Puuroon

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Puuroon

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.09.2014 21:58

Pilkkokaa banaania puuroon, sekaan tai päälle. Aivan sairaan hyvä ja terveellinen yhdistelmä esim. sokerihillon sijaan.
Pinja

Re: Puuroon

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.10.2014 12:51

Omenat viipaleina ja marjat (pakasteina) käyvät myös erinomaisesti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja saara » 15.10.2014 18:41

Minulla kun on tuota mustamarja-aroniaa pakkasessa reilumman puoleisesti, yritän keksiä sille jos jonkinmoista käyttöä. Tein puuron, jonon voi käyttää toki muitakin marjoja, mutta itse käytin truota aroniaa,
Koska aronia on melko hapokas, keitin pakisuhkon kaurapuuron makeaan mansikka-raparperimehuun, lisäsin siihen aroniamarjoja, sekoitin sauvasekottimella sopivaksi sosemaiseksi, minulla oli myös pehmeäksi keiettyjä kuivattuja päärynäviipasleita sekä kuivattua mansikkaa joukossa. Tuli muuten ihan älyttömän hyvää ja tosi terveellistä" itsetehtyä fastfoodia!"
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 19:39

saara kirjoitti:Minulla kun on tuota mustamarja-aroniaa pakkasessa reilumman puoleisesti, yritän keksiä sille jos jonkinmoista käyttöä. Tein puuron, jonon voi käyttää toki muitakin marjoja, mutta itse käytin truota aroniaa,
Koska aronia on melko hapokas, keitin pakisuhkon kaurapuuron makeaan mansikka-raparperimehuun, lisäsin siihen aroniamarjoja, sekoitin sauvasekottimella sopivaksi sosemaiseksi, minulla oli myös pehmeäksi keiettyjä kuivattuja päärynäviipasleita sekä kuivattua mansikkaa joukossa. Tuli muuten ihan älyttömän hyvää ja tosi terveellistä" itsetehtyä fastfoodia!"

NAM!
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.10.2014 21:13

Laitan ison voisilmän, mikään ei maistu mielestäni niin hyvälle, kuin täysjyvä puuro ja voisilmä.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 15.10.2014 21:23

kiss kirjoitti:Laitan ison voisilmän, mikään ei maistu mielestäni niin hyvälle, kuin täysjyvä puuro ja voisilmä.

Pelkään pahoin sinun olevan oikeassa! Terveellisyydestä viis!! 8-)
saara

Paluu Romulaatikko