Golden flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Golden shower
Aivan, tosiaan. Kuinka monta kertaa tuollaista tapahtui?
Goldenflowerin kokemasta nimittelystä en osaa nyt sanoa mitään, koska en muista kuinka kauan ja kuinka usein häntä nimiteltiin, mutta jos siihen ei kukaan puuttunut, se oli virhe ja väärin.
Goldenflowerin omasta kokemuksesta huolimatta/tai ehkä juuri sen takia, minusta on käsittämätöntä, että hän ryhtyy syyttämään minua henkisestä väkivallasta - ja vieläpä sellaista kirjoittajaa kohtaan joka on edellisenä päivänä kirjoittanut "Huutonaurua" vastauksena minua kroonisesti kiusaavan kirjoittajan viestiin. Viestiin jossa toivotaan minun kärsivän mahdollisimman paljon viimeisimästä huorittelusta - solvaamisesta, jonka kroonisesti minua rääkkäävä Tristan aloitti, vaikka minä en edes ollut paikalla ja jossa minulla niin ollen ole voinut olla mitään osuutta tämän(kään) kertaiseen episodiin.
Mitään "henkiseen väkivaltaan puuttumista" ei Goldenflower ole noihin liittyen tehnyt - ei niin minkäänlaista, vaikka hurskasteleekin, että henkiseen väkivaltaan pitää puuttua aina.
Ja miksei ole tehnyt? En tiedä, mutta ehkä siksi ettei häntä itseään ilmeisesti liiemmin häiritse tai haittaa, jos minua solvataan huoraksi.
Sen sijaan häntä näyttää suuresti häiritsevän se, että minä yritän pitää puoleni. Ja hänen puheistaan olenkin nyt saanut sen käsityksen, ettei hänen mielestään minulla ole siihen oikeutta, koska ymmärtääkseni hänen mielestään minä nautin siitä, että minua solvataan ja että haluan olla uhri ja vain omaksi ilokseni "meuhkaan vaahto suusta roiskuen".
En muista kuinka monta kertaa nimittelyä tapahtui, en laskenut. Se loppui, kun ilmaisin, etten pidä siitä, jolloin PP puuttui asiaan (kuten on puuttunut Trissenkin nimittelyihin)...
Se ei kuitenkaan ole loppunut - kiitos mm. niiden Tristanin tukijoiden joiden mielestä minä olen se joka harjoittaa henkistä väkivaltaa kun Tristanin minulle osoittamista huoritteluista puhun, eikä suinkaan Tristan joka huorittelee minua vuodesta toiseen - eikä tietenkään missään nimessä niiden Tristanin tukijoukkoihin kuuluvien kirjoittajien, joiden mielestä on huutonaurun paikka, kun Tristan sanoo toivovansa, että hänen sanansa ovat tuottaneet minulle maksimaalisen määrän pahaa.
Golden flower kirjoitti:... Häiritsevintä asiassa oli minulle se, että nimittelijä kertoi olevansa jonkinlainen terapeutti. Toivon, että se oli valetta...
Valitettavasti ei ollut.
Mutta mikäli se yhtään lohduttaa, hän ei sentään sinusta levittänyt väitettä, että jaat persettä ilmaiseksi tai jopa maksat miehille - ja siihen liittyen levittänyt netissä (onneksi anonyymiä sähköpostiosoitettasi) sekä väitettä, että olet alkoholin vuoksi potkut saanut ylipainoinen, Korsossa asuva ja sen pubeissa hyvin tunnettu hieltä haiseva punatukkainen entinen sairaala-apulainen.
Golden flower kirjoitti:... Eniten minua häiritsee sinun toiminnassasi se, että tunnut hyväksyvän sellaiset kiusaamisen muodot, joissa itse olet niskan päällä. ...
Kuten mikä? Viesteistäni ei tee kiusaamista se, ettei niiden vastaanottaja (tai esimerkiksi sinä) niistä pidä.
Golden flower kirjoitti:... Ja niin kauan kuin olet itse niskan päällä...
En tiedä minkälaista tilannetta tarkoitat, minulla ei ole niskan päällä -oloa ollut.
Jos tarkoitat sitä, ettei vastapuoli pysty perustelemaan minulle/minusta esittämäänsä, ja sen vuoksi häviää väittelyssä, siinä(kään) ei ole kyse kiusaamisesta kuin vain silloin kun vastapuoli esittää perustelemattomia väitteitä minulle ja minusta.
Golden flower kirjoitti:... Kun asetelma vaihtuu, vaihdat uhrimarttyyrirooliin. Provosoit toista niin kauan kunnes toisella napsahtaa ja sitten ryhdyt uhriksi oikein antaumuksella...
Provosoin miten? Kirjoittamalla viestejä jotka eivät sisällä perättömiä väitteitä, ovat asiallisella kielellä ilmaistu ja kirjoitettu - mutta joista viestini vastaanottaja ei pidä?
Ei viesteistäni tee provosointia, kiusaamista tai häiriköintiäkään se, etteivät ne sinua, vastaanottajaa tai jotakuta muuta miellytä tai ilahduta.
Golden flower kirjoitti:... Minulle tällainen kiusaamisen muoto on ikävämpää kuin nimittely, koska siihen on vaikeampi puuttua...
Se ei ole kiusaamista, tuntui se sinun mielestäsi kuinka ikävältä tahansa.
Ja vaikeahan on puuttua, koska ei ole mitään mihin pitäisi puuttua - huolimatta siitä, että se ei sinua miellytä.
Golden flower kirjoitti:.... Suorastaan intohimoisesti tunnut kääntävän kaiken uhrin syyksi...
Anteeksi kuinka???
Kuka sinun mielestäsi on uhri?
Golden flower kirjoitti:... Sinulle epämieluisat viestit "tulkitset auki" tarkoituksiisi sopiviksi, vääristämällä todellisuutta (kuten tässäkin ylläolevassa viestissäsi teet)...
Mikä on yllä olevan viestin vääristelty todellisuus?
Golden flower kirjoitti:... "Puolustautumisesi" on vähintään riistäytynyt hallinnasta ja täyttänee vähintään hätävarjelun liioittelun tunnusmerkit. Tämä on minun vilpitön näkemykseni...
Millä perusteella sinä tuollaista esität?
Olenko muka solvannut jotakuta, käyttänyt asiatonta kieltä, solvauksia tai herjauksia - tai muuten kirjoittanut niin, että se täyttää hätävarjelun liioittelun tunnusmerkit?
Uskon, että se on sinun vilpitön näkemyksesi, mutta sinä et ole mikään objektiivinen arvioija - etkä ole vielä tähän mennessä perustellut, miksi minun viestini muka ovat 1. Henkistä väkivaltaa 2. Kiusaamista ja 3. Hätävarjelun liioittelua - muuten kuin väittämällä, että sinun mielestäsi ne sitä ovat.
Mutta se, että sinusta jokin tuntuu joltakin, ei ole mikään perustelu.
Golden flower kirjoitti:... Edelleen toistan, etten suvaitse nimittelyä...
Et kuitenkaan ole pannut tikkua ristiin sen hyväksi, että se loppuisi. Päinvastoin, olet tukenut nimittelijöitä ja (ymmärtääkseni nyt) väittänyt, että he ovatkin minun uhrejani, eikä päinvastoin.
Golden flower kirjoitti:... Edelleen toistan, etten suvaitse nimittelyä, mutta en suvaitse myöskään muuta henkistä häirintää, jota sinun toimintasi mielestäni on...
En ole koskaan sanonut puolta poikkipuolista sanaa kenellekään tai kenestäkään ihmisestä joka ei ole minun kimppuuni hyökännyt, minua vastaan hyökänneitä tukenut, minulle tai minusta perättömiä väitteitä levittänyt.
Jos sinulla on esittää yllä olevien väitteidesi tueksi jotakin muuta kuin vain oma antipatiaa tihkuva mielipiteesi, olisi tässä vaiheessa hyvä ne tuoda esiin.
Golden flower kirjoitti:... Sinun on aivan turha syyttää minua siitä, mitä en ole tehnyt eilen tai viime vuonna, kun et itse tunnu olevan aikeissa ottaa minkäänlaista vastuuta omista toppäilyistäsi tänään...
En ole töppäillyt tänään, eilen, toissapäivänä tai viime viikollakaan. Se, että kirjoitin p-freen ketjussa huorittelusta vaikka se ei ollut ketjun aihe, ei mielestäni ole mitenkään poikkeuksellinen teko tällä foorumilla. En mm. itse huomannut, että niissä ketjuissa joissa Tristan ryhtyi minua jälleen kerran nimittelemään, sellainen olisi otsikossa sanottu - paitsi tietenkin siinä Tristanin perustamassa gallupissa jossa hän kyseli mielipiteitä siitä, onko hän tehnyt riittävästi tiliä huoritteluistaan vai ei. Kumma juttu, mutta sekään ei näyttänyt sinun mielenkiintoasi tai sosiaalista omatuntoasi herättäneen - vai oliko sekin minun syytäni, että Tristan ryhtyi jälleen kerran minua nimittelemään, vaikka en ollut edes paikalla???
Golden flower kirjoitti:... Minä puutun nyt, ota sinäkin vastuu toiminnastasi nyt.
Mistä tarkkaan ottaen minun pitäisi sinun mielestäsi nyt vastuu ottaa, ja millä tavalla?
En ole ketään nimitellyt, mutta silti sinä et vaadi nimittelijöitä ottamaan vastuun toiminnastaan nyt - etkä tietääkseni ole heiltä koskaan sellaista vaatinut.
Kannan kyllä vastuun sanoistani, kunhan minulle sanotaan mikä niissä on ollut vikana.
Jos sanani ovat asiallisia, korrekteja eivätkä sisällä perättömiä väitteitä, ei se ettet sinä (tai joku muu) sanoistani pidä, ole mikään peruste sille, etten minä olisi saanut niitä sanoa.