Tunnetilabarometri

Re: Tunnetilabarometri

ViestiKirjoittaja Maaria » 27.09.2014 17:01

Särkee päätä, kun lukee tän palstan "väittelyitä". Tämä on parempi, kuin televisio.
Tunteistani: Tämä ei ole niin tärkeää täällä nettimaailmassa. Kaikki rakkaimmat on netin ulkopuolella
ja niin on hyvä. Vihata, ei kukaan ansaitse tulla vihatuksi, se ei sitä paitsi ole terveellistä.
Suuttua saa ja voi, mutta että vihata. Pidän itseäni arvokkaampana, ja kerään mielummin hyviä
terveellisiä tunteita itseeni. Olen myös tarkkana, kuka ansaitsee suuret tunteeni, ja kuka ei ansaitse.
Pidän etäisyyttä negatiivisiin asioihin, kuten töykeät tsi ilkeät ihmiset. En siksi, että vihaisin sellaisia ihmisiä, vaan siksi, että olen realisti ja mielummin kerään ympärilleni kilttejä ja mukavia ihmisiä.
Eikä tämä meinaa että olen parempi, kuin muut, vaan ajattelen ihan puhtaasti terveyttäni.
Niinkuin kaikien olisi hyvä ajatella, omaa jaksamistaan ja sen mukaan yrittää suodattaa asioita.

Päivä on ollut kaunis ja olen ulkoillut paljon.
Posket punoittavat ja olo on selkeä ja hyvä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.09.2014 12:09

Voihan tämä olla parempi kuin televisio, mutta tämä on paljon vaativampi kuin televisio, johon voi ajatua passiivisesti vietäväksi ilman vuorovaikutteisuutta. Muuta tarvitaan myös, jotta täällä voisi tehdä niitä löytöjä ja luoda jotakin uutta. Jotta niitä synapsiyhteyksiä muodostuisi tuhoutumisten sijaan.

Palasin paratiisiin ja nautin syksyn viimeisistä(?) aurinkoisista parvekehetkistä pidennetyn aamiaisen jälkeen.

Olotila. Keveähkö ja odottava pakaroiden kipeytymisen jälkeen. Kolmannet peräkkäiset jäätreenit vuorossa ja minä tietysti sydän pakahtuen katselen ajoportin suuntaan, joko hän saapuu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.10.2014 00:20

Lievän paleleva. Sormenpäissä tuntuvaa viileyttä. Toive lampaantaljasta, johon voisi käpertyä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.10.2014 16:49

Minulla on alavireisyyttä, ja surumieltä, mutta sillai kaihoisan ihanaa surua.
Sellanen fiilinki, että sataa ja paistaa, sekä kohta nousee kaunis sateenkaari
ja kaikki näyttää kirkkaammalta. Eli vähän sekava olen ja väsynyt. Mietin liikaa.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.10.2014 22:55

Odottava ja vähän pettynyt. Finlandia Trophyssa ei aivan nappiin mennyt, vaikka nautittavia suorituksia olivatkin. Viheriöllä ekassa erässä vieraiden maali.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 12.10.2014 20:11

Kiva viikonloppu miehen kanssa ja siksi kepeä ja hyvä tunnelma.
Laitoin pihalle monivärisen lyhdyn ja leivoin.
Kaksi päivää valohoitoa takana.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.10.2014 21:17

Väsynyt ja kaunis.

Muutos: Poistin turhat 13.10.2014.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.10.2014 10:08

Ryytynyt mutta pirteä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.10.2014 21:31

Flunsassa ja ärtyinen!
Kissi

ViestiKirjoittaja Maaria » 13.10.2014 22:49

Huolissain siskostani.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.10.2014 22:25

Väsynyt ja riutunut. Säikähtänyt ja peloissaan. Peilistä näkyi ihan jees olento, mutta se ei ollutkaan tunne. Mistä olen aika ymmälläni.
Hilppa

ViestiKirjoittaja saara » 17.10.2014 22:56

Räytynyt, tympääntynyt, ärsyyntynyt joihinkin tahoihin .
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.10.2014 23:01

vaihteleva
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.10.2014 23:14

Raukea treenistä ja öhkö vegehampurilaisesta ja suklaakakkupalasta.
Hilppa

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet