Nyt kun PP...

Nyt kun PP...

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:44

Nytkun PP olet paikalla, voisitko ystävällisesti vastata muutamiin kysymyksiin? Ensinnäkin, vastaa, mitä sinulla on ihan oikeasti minua vastaan? Enkö mielestäsi saisi kirjoittaa täällä ja kertoa mielipiteistäni / tuntemuksistani niinkuin muutkin? Ja toinen kysymys:- miksi vihaat / tms minua niin paljon, että haluat latistaa kaikki mitä sanon? Kolmas kysymys on , että miksi et ikinä etkä millään tavalla ole osoittanut minkäänlaista empatiaa mihinkään kirjoituksiini? Oletko täysin tunnekuollut vai vain yksinkertaisesti väsynyt koko tähän palstaan?
Pliis, vastaa tähän suoraan kysymykseen muulla tavoin kuin sanomalla juu tai ei.
saara

Re: Nyt kun PP...

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:47

jaahas, hän häipyi:(
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:54

Tuskin minä PP.ltä tähänkään mitään vastausta saan, hän kun on alamaistensa yläpuolella .
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:57

Kiss??
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 23:08

saara kirjoitti:Nytkun PP olet paikalla, voisitko ystävällisesti vastata muutamiin kysymyksiin? Ensinnäkin, vastaa, mitä sinulla on ihan oikeasti minua vastaan? Enkö mielestäsi saisi kirjoittaa täällä ja kertoa mielipiteistäni / tuntemuksistani niinkuin muutkin? Ja toinen kysymys:- miksi vihaat / tms minua niin paljon, että haluat latistaa kaikki mitä sanon? Kolmas kysymys on , että miksi et ikinä etkä millään tavalla ole osoittanut minkäänlaista empatiaa mihinkään kirjoituksiini? Oletko täysin tunnekuollut vai vain yksinkertaisesti väsynyt koko tähän palstaan?
Pliis, vastaa tähän suoraan kysymykseen muulla tavoin kuin sanomalla juu tai ei.

Ei P. ketään vihaa tms. Hän pyrkii osoittamaan missä jutuissa on turhaa höpötystä ja vahtii ettei sopimattomat mene Googleen. Kaikenkaikkiaan P. yrittää vain lisätä vastuuta omasta käyttäytymisestä ja auttaa ymmärtämään itseään. Vaikka sitten nolaamalla.
Munsta tuntuu, että sinun kannattai unohtaa tuo taistelu asenne ja jutella ihan tavallisesti. Ei P. reagoi omasta mielestään turhiin kyselyihin, koska ne eivät edistä palstan periaatteita.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.10.2014 23:12

kiss kirjoitti:
saara kirjoitti:Nytkun PP olet paikalla, voisitko ystävällisesti vastata muutamiin kysymyksiin? Ensinnäkin, vastaa, mitä sinulla on ihan oikeasti minua vastaan? Enkö mielestäsi saisi kirjoittaa täällä ja kertoa mielipiteistäni / tuntemuksistani niinkuin muutkin? Ja toinen kysymys:- miksi vihaat / tms minua niin paljon, että haluat latistaa kaikki mitä sanon? Kolmas kysymys on , että miksi et ikinä etkä millään tavalla ole osoittanut minkäänlaista empatiaa mihinkään kirjoituksiini? Oletko täysin tunnekuollut vai vain yksinkertaisesti väsynyt koko tähän palstaan?

Ei P. ketään vihaa tms. Hän pyrkii osoittamaan missä jutuissa on turhaa höpötystä ja vahtii ettei sopimattomat mene Googleen. Kaikenkaikkiaan P. yrittää vain lisätä vastuuta omasta käyttäytymisestä ja auttaa ymmärtämään itseään. Vaikka sitten nolaamalla.
Munsta tuntuu, että sinun kannattai unohtaa tuo taistelu asenne ja jutella ihan tavallisesti. Ei P. reagoi omasta mielestään turhiin kyselyihin, koska ne eivät edistä palstan periaatteita.

Harvinaista herkkua; olen täysin samaa mieltä Kissin kanssa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 23:20

Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:

Etkä pätkääkään minun kanssani?
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 23:22

Minä en ole tietääkseni nolannut itseäni kertoessani täällä omista kokemuksistani, mutta jos olette sitä mieltä, en voi mitään mielipiteillenne.
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.10.2014 23:25

saara kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:Ei P. ketään vihaa tms. Hän pyrkii osoittamaan missä jutuissa on turhaa höpötystä ja vahtii ettei sopimattomat mene Googleen. Kaikenkaikkiaan P. yrittää vain lisätä vastuuta omasta käyttäytymisestä ja auttaa ymmärtämään itseään. Vaikka sitten nolaamalla.

Etkä pätkääkään minun kanssani?

En, koska sinä et ajattele ennen kuin puhut, etkä juuri sen jälkeenkään - et ainakaan loogisesti/johdonmukaisesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 23:26

Valitettavaa etteiPP ole kykeneväinen vastaamaan tähän viestiin.
saara

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 09.10.2014 23:29

saara kirjoitti:Minä en ole tietääkseni nolannut itseäni kertoessani täällä omista kokemuksistani, mutta jos olette sitä mieltä, en voi mitään mielipiteillenne.

Miksi ja mistä mieleesi tuli, että olisit nolannut itsesi täällä kertoessasi omista kokemuksistasi?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.10.2014 23:34

saara kirjoitti:Valitettavaa etteiPP ole kykeneväinen vastaamaan tähän viestiin.

