p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
p-freen väite, ettei Tukari.org -palstalla harjoiteta henkistä väkivaltaa on korni,
vai onko Reinikainenkin jo lähtenyt sieltä?
No en tiedä. En ole paljon pyörinyt viime aikoina tukari.org -palstalla. Mutta sellainen mielikuva mulla siitä paikasta jäi että paljon leppoisampi meininki siellä on kuin täällä.
p-free kirjoitti:Tää on vittu niin sairas paikka ettei toista ole! Ne helvetin väännöt ja muu henkinen väkivalta mikä täällä esiintyy on jo saavuttanut erittäin sairaan piirteen.
Ja PP:n vallankäyttö ja tapa millä hän osallistuu näihin vääntöihin vasta sairasta onkin!!!
p-free kirjoitti:Pinja kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
p-freen väite, ettei Tukari.org -palstalla harjoiteta henkistä väkivaltaa on korni,
vai onko Reinikainenkin jo lähtenyt sieltä?
No en tiedä. En ole paljon pyörinyt viime aikoina tukari.org -palstalla. Mutta sellainen mielikuva mulla siitä paikasta jäi että paljon leppoisampi meininki siellä on kuin täällä.
Mitä sitten teet täällä vielä?
En mä kauaa enää täällä pyörikään. Älä pelkää Pinja, lähden kyllä.
p-free kirjoitti:Älä nyt ämmä lässytä. En todellakaan jaksa tuota nyt kun frendi on sairaalassa!
p-free kirjoitti:No mitä sä alat sitten sitä aihetta tähän tunkemaan? Mikä pointti tuolla sun lausahduksella oli? Miten se liityy mihinkään?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa