Mirri kirjoitti:SADE kirjoitti:WAU, todella HIENO!
Sitäpaitsi varjoa kun katsoo niin voisi vielä ihan oikeasti olla minä.
Olisinpa keksinyt nämä itse. Yritän saada myöhemmin yhdistettyä nickiini, mutta en tietenkään voi ottaa kunniaa näin hienosta avataresta / allekirjoituksesta vain itselleni.
Minustakin saamasi avatar on hieno. Ota ihmeessä käyttöön, eikä yhtään haittaa vaikket ole itse keksinyt tai löytänyt sitä. Toisen kirjoittajan löytämä avatar voi olla oikein onnistunut ja sopiva käyttäjälleen, sekä hänen mielensä mukainen.
Tässä vaiheessa kehaisen, että minun avatareni on aikanaan Kissin löytämä. Eikä alunalkaen edes avatareksi tarkoitettu, vaan muuten vain kertomaan hänen näkemyksensä minusta. Kuva oli mielestäni niin täysosuma, että tahdoin sen heti itselleni avatareksi; siihen asti olin aina ollut ilman avatarta.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:SADE kirjoitti:Tarvisin avataren.
This is the wonder of devotion - I see the torch we all must hold.
This is the mystery of the quotient - Upon us all a little rain must fall.
Led Zeppelin
Onko SADE itsensä mielestä enemmän nimimerkki SADE (kuten markiisi de sade) vai sade/rain? Isolla kirjoitettuna minulle tulee enemmän mieleen nimi mutta avatar on hienosti mietitty
SADE kirjoitti:Kiitos Kyllästynyt!
Vielä kun saan muutettua kirjaimien mallin ja värin, niin olen täysin tyytyväinen.

kiss kirjoitti:http://webcgi.oulu.fi/oykk/abc/kielenhuolto/

Kyllästynyt kirjoitti:Mirrille:
Kukapa kissan hännän pöydälle nostaa, jos ei kissa itse?

Mirri kirjoitti:SADE, kiva, että kerroit nimimerkkisi 'dramaattisen' historian. Se kolahti, koska vähän sinua ennen haahuilin netissä vähän samantapaisissa tunnelmissa, ja sitten kulkeuduin Tukiasema.netiin; kulkeutuminen tapahtui vuonna 2003.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa