Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Saamani pitkä bänni tuli siitä, että kerroin julkisesti Jannen moderointitavasta, ja sen mitä hän vastasi kysymykseeni, miksei Tristanin bänni pidentynyt bännin aikana kirjoittelusta, vaikka minun bännini piteni.
Tämä ei ole ollut tiedossani. Onko sinulla siitä mustaa valkoisella, että juuri tämä oli bännisi syy?...
Puhelinkeskustelua on vaikea tallentaa mustana valkoiselle, mutta joku jäätyään kiinni valehtelusta sanoo, että saisin toisenlaista kohtelua (häneltä) jos en arvostelisi häntä ja hänen moderointiaan julkisesti - ei ole mielestäni kovin monta vaihtoehtoa sille, mistä se minun kahden vuoden bännini tuli. Etenkin kun kukaan toinen, ei edes Tristan, vastaavaa rangaistusta koskaan saanut, vaikka hänestä ja hänen uhkailuistaan (vahingoittaa JP:n lapsia) Janne teki rikosilmoituksenkin.
Jos et minua usko, kysy Tristanilta mistä se minun ikibannini tuli.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Tavallisen palstalaisen silmiin syyltä näytti sinun harjoittamasi ketjujen nostaminen. Sen lisäksi miten olit palstalla aiemmin käyttäytynyt.
No, miten minä sitten "olin käyttäytynyt"?
Mitä asiatonta, kiellettyä tai muuten sopimatonta olin tehnyt?
En tehnyt muuta kuin yrittänyt saada minua kiusanneita ja kiusaavia kirjoittajia vastuuseen teoistaan. Sitäkö en sinun(kaan) mielestäsi olisi saanut tehdä?