Luulen, että kykenisi vastaamaan, mutta uskon, että hän on viisas eikä vastaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.10.2014 08:04

saara kirjoitti:Nytkun PP olet paikalla, voisitko ystävällisesti vastata muutamiin kysymyksiin? Ensinnäkin, vastaa,
mitä sinulla on ihan oikeasti minua vastaan? Enkö mielestäsi saisi kirjoittaa täällä ja kertoa mieli-
piteistäni / tuntemuksistani niinkuin muutkin? Ja toinen kysymys:- miksi vihaat / tms minua niin paljon,
että haluat latistaa kaikki mitä sanon? Kolmas kysymys on , että miksi et ikinä etkä millään tavalla ole
osoittanut minkäänlaista empatiaa mihinkään kirjoituksiini? Oletko täysin tunnekuollut vai vain yksin-
kertaisesti väsynyt koko tähän palstaan? Pliis, vastaa tähän suoraan kysymykseen muulla tavoin kuin
sanomalla juu tai ei.

Näköjään kysymyksissä on mukana jo melko valmiit vastaukset.

Ei minulla ole mitään sinua vastaan enkä pyri rajoittamaan kirjoituksiasi yms. Kritiikkini on kummunnut
kirjoitusten sisällöistä.

Minun on liian työlästä vastata vastata kysymyksiin, jotka sisältävät virheitä, koska minun pitäisi ensin
oikaista tiedot ja vastata sitten. Sitä paitsi kirjoituksissani olen usein jo vastannut, enkä jaksa aina
noudattaa periaatetta, että kertaus on opinojen äiti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 11.10.2014 20:00

Psykopatologia kirjoitti:
saara kirjoitti:Nytkun PP olet paikalla, voisitko ystävällisesti vastata muutamiin kysymyksiin? Ensinnäkin, vastaa,
mitä sinulla on ihan oikeasti minua vastaan? Enkö mielestäsi saisi kirjoittaa täällä ja kertoa mieli-
piteistäni / tuntemuksistani niinkuin muutkin? Ja toinen kysymys:- miksi vihaat / tms minua niin paljon,
että haluat latistaa kaikki mitä sanon? Kolmas kysymys on , että miksi et ikinä etkä millään tavalla ole
osoittanut minkäänlaista empatiaa mihinkään kirjoituksiini? Oletko täysin tunnekuollut vai vain yksin-
kertaisesti väsynyt koko tähän palstaan? Pliis, vastaa tähän suoraan kysymykseen muulla tavoin kuin
sanomalla juu tai ei.

Näköjään kysymyksissä on mukana jo melko valmiit vastaukset.

Ei minulla ole mitään sinua vastaan enkä pyri rajoittamaan kirjoituksiasi yms. Kritiikkini on kummunnut

Minun on liian työlästä vastata vastata kysymyksiin, jotka sisältävät virheitä, koska minun pitäisi ensin
oikaista tiedot ja vastata sitten
. Sitä paitsi kirjoituksissani olen usein jo vastannut, enkä jaksa aina
noudattaa periaatetta, että kertaus on opinojen äiti.

Kuinka kysymys sinänsä voi sisältää virheitä? Kysymyshän on kysyvä, , siihen voi vastata joko korjaten tai sevittäen.Jos kysymyksessä on oikaistavaa, se tulee tehdä ilman vastakysymyksen asettelua.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2014 21:53

Kysymystä edeltävä johdanto voi sisältää virheitä ja vastausvaihto-ehdotuksia yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 11.10.2014 21:55

Psykopatologia kirjoitti:Kysymystä edeltävä johdanto voi sisältää virheitä ja vastausvaihto-ehdotuksia yms.

Jos kysymystä edeltää johdanto , millä perusteella sen voi määrittää sisältävän virheitä?
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2014 22:07

Ei aina voikaan, koska kyseessä saattavat olla erilaiset subjektiiviset tuntemukset between.
Toisinaan voi olla todennattavia asiavirheitä, jos ketjuja voi käydä läpi.

Aiemmin kiss esitti täydennyksiä ja oikeita havaintoja esittämääsi tapahtumien seuraantoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 11.10.2014 22:42

Kiss kirjoitti:
Munsta tuntuu, että sinun kannattai unohtaa tuo taistelu asenne ja jutella ihan tavallisesti. Ei P. reagoi omasta mielestään turhiin kyselyihin, koska ne eivät edistä palstan periaatteita.[/quote]

Jos tätä kissin viestiä tarkoitit, mielestäni tässä on ylläpidon nuoleskelun makua,,Saatan olla väärässä ja katsoa asioita omanapaisesti, mutta jokaisella lienee omat mielipiteensä.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2014 23:00

En tarkoittanut tuota viestiä.

Et näköjään ole lukenutkaan sinulle annettuja vastauksia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 11.10.2014 23:03

Psykopatologia kirjoitti:En tarkoittanut tuota viestiä.

Et näköjään ole lukenutkaan sinulle annettuja vastauksia.

PP kirjoitti:
"Näköjään kysymyksissä on mukana jo melko valmiit vastaukset.

oikaista tiedot ja vastata sitten. Sitä paitsi kirjoituksissani olen usein jo vastannut, enkä jaksa aina
noudattaa periaatetta, että kertaus on opinojen äiti."

Näitäkö en lukenut?
saara

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet