Sinä saat arvostella minua, mutten minä sinua?
En toki tuota tarkoittanut.
Sinä saat arvostella minua, mutten minä sinua?
Eikö vaikuta yhtään naurettavalta?
EIKÖ KUKAAN OSAA PANNA PISTETTÄ?
Kahvi kirjoitti:Sinä saat arvostella minua, mutten minä sinua?
En toki tuota tarkoittanut.
Käytöksestäsi päätellen, ne liittyvät oleellisesti kiinnostukseesi aiheeseen "Kyllästynyt".
Kahvi kirjoitti:Eikö vaikuta yhtään naurettavalta?
EIKÖ KUKAAN OSAA PANNA PISTETTÄ?
Vaikuttaa ja yritän.
Kahvi kirjoitti:Käytöksestäsi päätellen, ne liittyvät oleellisesti kiinnostukseesi aiheeseen "Kyllästynyt".
Joo osin kyllä. Puolustautumisesi kiusaamistväitteitä vastaan tuntuu olevan lähinnä muiden syyttelyä kuin omien lähtökohtien ym avaamista.
trisse kirjoitti:... Luukkonen voi vaikuttaa ilmapiiriin erilaisin ratkaisun ja siihen mitä tapahtuu...
trisse kirjoitti:... Halutessaan hän voisi kieltää sen että tietyt kirjoittajat saavat kirjoittaa toisilleen, tietyistä aiheista kirjoittamisen, ja sanktioida monenlaisen toiminnan kuten päiväkirjamateriaalin hyväksikäytön, toisten välisiin riitoihin osallistumisen, vanhojen palstojen esilleoton, riitelyn... ihan kaikki on hänen vallassaan...
trisse kirjoitti:... En tajua miksi hän ei yritä jotain uutta katkaistaakseen nämä syntyneet kuviot jotka eivät tee hyvää kenellekään.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:
Purat jotain stressiä, mutta et spesifioi, mitä työpaikkastressi on. Ainakaan se ei voi olla työstressiä, koska et ole ollut vielä kuukauttakaan töissä.
No voi voi, kyllä kuule voi olla. Nauti vaan omasta työkyvystäsi ja ole kiitollinen myös.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:
"Luukkonen pystyisi rikkomaan syntynyitä kuvioita jos paneutuisi asiaan mutta häntä ei kiinnosta." Eikös Psykopatologia ole mielestäsi hoitanut ylläpitäjän tehtäviään vai mitä tarkoitat? Kirjoittajilla on vastuu siitä, mitä he kirjoittavat ja Psykopatologialla viime kädessä vastuu siitä, mikä materiaali saa palstalla olla hakukoneiden käytettävissä ja suurelle yleisölle julkaistuna. Sinä trisse et ole käyttäytynyt palstalla aina vastuullisesti omalta osaltasi.
Luukkonen voi vaikuttaa ilmapiiriin erilaisin ratkaisun ja siihen mitä tapahtuu. Halutessaan hän voisi kieltää sen että tietyt kirjoittajat saavat kirjoittaa toisilleen, tietyistä aiheista kirjoittamisen, ja sanktioida monenlaisen toiminnan kuten päiväkirjamateriaalin hyväksikäytön, toisten välisiin riitoihin osallistumisen, vanhojen palstojen esilleoton, riitelyn... ihan kaikki on hänen vallassaan. En tajua miksi hän ei yritä jotain uutta katkaistaakseen nämä syntyneet kuviot jotka eivät tee hyvää kenellekään.
trisse kirjoitti:Otan niistä kunnian itselleni ja kuittasin jo bännillä. Puhun kuviosta joka sinulla on täällä helmiksen, Mirrin ja kahvin kanssa. Ja toinen kuvio on tietenkin minun ja PP:n välillä.
trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.
trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.

Kahvi kirjoitti:Syytteisiin (tai väitteisiin) asiaan lähes olemattomasti liittyvillä vastasyytöksillä vastaaminen pn minusta asiatonta, ellei peräti trollaamista tms.
Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.
Meuhkaus näyttää nätimmältä ja on olevinaan hienostuneempaa ilman siivottomina pidettyjä sanoja.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.
Ei täällä ole ollut mitään meuhausta sillä aikaa, kun olet ollut poissa, ainoastaan vilkasta ja osin ohi ketjun aiheen menevää keskustelua. On ollut jokseenkin vilkas keskustelu aiheesta "päännollaus ilman vai kera päihteiden". Sääli, että et ollut mukana, mutta voithan jälkeenpäinkin lukea.
Miksiköhän Kyllästynyt itkee kovasti siitä kuinka häntä kiusataan niin tässä ketjussa jos kyse on ollut pelkästä reipashenkisestä alkoholinkäytön vähennyksen ketjusta? Vai eikö Kyllästynyt haluaisi itse millään vähentää?
trisse kirjoitti:Olen lukenut ketjun. Minusta Kyllästynyt itkee aiheesta sitä että on tullut ketjussa kiusatuksi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa