Re: Asiakaspalvelun iloja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.11.2014 18:56

Olen aivan samaa mieltä Mirrin kanssa. En näe tässä ketjussa mitään säilyttämisen arvoista.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja SADE » 14.11.2014 18:58

Minusta tämä ketju on hyvä pitää täällä, ei ole mitään syytä poistaa sitä. Sen sijaan uskon myös, että PP:lle helpointa olisi lukita tämä.
SADE

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.11.2014 19:18

SADE, myötätuntosi foorumin ylläpitäjää kohtaan on miltei mykistävää. Tosiasia kuitenkin lienee se, että hän on ihmisten pään sisällä 'touhuamisen' rautainen ammattilainen - kuten kai hyvin tiedetään ja on tullut selväksi. Kenties hän on yhdenlainen psyykkisen manipuloinnin mestari siinä kuin vaikeasti häiriöinen mt-ongelmainenkin voi olla samaa.

Nettifoorumilla ylläpitäjä on suuremmassa vastuussa kuin rivikirjoittaja. Mistäpä tiedetään, vaikka huhujen mukainen 'rikos' olisi vakavasti sairaan mt-ongelmaisen ihmisen pään sisällä tapahtunut asia, kenties peräti harhaa. Tässäkin asiassa ylläpitäjällä on valta ja vastuu; halutessaan hän voi antaa fooruminsa kirjoittajien luulla ja kuvitella vaikka mitä - tai halutessaan hän voi lopettaa ihmettelyt ja arvailut kertaheitolla. Hyviä vaihtoehtoja olisi kaksi, ja ylläpitäjä käyttää niitä tai sitten ei: poistaa tämä ketju, tai kertoa mitä on tapahtunut ja onko tapahtunut mitään.

Aikamoista askartelua ihmisten pään sisällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja SADE » 14.11.2014 19:27

Mirri, tunnen myötätuntoa kaikkia rikoksen uhreja kohtaan.

Ei sillä ole mitään merkitystä, että olen useamman kerran ollut todella vitt****unut Psykopatologiaan. Olen itsekin ärsyttänyt häntä, minkä olen huomannut hänen kommenteistaan minulle. Tämä on ollut normaalia ihmisten välistä käyttäytymistä. Meillä on kaikilla tyylimme, toisia tämä tyylimme miellyttää ja toisia ei. Tai miellyttää joskus ja joskus ei. En siltin soisi kenenkään joutuvan rikoksen kohteeksi.

Miksi kyseenalaistaisin trissen kirjoitukset teostaan? Ei minulla ole mitään syytä tähän. Hänhän on aina ollut hyvinkin avoin tekemisistään.
SADE

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.11.2014 19:33

SADE, miksi pyörittelisit 'tekoa' täällä piittaamatta mahdollisen rikoksen uhrin toivomuksesta; sitäkään en tajua. Oletettu uhri itse ehdotti, ettei tätä ketjua jatkettaisi. Jäiköhän sinulta se tärkeä asia - oletetun uhrin toivomus ja pyyntö - huomaamatta.
Tässä:
Minusta tätä ketjua ei tarvitsisi välttämättä jatkaa.

18:39. Mielestäni tuon toivomuksen ja pyynnön tekee erityisen painokkaaksi se, että sen esittäjä on tämän foorumin ylläpitäjä - käsittääkseni paljon nähnyt ja kokenut rautainen mt-alan ammattilainen.
Mirri

ViestiKirjoittaja SADE » 14.11.2014 19:50

Mirri, tämä ketjuhan sulkeutuu tänään. Tämän asian on PP jo ilmoittanut eli ei ole tarkoitustakaan yrittää pyörittää tätä asiaa enää sen jälkeen.

Ei PP ole mikään rautainen ammattilainen rikoksen uhrina, en ainakaan usko olevan. Koska hän on uhri, ei häneltä voi odottaa tässä ketjussa rakentavia tai kovin paljon muitakaan kommentteja.

Minusta on täydellisen käsittämätöntä, että PP nähdään ja koetaan "kaiken osaavana, pystyvänä, hoitavana, menestyneenä psykologina" tässä tilanteessa. Minulle hän ei ole kuin vain ja ainoastaan rikoksen uhri, tällä hetkellä. Loukattu ihminen.
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 19:54

Mirri
... vakavasti sairaan mt-ongelmaisen ihmisen pään sisällä tapahtunut asia, kenties peräti harhaa...

-
onko Mirri taas vakavasti sairaita mt-ongelmaisia vähän jokapuolella?
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.11.2014 19:55

SADE kirjoitti:Mirri, tämä ketjuhan sulkeutuu tänään. Tämän asian on PP jo ilmoittanut eli ei ole tarkoitustakaan yrittää pyörittää tätä asiaa enää sen jälkeen.

Ei PP ole mikään rautainen ammattilainen rikoksen uhrina, en ainakaan usko olevan. Koska hän on uhri, ei häneltä voi odottaa tässä ketjussa rakentavia tai kovin paljon muitakaan kommentteja.

Minusta on täydellisen käsittämätöntä, että PP nähdään ja koetaan "kaiken osaavana, pystyvänä, hoitavana, menestyneenä psykologina" tässä tilanteessa. Minulle hän ei ole kuin vain ja ainoastaan rikoksen uhri, tällä hetkellä. Loukattu ihminen.

SADE, tarkoitatko, että Psykopatologia foorumin ylläpitäjänä on tällä hetkellä myös kykenemätön arvioimaan pitäisikö 'rikolliseen tekoon' viittaavat ja vihjaavat viestit jättää näkyviin vai poistaa ennen ketjun lukitsemista?
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.11.2014 19:56

Kiss... :D
Maaria

ViestiKirjoittaja SADE » 14.11.2014 19:59

En kyseenalaista Psykopatologian arviointikykyä. Totean hänen olevan rikoksen uhri ja uskon, että hän kaikkein mieluiten tietysti unohtaisi koko asian.
SADE

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.11.2014 20:02

kiss kirjoitti:Mirri
... vakavasti sairaan mt-ongelmaisen ihmisen pään sisällä tapahtunut asia, kenties peräti harhaa...

-
onko Mirri taas vakavasti sairaita mt-ongelmaisia vähän jokapuolella?

Kiss, jos vihjattu asia on totta ja tapahtunut, niin sehän olisi uhrin kannalta rikosilmoituksen paikka ja poliisijuttu. Joskus tuntuu mukavammalta ajatella, etteivät vihjailujen mukaiset asiat ole totta eivätkä pidä paikkaansa.
Olisiko parempi, etten näkisi vakavasti sairaita mt-ongelmaisia 'vähän joka puolella', vaan ajattelisin asian niin, että väitetyn rikoksen on tehnyt täysijärkinen ihminen täydessä ymmärryksessä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:13

ymmärrän pointin, minä olin kyllä järjissäni tuon sateentekijän kanssa. Trisin ja Psykotatologian asioista en tiedä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2014 20:14

Mirri kirjoitti:SADE, myötätuntosi foorumin ylläpitäjää kohtaan on miltei mykistävää. Tosiasia kuitenkin lienee se, että hän on ihmisten pään sisällä 'touhuamisen' rautainen ammattilainen - kuten kai hyvin tiedetään ja on tullut selväksi. Kenties hän on yhdenlainen psyykkisen manipuloinnin mestari siinä kuin vaikeasti häiriöinen mt-ongelmainenkin voi olla samaa.

Nettifoorumilla ylläpitäjä on suuremmassa vastuussa kuin rivikirjoittaja. Mistäpä tiedetään, vaikka huhujen mukainen 'rikos' olisi vakavasti sairaan mt-ongelmaisen ihmisen pään sisällä tapahtunut asia, kenties peräti harhaa. Tässäkin asiassa ylläpitäjällä on valta ja vastuu; halutessaan hän voi antaa fooruminsa kirjoittajien luulla ja kuvitella vaikka mitä - tai halutessaan hän voi lopettaa ihmettelyt ja arvailut kertaheitolla. Hyviä vaihtoehtoja olisi kaksi, ja ylläpitäjä käyttää niitä tai sitten ei: poistaa tämä ketju, tai kertoa mitä on tapahtunut ja onko tapahtunut mitään.

Aikamoista askartelua ihmisten pään sisällä.

Aikamoista spekulointia ja tapahtuneen vähättelyä Mirrin pään sisältä.

Jos sekä tekijä että uhri antavat yhteneväisen kertomuksen tapahtuneesta, onko Mirri sinun mielestäsi kovinkin todennäköistä, että täysin sama harha on vain kummankin osapuolen päässä.

Olen sitä mieltä, ettei ketjua pitäisi poistaa; Tristanin tekoja ei pidä aina ja joka kerta lakaista maton alle.

Lopullisen päätöksen säilyttämisestä/lukitsemisesta tekee tietenkin Psykopatologia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.11.2014 20:21

Kyllästynyt, missä se 'yhteneväinen kertomus' on luettavissa?

Psykopatologia toivoi, että tätä ketjua ei jatkettaisi, ja mielestäni hänen toivomuksensa on erittäin kunnioitettava ja vastuuntuntoinen. Mitä jos vain noudattaisimme sitä ja lopettaisimme porukalla?
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 14.11.2014 20:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:25

Tristan ei ole paikalla puolustautumassa, minulle sopii että ketju poistetaan myöhemmin tänään, kunhan kaikki ovat sanoneet sanottavansa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:37

joo o. Kyllästyneellä on aivan hirmuinen maine, kun sinäkin vallan raivostuit.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:45

Minä kiitän.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:50

mitä muuta vielä haluat minun tekevän? kuperkeikkoja?

oh, lainasin tuon muistoistani. Tristan sanoi noin Kyllästyneelle ja minusta se oli nenäkästä. Kivaa olla nenäkäs, vai kuinka.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 20:59

hmmmm.onneksi tämä ketju poistetaan, ettei ylläpito vaan nää kuinka nenäkäs olin sinulle.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.11.2014 21:05

osaatko?
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet