Ensimmäisenä mieleeni tulee Kahvi. Luvatta sanoen Kahvi, avataresi on niin hipunut, että takapuolesi pilkottaa läpi.
Ja koska allekirjoituksesi eivät ole minulle koskaan avautuneet, saat lahjaksi uuden signaturenkin.

Kylmä kahvi kaunistaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Saaralle kollaasi hänen edellisistä avatar-aiheistaan:![]()
Ennen olin päättämätön, tänään en ole enää niin varma.
Kyllästynyt kirjoitti:Minkälaisen avatarin haluaisit antaa toiselle kirjoittajalle lahjaksi?
Ensimmäisenä mieleeni tulee Kahvi. Luvatta sanoen Kahvi, avataresi on niin hipunut, että takapuolesi pilkottaa läpi.
Ja koska allekirjoituksesi eivät ole minulle koskaan avautuneet, saat lahjaksi uuden signaturenkin.
Kylmä kahvi kaunistaa.
SADE kirjoitti:Tarvisin avataren.
SADE kirjoitti:WAU, todella HIENO!
Sitäpaitsi varjoa kun katsoo niin voisi vielä ihan oikeasti olla minä.
Olisinpa keksinyt nämä itse. Yritän saada myöhemmin yhdistettyä nickiini, mutta en tietenkään voi ottaa kunniaa näin hienosta avataresta / allekirjoituksesta vain itselleni.
SADE kirjoitti:WAU, todella HIENO!
Sitäpaitsi varjoa kun katsoo niin voisi vielä ihan oikeasti olla minä.
Olisinpa keksinyt nämä itse. Yritän saada myöhemmin yhdistettyä nickiini, mutta en tietenkään voi ottaa kunniaa näin hienosta avataresta / allekirjoituksesta vain itselleni.

trisse kirjoitti:saara kirjoitti:Onko trisse hienohelma?
enemmän ajattelin peilin symboliikkaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa