p-free kirjoitti:Voi jumalauta, täähän on mennyt ihan käsistä koko keskustelu.
Kyllästynyt. Mistä olet saanut päähäni että en osoita lapsilleni huomiota ja rakkautta heitä tavatessani??? Sinulla on monta viestiä jossa väität niin ja voin sanoa että se mitä väität on täyttä tuubaa!...
Enhän minä ole sellaista väittänyt missään tai kertaakaan. Missä sinä olet tuollaista nähnyt kirjoitetun?
p-free kirjoitti:... Ja kyllä, lapseni ovat sijoitettuja. Minne? Se ei kuulu sinulle alkuunkaan. Voin vaan sanoa että lapseni ovat oikein hyvissä käsissä ja ovat tasapainoisia sekä hyvinvoivia...
Ahaa, tämä oli uutta minulle, koska ainakin joskus taannoin on lastesi äiti kertonut olevansa heidän huoltajansa. Mutta todella hyvä asia, jos sijoitusratkaisu on onnistunut ja lapsesi ovat saaneet kodin jossa heistä pystytään huolehtimaan. Sijoitusratkaisukaan ei kuitenkaan muuta miksikään sitä, että lapsesi tulevat muistamaan koko ikänsä, kuinka kiinnostunut sinä olet heidän elämästään ollut.
p-free kirjoitti:... Olen etäisä mutta tapaan lapsiani joskus monta kertaa viikossa jolloin osoitan heille huomiota sekä rakkautta JA OLEN SILLOIN SELVIN PÄIN ENKÄ OLE EDES KRAPULASSA...
Hyvä asia, mutta kyllä sinä pahan kerran petät itseäsi jos luulet, ettei päihteidenkäyttösi näy tai vaikuta silloinkin kun olet selvinpäin.
p-free kirjoitti:... Tuomitsetko samalla tavalla kaikki vanhemmat jotka esim. pari kertaa kuussa menevät viihteelle ja jättävät lapsensa silloin jonkun toisen hoitoon???...
En tietenkään, mutta eihän sinun kohdallasi olekaan tuollaisesta. Sinähän olet nimenomaan sanonut, että sinun pitää "nollata pääsi" kerran viikossa - ja lapsesi ovat "jonkun toisen hoidossa" enemmän tai vähemmän pysyvästi.
p-free kirjoitti:... Täällä on varmaan kaikki yrittäneet sinulle selittää että minä etäisänä joka satunnaisesti polttaa vaikka jointin poissa lastensa näkyvistä, ei millään tavalla tuhoa lasteni tasapainoisuutta, mielenterveyttä tai tulevaisuutta...
Niinhän sinä haluat ajatella, mutta tähän mennessä kertomasi perusteella en ole siitä vakuuttunut.
p-free kirjoitti:... Ja kuuntele mitä Trisse sinulle kertoo. Hän tosiaankin tuntee minut, lapseni ja min un ja lasteni tilanteen!...
En pidä Tristania kovin luotettavana lastenkasvatuksen, tai ylipäätään minkään ihmisiin ja heidän käytökseensä liittyvän aiheen, asiantuntijana.
p-free kirjoitti:... Joten YSTÄVÄLLISESTI sinulta pyydän: lopeta tuo täysi paskan suoltaminen mikä näppäimistöltäsi tulee!
Huutonaurua...