Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tämän foorumin tapahtumat eivät ole koskaan olennaisimpia "syitä" jollekin.
Aivan. Kuten eivät nettifoorumit yleensäkään. Ei Kyllästyneenkään kohdalla.
Luulevat vain ne, jotka syyttelevät nettifoorumeita kirjoittajineen omasta kurjasta olostaan ja loputtomasta loukkaantuneisuudestaan.
Millä valtuuksilla, ammattitaidolla tai osaamisella sinä Mirri väität, ettei nettifoorumilla tapahtunut kiusaaminen ole minun vointiini vaikuttanut tai edes voinut vaikuttaa???? Tai että minä vain
luulen, että se niin on tehnyt. Sinun puheesi ovat törkeää kiusaamisen puolustelua ja kiusatuksi joutuneen vähättelyä!
Minulla, niin kuin ei kenelläkään muullakaan, ole minkäänlaista velvollisuutta vastaanottaa/sietää tai kestää loputonta nimittelyä, solvaamista, herjaamista, panettelua, perättömiä väitteitä jne.
On suorastaan röyhkeää esittää, ettei nettifoorumilla koetusta kiusaamisesta ole "olennaiseksi syyksi" ihmiseen kurjaan oloon. Ihan uskomatonta paskaa!
Ja miksi niistä ei voisi/saisi/ole syytä olla vaikka kuinka "loputtoman loukkaantunut"? Siksikö, että sinua häiritsee kun kiusattu niistä puhuu ja pitää esillä?
Golden flower kirjoitti:Kyllä, olet oikeassa, eihän täällä pitäisi olla kenelläkään oikeutta harjoittaa minkäänlaista henkistä väkivaltaa.
Et ole vieläkään kertonut millä perusteella sinä syytät minua henkisen väkivallan harjoittamisesta ja kiusaamisesta.
Ilmeisesti sinulla ei ole perusteita syytöksillesi esittää - ja perättömien syytösten ja väitteiden esittäminen jostakusta
on henkistä väkivaltaa ja kiusaamista.