Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Palstalla oli koko sen olemassaolon ajan ollut isompia ja pienempiä teknisiä ongelmia ja puutteita, mutta viimeisenä päivänä, viimeisellä tunnilla ja viimeisellä minuutilla, Tristan häiriköi spämmäämällä sadoittain häiriköinti- ja/tai solvausviestejä.
Mitä niissä sadoissa viesteissä sanottiin?
Nimiteltiin mm. Janne Pöyhtäriä vastaavalla tyylillä ja sanoilla kuin Psykopatologiaa ja minua täällä.

Kahvi kirjoitti:Vuonna 2009 netissä pyöri mato, joka.kaatoi useampiakin foorumeita.
Niin ja ehkä olisi syytä pidättäytyä puhumasta sellaista henkilöistä, joilla ei ole mahdollisuutta esittää omaa näkemtstään tapahtuneista.

Mirri kirjoitti:Ok. Oletkohan sinä ollut ainoa silminnäkijä, kun eivät muut Tukiaseman aktiivikäyttäjät ole kertoneet viimeisenä päivänä, viimeisellä tunnilla ja viimeisellä minuutilla tapahtuneista asioista mitään vastaavaa...
Mirri kirjoitti:... En käsitä miten Tukiaseman kaataneet sadat spämmäysviestit ovat jääneet foorumin käyttäjiltä näkemättä niin, ettei kukaan - sinua ennen - ole dokumentoinut Tukiaseman viimeisiä hengenvetoja satoine spämmiviesteineen...
Mirri kirjoitti:... Onko sinun kertomuksellasi kuinkakin suuri uskottavuus ja luotettavuus, sitä en tiedä...
kiss kirjoitti:Minä kyllä näin ne! sivujen mittaiset spämmit, en vain muista mitä niissä oli, jotain sekoilua Tristanilta.

Mirri kirjoitti:kiss kirjoitti:Minä kyllä näin ne! sivujen mittaiset spämmit, en vain muista mitä niissä oli, jotain sekoilua Tristanilta.
Siihen sivujen mittaiseen spämmäilyynkö Tukiasema.net loppui?
Mirri kirjoitti:... Minä pidän omista käsityksistäni tiukasti kiinni, koska uskon ja luulen tietäväni asiasta jotakin.
Tukiasema.net ei loppunut foorumin käyttäjien vuoksi, vaan yhden henkilön yksinään pyörittämä ja paljon voimavaroja vaatinut suuri foorumi tuli tiensä päähän, koska elämä kuljetti nuoren ylläpitäjän uusiin haasteisiin ja seikkailuihin...
Mirri kirjoitti:... Onko olemassa jokin tietty hetki, jolloin kyseinen palsta 'kuolla kupsahti'?
Minä en muista sellaista, joten en muista sitäkään, että palstan 'kuolinhetkellä' joku kirjoittaja olisi häiriköinyt ja peräti spämmännyt...
... Käsittääkseni foorumin takkuaminen lisääntyi pikkuhiljaa lyhyine kaatumisineen. Kaatumiset lisääntyivät, ja lopulta tuli aika, jolloin foorumin ylläpitäjän/omistajan olisi pitänyt tehdä teknisiä parannuksia, jotta foorumi olisi voinut jatkaa ja pysyä pystyssä ilman toistuvia takkuiluja ja kaatumisia....
Luulen, että tarve tekniikan perusteelliseen uusimiseen tarjosi lopulta foorumin ylläpitäjälle valinnan paikan: hän valitsi foorumistaan luopumisen.
Mirri kirjoitti:... Ok. Oletkohan sinä ollut ainoa silminnäkijä, kun eivät muut Tukiaseman aktiivikäyttäjät ole kertoneet viimeisenä päivänä, viimeisellä tunnilla ja viimeisellä minuutilla tapahtuneista asioista mitään vastaavaa.
En käsitä miten Tukiaseman kaataneet sadat spämmäysviestit ovat jääneet foorumin käyttäjiltä näkemättä niin, ettei kukaan - sinua ennen - ole dokumentoinut Tukiaseman viimeisiä hengenvetoja satoine spämmiviesteineen....
... Onko sinun kertomuksellasi kuinkakin suuri uskottavuus ja luotettavuus, sitä en tiedä. (Lähde)kriittisenä ihmisenä tietysti tarkistelen ja kyseenalaistan, jos 'silminnäkijöitä' on tasan yksi, ja dokumenttiaineistokin lienee kyseenalainen.
Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, vastauksena kysymykseesi: en kerro.
Lihavoinnit minun.SADE kirjoitti:kiss kirjoitti: Minä kyllä näin ne! sivujen mittaiset spämmit, en vain muista mitä niissä oli, jotain sekoilua Tristanilta.
Mirri, tämä käsitys todella on minulla myös. En varmasti ollut yhtä aktiivinen foorumilla kuin teistä moni muu, enää tässä vaiheessa siis. Muistan kuitenkin hyvin, että siellä oli sivu toisen jälkeen trissen lähettämiä törkeitä viestejä ja kaikki, jotka yrittivät "teilata" hänet saivat ko. henkilöltä takaisin tyyliin: "saa****nan pas**ka VIT'*U vedä jumal***ta kätees" jne. Itse protestoin myös trissen törkeitä viestejä, mutta tämähän vain kiihdytti hänen toimintaansa.
Janne kirjoitti useamman kerran, että jos ei tyyli rauhoitu niin hän sulkee koko foorumin...

Tukiaseman keskustelua huolletaan edelleen
Kun aikataulu selvenee, ilmoitamme siitä heti.

Helmenkalastaja kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan olette, Kyllästynyt ja Mirri, molemmat oikeassa.
Mirri lienee oikeassa siinä, että Jannella oli vaikeuksia palstan kanssa sen kasvettua niin suureksi; palsta kaatuili viimeisinä aikoina kaiken aikaa. Janne muistaakseni ilmoitti, että joutuisi siirtämään palstan toisenlaiselle alustalle toimimisen varmistamiseksi. Uuden alustan kanssa näytti olevan vaikeuksia eikä sitä ehditty ottaa käyttöön. Ja sitten tuli Trissen spämmäys - joka tuo mieleeni toisen spämmäyksen pari vuotta aikaisemmin; se johti Kyllästyneen pitkään bänniin. Siinä vaiheessa taisi Jannen motivaatio romahtaa (tämä on siis vain minun spekulaatiotani). Ilmeisesti hän kuitenkin vielä hetken aikaa ajatteli nostavansa palstan taas pystyyn, koskapa se viesti siellä keikkui, lopulta vuosikausia...
Tukiaseman keskustelua huolletaan edelleen
5.8.2009
Tukiasema.net keskustelupalsta on toistaiseksi pois käytöstä huoltotyön vuoksi. Keskustelu palautetaan käyttöön heti kun tarvittavat toimet saadaan tehtyä.
Kyseessä on isompi korjaus, joten aikaa voi mennä. Kun aikataulu selvenee, ilmoitamme siitä heti. Kirjoitetut viestit (päiväkirjat mukaanlukien) eivät katoa mihinkään, vaan ovat käytettävissä heti kun palsta palautetaan käyttöön.
Pahoittelut asian johdosta,
Tukiasema.net ylläpito

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa