Pelleilyä! - ei aivan...

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Missä voi esittäytyä?

ViestiKirjoittaja Banana » 19.10.2014 01:08

Ihan missä vain. Tervetuloa.
Banana

ViestiKirjoittaja Kahvi » 19.10.2014 01:20

Tervetuloa!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.10.2014 01:43

Tervetuloa, sateentekijä! - Koetetaanko saada n nikkiisi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.10.2014 10:29

Kiva, että tulit joukkoomme.
Pinja

ViestiKirjoittaja Golddigger » 19.10.2014 11:55

Tevetuloa! Tämä on sisäsiittoinen foorumi jossa pieni sisäpiiri tuntee toisensa ja naljailee toisilleen sisäpiirijuttuja. Jos pääset sisäpiirin onneksi olkoon, jos et, you are out of luck.
Golddigger

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.10.2014 12:21

Sateentekijä kirjoitti:Olisi mukavaa jos sen saisin. Löysin kauniin avattarenkin ja mietelauseen.
Osasin!

Tervetuloa Sateentekijä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.10.2014 12:27

Sateentekijä onpas sinulla upea avatar.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.10.2014 12:35

Golddigger kirjoitti:Tevetuloa! Tämä on sisäsiittoinen foorumi jossa pieni sisäpiiri tuntee toisensa ja naljailee toisilleen sisäpiirijuttuja. Jos pääset sisäpiirin onneksi olkoon, jos et, you are out of luck.

Ei pidä paikkaansa esittämäsi väite toisensa tuntevasta sisäpiiristä. Mitään kahvitteluja ja muita porukkatapaamisia ei olla pidetty. Eikä täällä jaeta jäsenyyksiäkään taloudellisen tuen mukaan.
Jotkut muistavat toisensa nettikirjoittajina jopa kymmenen vuoden takaa, mutta se on ihan eri asia kuin säännölliset tapaamiset kahvitteluineen ja veneilyineen.

Sateentekijä, tervetuloa! :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.10.2014 18:28

Sateentekijä kirjoitti:Kiitos kaikille lämpimistä tervetulotoivotuksista! Kiitos myös Ylläpidolle, kun lisäsi nikkiini puuttuvan ännän:D Katsellaan ja tutkaillaan. :)

Kyllästyneen ansiota. - Minusta myös iso ässä on perempi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.10.2014 21:08

Olemmeko tavanneet aiemmin muualla, nimesi tuntuu tutulta
Kerkko Koskinen Sateentekijä
http://www.youtube.com/watch?v=G7vsMyWvis0
3:36
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.10.2014 22:29

Myöhästyneesti tervetuloa, Sateentekijä!

Olin puuhailemaan kaikenlaista joutavaa ja sillä aikaa olit ilmestynyt, uusi kirjoittaja.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 19.10.2014 22:31

Moro. :)
Maaria

ViestiKirjoittaja Golddigger » 20.10.2014 16:22

Mirri kirjoitti:Ei pidä paikkaansa esittämäsi väite toisensa tuntevasta sisäpiiristä. Mitään kahvitteluja ja muita porukkatapaamisia ei olla pidetty. Eikä täällä jaeta jäsenyyksiäkään taloudellisen tuen mukaan.
Jotkut muistavat toisensa nettikirjoittajina jopa kymmenen vuoden takaa, mutta se on ihan eri asia kuin säännölliset tapaamiset kahvitteluineen ja veneilyineen.

Se nyt vielä puuttuisi että olis jotain miittejä.

JA tuota juuri tarkoitin että kaikki tuntee toisensa 10 vuoden takaa. EIhän siihen pääse väliin kirjotteleen mitään, kun ihmiset kirjottelee jotain parin sanan viestejä, jotka kaikki muutk yllä tuntuu ymmärtävän.

Kun tulin tänne niin muo luultiin suurinpiirtein jonkin vieraan vallan agentiksi :D . Ihan viattomasti tulin kirjotteleen ja heti alko kauhee syyttely ja epäily. Mä olin että wtf, jaa että semmonen foorumi. :D
Golddigger

ViestiKirjoittaja Maaria » 20.10.2014 17:59

"Se nyt vielä puuttus että ois jotain miittejä."

Meinaatko, että oltaisi toistemme kurkussa kiinni?
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.10.2014 18:02

trisse: Voishan PP järkätä jonkun kuukauden viimeinen sunnuntai kokoontuvan ryhmäterapiamiitin - ilmaisen tietenkin - jossa tarjottaisiin teetä, keksejä ja konjakkia ja purettaisiin mieltä. [quote="Golddigger"]

Pinja: Jäisin tuon terapiaryhmän ulkopuolelle. Mulla on riittävä terapeutti jo omasta takaa. Ja mulle täysin maksuton.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.10.2014 22:03

Sateentekijä kirjoitti:Pinja: "Jäisin tuon terapiaryhmän ulkopuolelle. Mulla on riittävä terapeutti jo omasta takaa. Ja mulle täysin maksuton."

Pinja, olet onnellisessa asemassa kun olet löytänyt riittävän avun itsellesi. Kaikilla ei ole yhtä hyvin.

Aluksi hän ei ollut pitkiin aikoihin riittävä, mutta nyt pari viimeistä vuotta hän on ollut riittävä. En ole joutunut osastojaksoillekaan yli kahteen vuoteen, mikä myös kertoo riittävyydestään.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 20.10.2014 22:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.10.2014 22:05

Sateentekijä kirjoitti:Hyvä terapeutti on kultaakin arvokkaampi.

Hän aikoo pitää minua eläkkeelläkin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.10.2014 22:12

Sateentekijä kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Hyvä terapeutti on kultaakin arvokkaampi.

Hän aikoo pitää minua eläkkeelläkin.

:)

:) Oon varmaan niin hyvä tyyppi!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.10.2014 22:27

Golddigger kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Ei pidä paikkaansa esittämäsi väite toisensa tuntevasta sisäpiiristä. Mitään kahvitteluja ja muita porukkatapaamisia ei olla pidetty. Eikä täällä jaeta jäsenyyksiäkään taloudellisen tuen mukaan.

Se nyt vielä puuttuisi että olis jotain miittejä.

JA tuota juuri tarkoitin että kaikki tuntee toisensa 10 vuoden takaa. EIhän siihen pääse väliin kirjotteleen mitään, kun ihmiset kirjottelee jotain parin sanan viestejä, jotka kaikki muutk yllä tuntuu ymmärtävän.
Kun tulin tänne niin muo luultiin suurinpiirtein jonkin vieraan vallan agentiksi :D . Ihan viattomasti tulin kirjotteleen ja heti alko kauhee syyttely ja epäily. Mä olin että wtf, jaa että semmonen foorumi. :D

Joko olet päässyt 'sisälle' tähän foorumiin? Vai vieläkö tuntuu vieraalta ja 'sisäsiittoiselta sisäpiirijutulta'?
Mirri

ViestiKirjoittaja SADE » 22.10.2014 23:59

Hei Sateentekijä! Oletko muuten ollut täällä aikaisemmin toisella nimellä, vaikutat tutulta. Tervetuloa joka tapauksessa!
SADE

Seuraava

Paluu Romulaatikko