Pinja kirjoitti:Ihmisten pitäisi löytää omat ratkaisut ongelmiinsa etsimättä apua muilta.
Psykopatologia kirjoitti:Mm. SINÄ olet väärinkäyttänyt tätä osiota.
saara kirjoitti:Niin aina. Jälleen kerran
Pinja, sinä voit itse tehdä sen että poistut foorumilta ja otat uuden nikin
kiss kirjoitti:Nyt menee jo liian pitkälle tuo Saaran kirjoitusten lyttääminen. Antakaa toisen osallistua, olette jokapuolella komentamassa häntä hiljenemään.
Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Nyt menee jo liian pitkälle tuo Saaran kirjoitusten lyttääminen. Antakaa toisen osallistua, olette jokapuolella komentamassa häntä hiljenemään.
Ihan syystä.
saara kirjoitti:Helmenkalastaja, minä en ole pyrkinyt ohjeistamaan ketään, ainakaan tietoisesti, minua vain ottaa päähän tuommoinen turha draama , jota pinja harrastaa. Jos on tympääntynyt tähän paikkaan, niin menee sitten muualle , that´s it!
Ja kyllä minä ymmärrän milloin minuun kohdistetaan jatkuvaa painostusta. Se ei todellakaan innosta kirjoittamaan täällä jatkossa.
saara kirjoitti:Niin aina. Jälleen kerran
Pinja, sinä voit itse tehdä sen että poistut foorumilta ja otat uuden nikin
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mm. SINÄ olet väärinkäyttänyt tätä osiota.
Tämä ei ole vertaistukiosio enää, jos minulta kysytään. En anna, enkä hae. Tehkööt muut mitä haluavat.
Pyydän poistamaan kaikki viestini nimimerkkeineen, otan itselleni uuden nimimerkin.
trisse kirjoitti:Saaran vai pinjan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa