p-free kirjoitti:Ei se, että olen pääosan ajastani selvinpäin, ole poissuljettu. Mutta joskus tarvitsen jotain. Kerran viikossa on päästävä nollaamaan pää. Liimaa en rupea imppaamaan, se oli vitsi. Bentsot ja Lyricat ovat ihan ok ajoittaiseen kuupan himmentämiseen. Ja pilvi tietty, joka on oikeastaan kaikista päihteistä se turvallisin vaihtoehto.
Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:Ei se, että olen pääosan ajastani selvinpäin, ole poissuljettu. Mutta joskus tarvitsen jotain. Kerran viikossa on päästävä nollaamaan pää. Liimaa en rupea imppaamaan, se oli vitsi. Bentsot ja Lyricat ovat ihan ok ajoittaiseen kuupan himmentämiseen. Ja pilvi tietty, joka on oikeastaan kaikista päihteistä se turvallisin vaihtoehto.
En ymmärrä, miksi sinun pitää "nollata pää" kerran viikossa?
Peilikuva kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:Ei se, että olen pääosan ajastani selvinpäin, ole poissuljettu. Mutta joskus tarvitsen jotain. Kerran viikossa on päästävä nollaamaan pää. Liimaa en rupea imppaamaan, se oli vitsi. Bentsot ja Lyricat ovat ihan ok ajoittaiseen kuupan himmentämiseen. Ja pilvi tietty, joka on oikeastaan kaikista päihteistä se turvallisin vaihtoehto.
En ymmärrä, miksi sinun pitää "nollata pää" kerran viikossa?
En minäkään ymmärrä, miksi jaksat jauhaa samaa väärinkohtelustasi vuositolkulla, silti teet niin.
Miksi?
Etkö itse löydä ulospääsyä kokemastasi?
p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä, miksi sinun pitää "nollata pää" kerran viikossa?
Elämä on niin rankkaa ettei pysty olla selvinpäin 24/7
p-free kirjoitti:Ainakin joillakin päihteillä on kokemukseni mukaan sellainen vaikutus että ne "nollaa" kaikki esim. viikon aikana päähän kerääntyneet ikävät asiat ja stressinaiheet ja sen jälkeen lähtee taas "tyhjällä" päällä liikenteeseen ja päähän mahtuu taas uusia ikäviä asioita ja stressinaiheita...
p-free kirjoitti:... Jos en koskaan "nollaisi" päätäni niin se täyttyisi kaikesta paskasta ja mielenterveyteni järkkyisi pahemman kerran.
p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: puhumattakaan ympäristön saamista eduista tai läheisten mielenterveydestä.
No, mä en riehu enkä tee typeryyksiä (nykyään) ollessani päihteiden vaikutuksen alainen enkä koskaan käytä päihteitä lasteni nähden.
p-free kirjoitti:No, en varmaan aiheuta mitään haittaa kenellekään jos vaikka kotonani kaverin kanssa rauhallisesti polttelen jointtia ja juttelemme maailman menosta.
p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:No, en varmaan aiheuta mitään haittaa kenellekään jos vaikka kotonani kaverin kanssa rauhallisesti polttelen jointtia ja juttelemme maailman menosta.
Samantapaisia selityksiä ovat kaikki muutkin päihteiden käyttäjät antaneet. Ympäristö ei kuitenkaan ole heidän käsityksiinsä yhtynyt.
Kerroppa haitta mikä tuosta mainitsemastani toiminnasta syntyy. Jos tosiaan olemme kotonani sisällä emmekä edes mene ulos hillumaan.
p-free kirjoitti:Ainakin joillakin päihteillä on kokemukseni mukaan sellainen vaikutus että ne "nollaa" kaikki esim. viikon aikana päähän kerääntyneet ikävät asiat ja stressinaiheet ja sen jälkeen lähtee taas "tyhjällä" päällä liikenteeseen ja päähän mahtuu taas uusia ikäviä asioita ja stressinaiheita. Jos en koskaan "nollaisi" päätäni niin se täyttyisi kaikesta paskasta ja mielenterveyteni järkkyisi pahemman kerran.
p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Et ole hyvä roolimalli lapsillesi. Et ole itse, eikä päihteisiin kuluttamasi raha ole lastesi käytettävissä.
Lisäksi on omaisten tuntema huoli ja häpeäkin sinun päihdekäytöstäsi.
Ja jos kuvittelet, etteivät päihteet vaikuta elämääsi tai olemukseesi muulloin kuin kuupansekoittamispäivinä, olet yksinkertaisesti väärässä.
Kuten aikaisemmin sanoin, en ole koskaan päihteissä lasteni nähden. Lapseni saavat kyllä erinomaista hoitoa ja huolenpitoa siellä missä nykyään asuvat ja rakkautta minulta silloin kun heitä näen tai heidän kanssaan aikaa vietän. Minun pieni kuntoutustukeni ei muutenkaan olisi kovin suurilta osin lasteni käytettävissä koska just ja just tulen sillä itse toimeen.
Omaiseni eivät tiedä päihdekäytöstäni.
p-free kirjoitti:Kyllästynyt. Muista ettei kukaan ole täydellinen.
p-free kirjoitti:Voisin mä akupunktiossa käydä. A-klinikoilla niitä käsittääkseni on säännöllisesti arkipäivisin. Olen kokeillutkin sitä. Rentouttaa hyvin mutta en huomannut siitä mitään hyötyä alkoholinhimoon.

Mirri kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt. Muista ettei kukaan ole täydellinen.
Sinäpä sen sanoit.
Kyllästyneen viestejä lukiessani tuli mieleeni, että onkohan niiden tarkoituksena tukea ja rohkaista vai moralisoida ja syyllistää.
p-free kirjoitti:Juu, Trisse ehdotti AA:ta. Jos löydän jonkun hyvän ryhmän niin voisin mä siellä ainakin joskus käydä. Toinen on A-klinikka missä voi käydä...hmmm...no ainakin korva-akupunktiossa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa