kiss kirjoitti:Siis jos oireet alkoivat 29.9, miksi pyysit apua vasta 30p?
kiss kirjoitti:Nimen omaan, Saara. Täällä ainokaisella matkalla on itseisarvona elämä ja sen sisältö.
Tällä matkallani kokoan itselleni elämäni tarkoituksen, Jumalaa ei ole, eikä tuonpuoleista, muistakaamme antaa arvo elämällemme itse.
Lette kirjoitti:kiss kirjoitti:Nimen omaan, Saara. Täällä ainokaisella matkalla on itseisarvona elämä ja sen sisältö.
Tällä matkallani kokoan itselleni elämäni tarkoituksen, Jumalaa ei ole, eikä tuonpuoleista,
muistakaamme antaa arvo elämällemme itse.
"Jumalaa ei ole, eikä tuonpuoleista,"
Tätä sanotaan ihmisen teomaniaksi, todellisuuden yläpuolle asettumiseksi.
Ihmisellä on tietoisuus Jumalasta, jonka voi hyväksyä tai torjua.
saara kirjoitti:Viime päivien tapahtumien varjossa minun elämälläni, ainakin tällä kertaa oli tarkoitus jatkua...
Lette kirjoitti:kiss kirjoitti:Nimen omaan, Saara. Täällä ainokaisella matkalla on itseisarvona elämä ja sen sisältö.
Tällä matkallani kokoan itselleni elämäni tarkoituksen, Jumalaa ei ole, eikä tuonpuoleista, muistakaamme antaa arvo elämällemme itse.
"Jumalaa ei ole, eikä tuonpuoleista,"
Tätä sanotaan ihmisen teomaniaksi, todellisuuden yläpuolle asettumiseksi.
Ihmisellä on tietoisuus Jumalasta, jonka voi hyväksyä tai torjua.
Jill kirjoitti:Voisitko Lette vähän avata tuota "todellisuuden yläpuolelle" asettumista, kun en saa ajatuksesta kiinni.
Voiko jumalan olemassaolon tietää varmaksi ja mitkä ovat ne tyhjentävät todisteet.
Katja27 kirjoitti:Jokaisen elämälle on oma (eri) tarkoitus.
Täkeimpi elämässä on että sinulle on hyvä olo, erilaisille ihmisillä siinä on erilainen tarkoitus.
p-free kirjoitti:Elämän tarkoitus on sen jatkuminen mahdolisimman pitkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa