Sateentekijä kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Omasta mielestäni minä tietenkin![]()
Helmis, mutta kun sinua tai minua ei lasketa![]()
kiss kirjoitti:Minusta Kyllästynyt on erittäin fiksu neropatti. Helmenkalastaja on äärettömän empaattinen ja kiltin oloinen. Luukkonen on itseoikeutettu ykkönen, ilmanmuuta! Hilppa on kirkas mieleltään ja huolellisen oloinen, Jill on herttaisen ihana olento,Sade on asiallinen. Mirri on kaikkien kirjoittajien perus äiti, joka huolehtii, että asiat sujuu. Ja Tristan on loputon lähde<3 tyhmä, jos niin haluaa.
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Tämmöinen kysely on täysin turhaa .
Ei ihmisen älykkyys näy siinä, että pystyy googlettamaan kasapäin juttuja tai väittelemään
tietyistä asioista tms tällä foorumilla. Ei täällä kenenkään todellinen älykkyys tule lainkaan ilmi, se havaitaan IRL keskusteluissa ilman googlea ym.
Älykkyyden mitta ei sitäpaitsi ole tiedon runsaus , vaan se kuinka tietoa osaa käyttää.
Googletus on PP:n vaatimus. Henkilökohtaisista asioista ei saa postata aiheita yleiselle joten lähinnä pakko etsiä uutisia... (Enkä yleensä itse googleta vaan katson ampparit.comista onko jotain kiinnostavaa)
trisse kirjoitti:Ketkä ovat mielestänne foorumin älykkäimmät kirjoittajat?
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Ketkä ovat mielestänne foorumin älykkäimmät kirjoittajat?
trisse tarkoittanee tässä k i r j o i t u k s i s s a ilmenevää älykkyyttä.
jep
Pinja kirjoitti:Minua ällöttää omassa älykkyydessä pyöriskelevät.
Jos on älykäs ei siitä tarvitse sen suurempaa numeroa nostaa,
siksi en rupea nostamaan ketään korokkeelle.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minua ällöttää omassa älykkyydessä pyöriskelevät.
Jos on älykäs ei siitä tarvitse sen suurempaa numeroa nostaa,
siksi en rupea nostamaan ketään korokkeelle.
Mitähän tuo tarkoittaa?
Eihän älykkyydessä pyöriskely näy täällä suoraan tyyliin "olen teitä älykkäämpi".
Siksi em. älykkyydessä pyöriskely täytyy päätellä epäsuorasti, mikä edellyttää
poikkeuksillista "älykkyyttä".
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse: Että yleisellä aloituksen pitää olla lähinnä uutinen. [googlella]
Mutta eihän teistä ole (blogi-)kirjoittajiksi!
Oli minusta mutta oli parempi lopettaa se puuha.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa