Psykopatologia kirjoitti:1/3
Eivät ole yleiseltä vakavuusasteeltaan verrattavissa toisiinsa.
Psykopatologia kirjoitti:Jos ja jos.
Aivoverenvuodot eivät "tarvitse" traumaa. Jo pienikin vuoto voi olla kohtalokas;
sisäelinvuodoissa (useimmiten kroonisia) taas ei
Hilppa kirjoitti:Sade on oikeassa. Verenvuotohäiriöisille, kuten esim minulle ei suositella esim kalaöljykapseleita, koska jos joutuisin onnettomuuteen ja olisi tehtävä aivoleikkaus, nautittuani säännöllisesti kalaöljykapseleita, voisi olla, että aivojen verenvuotoa (leikkauksen yhteydessä muodostunutta) ei saataisikaan tyrehdytettyä. Verenvuotohäiriöisyys tms mustelmaherkkyys on vakava asia. Myös Buranasta minulle tulee samat oireet, eli nenu vuotaa verta helposti syötyäni Buranakuurin.
Psykopatologia kirjoitti:Jos ja jos.
Aivoverenvuodot eivät "tarvitse" traumaa. Jo pienikin vuoto voi olla kohtalokas;
sisäelinvuodoissa (useimmiten kroonisia) taas ei
Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sade on oikeassa. Verenvuotohäiriöisille, kuten esim minulle ei suositella esim kalaöljykapseleita, koska jos joutuisin onnettomuuteen ja olisi tehtävä aivoleikkaus, nautittuani säännöllisesti kalaöljykapseleita, voisi olla, että aivojen verenvuotoa (leikkauksen yhteydessä muodostunutta) ei saataisikaan tyrehdytettyä. Verenvuotohäiriöisyys tms mustelmaherkkyys on vakava asia. Myös Buranasta minulle tulee samat oireet, eli nenu vuotaa verta helposti syötyäni Buranakuurin.
Itsehän tuossa todistat juuri(?) aivoverenvuodon vaaroista.
Psykopatologia kirjoitti:Tässä fokus on yleisestä väestötason vertailusta.
Sisäelinvuodot yleensä "varoittavat", aivovuodot eivät.
Psykopatologia kirjoitti:Äkkinäisille selvennettäköön, että ei ole erimielisyyttä siitä,
että aspiriini ei ole hyvä niille, joilla on alttiutta verenvuotoihin.
Mutta 2,5 naista on esittänyt, että sisäelinverenvuodot ovat
kansanterveydellisesti vaarallisempia (yms.) kuin aivoveren-
vuodot.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa