vuosienkin jälkeen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 20:44

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, pommititko ylläpitäjää yksityisviesteillä kuinkakin tiuhaan tahtiin? Tuli mieleeni, että banniin laittamisella kai voidaan estää yksäreidenkin lähettäminen, jos ylläpitäjä sattuisi hikeentymään saamaansa viestitulvaan. En tiedä, miten on ollut; kunhan vain arvailen.

Niinpä tietenkin, ainahan sinä minun toimistani ja teoistani haet vikoja ja virheitä, mutta joudut taas pettymään; en lähettänyt palstan kautta yksityisviestejä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 20:46

Sateentekijä kirjoitti: Niinpä, monia vituttaa jos täällä yrittää ajaa omia oikeuksiaan eikä alistu kiusaajien uhriksi.

Kyllä, mutta sinua ei ole kiusattu. Typeriä provokaatioita on tehty, muttei kiusattu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2014 20:52

Sateentekijä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tässä ketjussa huomio kiinnittyi Tukiasema.netiin heti toisesta viestistä, jossa kerrottiin oleellisesti virheellistä tietoa Tukiasema.netin historiasta.
Puheena oleva sivusto ei ollut mikään pikkujuttu suomalaisessa sosiaalisessa mediassa eikä myöskään mielenterveystyössä ja -vertaistuessa, vaan päinvastoin varsinainen uranluoja, joten ei ihme, että aihe askarruttaa ja puhuttaa vielä vuosienkin jälkeen.

Kai minä tuon tiedän kun itsekin siellä aikoinani kirjoittelin.

Sateentekijä, nyt heräsi kysymys... Olikohan se Santra, joka tällä foorumilla vannoi ja vakuutteli aivan muuta toisen kirjoittajan hämmästellessä, että mistähän Santra täysin uutena kirjoittajana mahtaa tuntea tai olla tuntevinaan hänet niin hyvin? Santra taisi loukkaantua aika pahasti siitä, että jotkut tällä foorumilla arvelivat hänen kirjoitelleen esim. Tukiasema.netissä - siis jos muistan oikein.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 21:04

Onhan sillä merkitystä: ties vaikka olisit riidellyt Kyllästyneen kanssa :shock:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.11.2014 21:07

Ei kai sen sitten ole väliäkään otetaanko sinua todesta, jos haluat olla höyhenenä tuulessa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 21:17

Sateentekijä kirjoitti:Sinun mielestäsikö se ei ole kiusaamista, että ensin syytetään sinuksi, sitten Gadiksi ja keneksi seuraavaksi? Minun mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa,
sehän on silkkaa kiusaamista, sano mitä sanot.

Eihän se tietenkään huvittavaa ole, mutta ei tuo kuitenkaan kiusaamista ole. Typerää provosointia vain.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 21:20

Usko Kyllästynyttä! Jos hän sanoo, ettei ole kiusaamista, niin ei se sitten ole. Hänellä on erehtymätön kyky tunnistaa, milloin toista kiusataan ja milloin ei. Sillä ei ole mitään väliä, miltä kyseisestä henkilöstä itsestä tuntuu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.11.2014 21:23

äh..Helmis.
Sateentekijästä tuntuu, että kiusasin häntä. No kiusasin kiusasin, ärsytin ja monotin. Mut en sentään TOIVONUT pahaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 21:24

No onko sinun mielestäsi Sateentekijää kiusattu?

Raivostuttavaa, ärsyttävää ja turhauttavaa tuollainen varmaan on, eikä siinä mitään hauskaakaan ole, mutta kiusaamiseksi se ei (ainakaan) vielä ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2014 21:28

Sateentekijä kirjoitti:Santra oli täällä uusi samoin saara ja samoin Sateentekijä, siis täällä. Mitä olen ollut jossain jolloinkin, sillä ei liene mitään merkitystä täällä kirjoittamiseeni.

Totta kai on merkitystä, jos Santrana olet väittänyt, ettet ikinä ole ollut Tukiasema.netissä ja nyt Sateentekijänä sanot näin: Kai minä tuon tiedän kun itsekin siellä aikoinani kirjoittelin.
Yhden aloittamasi ketjun otsikkona komeilee: Vihaan valehtelua!.

Muistaakseni ainakin nimimerkki Joiku oli tunnistavinaan sinut, mutta sinä (Santrana) vannoit ja vakuutit, että mitenkään ei voi muistaa tai tunnistaa sinua eikä ainakaan Tukiasema.netistä...
Paitsi, jos persoonallisuutesikin vaihtuu aina nimimerkin ja foorumin myötä; mistäs sitä voidaan tietää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 21:35

Kyllästynyt kirjoitti:No onko sinun mielestäsi Sateentekijää kiusattu?

Raivostuttavaa, ärsyttävää ja turhauttavaa tuollainen varmaan on, eikä siinä mitään hauskaakaan ole, mutta kiusaamiseksi se ei (ainakaan) vielä ole.

Minultako kysyt? Minä en väitä mitään enkä jakele tuomioita. Uskon kohteen kokemukseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 15.11.2014 21:35

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan olette, Kyllästynyt ja Mirri, molemmat oikeassa.
Mirri lienee oikeassa siinä, että Jannella oli vaikeuksia palstan kanssa sen kasvettua niin suureksi; palsta kaatuili viimeisinä aikoina kaiken aikaa. Janne muistaakseni ilmoitti, että joutuisi siirtämään palstan toisenlaiselle alustalle toimimisen varmistamiseksi. Uuden alustan kanssa näytti olevan vaikeuksia eikä sitä ehditty ottaa käyttöön. Ja sitten tuli Trissen spämmäys - joka tuo mieleeni toisen spämmäyksen pari vuotta aikaisemmin; se johti Kyllästyneen pitkään bänniin. Siinä vaiheessa taisi Jannen motivaatio romahtaa (tämä on siis vain minun spekulaatiotani). Ilmeisesti hän kuitenkin vielä hetken aikaa ajatteli nostavansa palstan taas pystyyn, koskapa se viesti siellä keikkui, lopulta vuosikausia...

Saamani pitkä bänni tuli siitä, että kerroin julkisesti Jannen moderointitavasta, ja sen mitä hän vastasi kysymykseeni, miksei Tristanin bänni pidentynyt bännin aikana kirjoittelusta, vaikka minun bännini piteni.

Enkä minä edes spämmännyt vaan nostelin ketjuja = eri asia kuin spämmäys.

Ja jattelit tehdä asialle, mitä?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 21:39

Kyllästynyt kirjoitti:No onko sinun mielestäsi Sateentekijää kiusattu?

Minultako kysyt? Minä en väitä mitään enkä jakele tuomioita. Uskon kohteen kokemukseen.

Kovin relatiivista sinun suhtautumisesi kiusaamiseen; pienistä nostat porun, mutta raa'asta kiusaamisesta et sano mitään - kun et muistaakseni katsonut sitä tarpeelliseksi.
Kyllästynyt

Re: Tukiasema.net (Kalenteri)

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 21:49

Muistat väärin. En nähnyt tarpeelliseksi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 15.11.2014 21:51

Kyllästynyt, muistan ne pitkät spämmit, en muuta. Niitä oli sivutolkulla. Mitä haluaisit muiden ne muistavat tekevän?
Sytyttävän kynttilän väärinkohtelusi vuoksi vuosipäivänä?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 15.11.2014 21:54

Itse häippäsin Tukiasemalta hyvin ajoin ennen sen sulkemista, kun ilmapiiri muuttui huonoksi. Tosin, kuten täälläkin, luen enimmäkseen muitten kirjoituksia, en niinkään kirjoitellut.
M.Aitoparta

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko