Kalenteri (mutta enimmäkseen tukiasema.netistä keskustelua)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kalenteri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 13:53

Helmenkalastaja kirjoitti:En minäkään. Mutta sellaisen käsityksen voi tietysti saada, jos on nähnyt palstan viimeiset pystyssäolohetket.

Minä näin viimeiset pystyssäolohetket - ja omin korvin kuulin (2-3 kk ennen palstan kuolemaa) suoraan Jannen suusta, että hän on ajatellut lopettaa palstanpidon kokonaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 13:58

Mirri kirjoitti:Lupaava tiedote, joka lopulta toi pettymyksen päiväkirjan kirjoittajille:
Tukiaseman keskustelua huolletaan edelleen
5.8.2009

Tukiasema.net keskustelupalsta on toistaiseksi pois käytöstä huoltotyön vuoksi. Keskustelu palautetaan käyttöön heti kun tarvittavat toimet saadaan tehtyä...
...
Tukiasema.net ylläpito

Janne puhui potaskaa, kuten kuin niin monta kertaa ennenkin. Mikään hänen minulle antamista lupauksistakaan ei koskaan toteutunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.11.2014 14:01

Tukiasema.net

Keskustelun tilastoa (1.8.2009)
http://web.archive.org/web/200908010737 ... efault.asp

Käyttäjiä tällähetkellä 221 kpl
Aiheita kirjoitettu 79 730 kpl
Viestejä kirjoitettu 1 500 124 kpl
Rekisteröityneitä 4 3030 kpl
Viimeksi rekisteröitynyt Kärsivällinen (07:44)
Viimeisin viesti re: Tummien perhosten koti (10:32)
Viestejä luettu n. 72 235 000 kertaa
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 14:30

Unohdin edellisissä viesteissä kysyä Helmenkalastajalta (kielten asiantuntijalta), mihin tapahtumaan/vaiheeseen viittaavat hänen sanansa "Siinä vaiheessa..."?
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan olette, Kyllästynyt ja Mirri, molemmat oikeassa.
Mirri lienee oikeassa siinä, että Jannella oli vaikeuksia palstan kanssa sen kasvettua niin suureksi; palsta kaatuili viimeisinä aikoina kaiken aikaa. Janne muistaakseni ilmoitti, että joutuisi siirtämään palstan toisenlaiselle alustalle toimimisen varmistamiseksi. Uuden alustan kanssa näytti olevan vaikeuksia eikä sitä ehditty ottaa käyttöön. Ja sitten tuli Trissen spämmäys - joka tuo mieleeni toisen spämmäyksen pari vuotta aikaisemmin; se johti Kyllästyneen pitkään bänniin. Siinä vaiheessa taisi Jannen motivaatio romahtaa (tämä on siis vain minun spekulaatiotani). Ilmeisesti hän kuitenkin vielä hetken aikaa ajatteli nostavansa palstan taas pystyyn, koskapa se viesti siellä keikkui, lopulta vuosikausia...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.11.2014 14:34

SADE kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
kiss kirjoitti:Minä kyllä näin ne! sivujen mittaiset spämmit, en vain muista mitä niissä oli, jotain sekoilua Tristanilta.

Siihen sivujen mittaiseen spämmäilyynkö Tukiasema.net loppui?

Mirri, tämä käsitys todella on minulla myös. En varmasti ollut yhtä aktiivinen foorumilla kuin teistä moni muu, enää tässä vaiheessa siis. Muistan kuitenkin hyvin, että siellä oli sivu toisen jälkeen trissen lähettämiä törkeitä viestejä ja kaikki, jotka yrittivät "teilata" hänet saivat ko. henkilöltä takaisin tyyliin: "saa****nan pas**ka VIT'*U vedä jumal***ta kätees" jne. Itse protestoin myös trissen törkeitä viestejä, mutta tämähän vain kiihdytti hänen toimintaansa.

Janne kirjoitti useamman kerran, että jos ei tyyli rauhoitu niin hän sulkee koko foorumin.

Miksi emme voisi keskustella asiasta ja trissestä, vaikka hän ei ole paikalla? Sittenhän moni muukin keskustelu tällä foorumilla pitäisi lopettaa, koska kaikki asiaankuuluvat eivät ole paikalla. En todellakaan ymmärrä miksi rikollinen toiminta pitäisi vain unohtaa ja itse rikollista suojella. Trissellä olkoon huono olo ja kurja lapsuus ja ikävä työtilanne ja persoonallisuushäiriö tai mitä vaan, mutta nämä eivät ole lieventäviä asianhaaroja eikä oikeuta rikoksentekoon.Parasta mitä hänelle voi tehdä on asettaa hänet vastuuseen teoistaan.

Minulla on myös vahvasti samanlainen käsitys ja pidän Kyllästyneen selitystä palstan loppumisesta uskottavana. Olen lukenut noita Tristanin lähettämiä törkyviestejä kyseisellä palstalla. En itse ollut paikalla palstan viime metreillä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 16:49

Kyllästynyt, siinä vaiheessa, kun Trissen spämmäys tuli ja palsta taas kerran kaatui.

Lisäys klo 15:57
Pahoittelen, että tulin käyttäneeksi virheellistä sanaa sinun Tukiasemalla päivänä muutamana harjoittamasta toiminnasta.
Toki tulos oli sama kuin spämmäyksellä.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 15.11.2014 16:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 16:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:En minäkään. Mutta sellaisen käsityksen voi tietysti saada, jos on nähnyt palstan viimeiset pystyssäolohetket.

Minä näin viimeiset pystyssäolohetket - ja omin korvin kuulin (2-3 kk ennen palstan kuolemaa) suoraan Jannen suusta, että hän on ajatellut lopettaa palstanpidon kokonaan.

Ihminen voi ajatella kaikenlaista. Hetkittäin tulee mieleen ajatuksia, joiden toteuttamisesta ei ole itsekään varma. Jannen palstalle kirjoittamista viesteistä samoin kuin häneltä omaan kysymykseeni saamastani kirjallisesta vastauksesta on kuitenkin oikeutettua päätellä, ettei hän palstan viimeisimmän kaatumisen hetkellä ollut vielä tehnyt lopettamispäätöstä.

Voitaneen varmasti sanoa, että Trisse spämmäsi palstaa siinä vaiheessa, kun se viimeisen kerran kaatui, mutta ei voida sanoa mitään varmaa siitä, mikä oli syy siihen, että palstaa ei enää herätetty henkiin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 17:07

Helmenkalastaja kirjoitti:... Ihminen voi ajatella kaikenlaista. Hetkittäin tulee mieleen ajatuksia, joiden toteuttamisesta ei ole itsekään varma...

Kyllä, mutta vuosikausia palstaa ylläpitänyt ei todennäköisesti tee lopettamispäätöstä ennen kuin on asiaa pitkään ajatellut.
Voitaneen myös sanoa, että koska Tristan spämmäsi palstaa juuri silloin kun se viimeisen kerran kaatui ja koska (ainakin minulle) JP kertoi ajatuksestaan sulkea palsta jatkuvan häiriköinnin ja tappelun vuoksi, Tristanilla ja hänen vuosikausia jatkamallaan häiriköinnillä on ollut merkittävä vaikutus palstan sulkeutumiseen.

PS. Väärän termin lisäksi esitit yli kahden vuoden bännilleni väärän syy.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 17:32

Sateentekijä, mitä se sinulle kuuluu? Ethän ole itsekään kertonut, millä nikillä siellä kirjoitit!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 17:37

Kyllästynyt kirjoitti:Saamani pitkä bänni tuli siitä, että kerroin julkisesti Jannen moderointitavasta, ja sen mitä hän vastasi kysymykseeni, miksei Tristanin bänni pidentynyt bännin aikana kirjoittelusta, vaikka minun bännini piteni.

Tämä ei ole ollut tiedossani. Onko sinulla siitä mustaa valkoisella, että juuri tämä oli bännisi syy?
Tavallisen palstalaisen silmiin syyltä näytti sinun harjoittamasi ketjujen nostaminen. Sen lisäksi miten olit palstalla aiemmin käyttäytynyt.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.11.2014 18:13

Mielestäni lainauksen jälkeen ei tulisi laittaa tyjiä rivejä vaan
suoraan vaan seuraavalle. Tilaa tulee riittävästi erotukseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 18:42

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Saamani pitkä bänni tuli siitä, että kerroin julkisesti Jannen moderointitavasta, ja sen mitä hän vastasi kysymykseeni, miksei Tristanin bänni pidentynyt bännin aikana kirjoittelusta, vaikka minun bännini piteni.

Tämä ei ole ollut tiedossani. Onko sinulla siitä mustaa valkoisella, että juuri tämä oli bännisi syy?...

Puhelinkeskustelua on vaikea tallentaa mustana valkoiselle, mutta joku jäätyään kiinni valehtelusta sanoo, että saisin toisenlaista kohtelua (häneltä) jos en arvostelisi häntä ja hänen moderointiaan julkisesti - ei ole mielestäni kovin monta vaihtoehtoa sille, mistä se minun kahden vuoden bännini tuli. Etenkin kun kukaan toinen, ei edes Tristan, vastaavaa rangaistusta koskaan saanut, vaikka hänestä ja hänen uhkailuistaan (vahingoittaa JP:n lapsia) Janne teki rikosilmoituksenkin.
Jos et minua usko, kysy Tristanilta mistä se minun ikibannini tuli.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Tavallisen palstalaisen silmiin syyltä näytti sinun harjoittamasi ketjujen nostaminen. Sen lisäksi miten olit palstalla aiemmin käyttäytynyt.

No, miten minä sitten "olin käyttäytynyt"?

Mitä asiatonta, kiellettyä tai muuten sopimatonta olin tehnyt?
En tehnyt muuta kuin yrittänyt saada minua kiusanneita ja kiusaavia kirjoittajia vastuuseen teoistaan. Sitäkö en sinun(kaan) mielestäsi olisi saanut tehdä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.11.2014 18:49

... uhkailuistaan (vahingoittaa JP:n lapsia) Janne teki rikosilmoituksenkin. ...
Aika juoru tuo, eikä ihan noin mennyt.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 19:06

Jankuttanut. Janne ei oikein tainnut jaksaa jankutusta, ja hänenhän se palsta oli.

Minun mielestä bannisi oli aivan kohtuuton! En ole tätä ehkä huomannut koskaan tuoda julki.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 19:11

Helmenkalastaja kirjoitti:Jankuttanut. Janne ei oikein tainnut jaksaa jankutusta, ja hänenhän se palsta oli...

Oli (on) pakko toistaa niin kauan, että jotain tapahtuu. Ja jankutuksestako ansaitsee yli kahden vuoden bannin?
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestä bannisi oli aivan kohtuuton! ...

Siinä tapauksessa, mitä luulet; oliko bannini syy jankutus, ketjujen nostelu - vai se että kerroin JP:n valehdelleen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 19:16

kiss kirjoitti:... uhkailuistaan (vahingoittaa JP:n lapsia) Janne teki rikosilmoituksenkin. ...
Aika juoru tuo, eikä ihan noin mennyt.

Vaan miten?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.11.2014 19:54

Kyllästynyt. Ensinnäkin se uhkailu juttu käsiteltiin samantein, kun kaikki kauhistui Tristanin jutuista.
Hän kertoi silloin palstalla Jannen uhanneet rikosilmoituksella ellei tyyli muutu, Tris pelästyi itsekkin ja pyyteli anteeksi.
Kaikki täm' oli palstallla esiintynyttä jutustelua ja tältä se näytti silloin.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 15.11.2014 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 20:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestä bannisi oli aivan kohtuuton! ...

Siinä tapauksessa, mitä luulet; oliko bannini syy jankutus, ketjujen nostelu - vai se että kerroin JP:n valehdelleen?

Minä en lähde arvelemaan mitään. Sen enempää kuin olen jo arvellut.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.11.2014 20:05

Sateentekijä kirjoitti:Mitä jos perustaisitte oman ketjun Jannen edesmenneen foorumin muistolle. Taas on yksi ketju sotkettu joillain menneisyyden jutuilla.

Mitäs jos lakkaisit pikku hiljaa ohjeistamasta milloin ketäkin täällä?!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2014 20:08

kiss kirjoitti:Kyllästynyt. Ensinnäkin se uhkailu juttu käsiteltiin samantein, kun kaikki kauhistui Tritanin jutuista.
Hän kertoi silloin palstalla Jannen uhanneet rikosilmoituksella ellei tyyli muutu, Tris pelästyi itsekkin ja pyyteli anteeksi.
Kaikki täm' oli palstallla esiintynyttä jutustelua ja tältä se näytti silloin.

Ymmärsin niin, että Janne tosiaan teki sen rikosilmoituksen.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko