Pinja kirjoitti:trisse blogi sitten äkkiä pystyyn! Ilmeisesti jonkinlainen Psykopatologian ja trissen välinen vallanvaihto, että sitten trisse päättää ylläpitäjänä.
14:22
PP miten aiot pitää määräysvallan, tarpeen tullen poistumalla trissen blogista vai?
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse blogi sitten äkkiä pystyyn! Ilmeisesti jonkinlainen Psykopatologian ja trissen välinen vallanvaihto, että sitten trisse päättää ylläpitäjänä.
14:22
PP miten aiot pitää määräysvallan, tarpeen tullen poistumalla trissen blogista vai?
Eihän minulla ole mitään määräysvaltaa muiden hallitsemilla areenoilla.
Onko sinulta mennyt vintti pimeäksi.
Pinja kirjoitti:En puutu enää sinun ja trissen välisiin sotkuihin. trisse pyysi minua sanomaan sinulle tämän foorumin kautta yhden asian, mutta kieltäydyin. Selvittäkää asianne keskenänne.

Psykopatologia kirjoitti:Eihän sinulla olisi työpallakaan hallinnollista määräysvaltaa.
Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:En puutu enää sinun ja trissen välisiin sotkuihin. trisse pyysi minua sanomaan sinulle tämän foorumin kautta yhden asian, mutta kieltäydyin. Selvittäkää asianne keskenänne.
Hyvä päätös.
Psykopatologia kirjoitti: [7.11.2014 2:20] Saat aikaa => la 8.11.2014 24:00. - Olet kirjoituskiellossa => 6.11.2016.
Katson vielä perjantaina aamupäivällä, oletko toiminut määräysteni mukaisesti.
Psykopatologia kirjoitti:Re: Puuttuvat hyveet viewtopic.php?f=8&t=13439&hilit=henkil%C3%B6&start=10
Viesti Kirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 19:23
Jos trisse (henkilö) huorittelee (yms.) Kyllästynyttä jatkossa, seurauksena on kahden vuoden kirjoituskielto.
Psykopatologia (ylläpitäjä) 21.10.2014 20:23