Psykopatologia kirjoitti:Em. kannan ottaminen (minulta) tapahtui ennen ketjun poistoa.
En hyväksy vääristelyä ja valehtelua vaikka se tapahtuisi ao:n tietämättä.
trisse kirjoitti:Ole kiltti - tuo leventää sivua toisin kuin minun! Laita toiseksi määreeksi 200 ja toiseksi esim. n. 170. Toinen on korkeus ja toinen leveys - kokeilemallaa näet kumminpäin se meni.
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Em. kannan ottaminen (minulta) tapahtui ennen ketjun poistoa.
En hyväksy vääristelyä ja valehtelua vaikka se tapahtuisi ao:n tietämättä.
Minä en kannanottoasi havainnut muulla tavalla kuin ketjun poistamisella. Miten perustelet että olen jotain valehdellut sairaalakokemuksissani? Minä en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Ja millä tavalla ketjussa jaon paskaa internettiin? Nuo ovat sen luokan syytöksiä , että vaikea antaa anteeksi.
saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Olen hirveän pahoillani, että sydämeni alkoi oirehtia ylläpidolle sopimattomaan aikaan.Sillehän minä en mahda mitään!
saara kirjoitti:Kiss , sulla on hiton hieno avatar, mutta pienennä sitä vähän.
saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Olen hirveän pahoillani, että sydämeni alkoi oirehtia ylläpidolle sopimattomaan aikaan.Sillehän minä en mahda mitään!
Peilikuva kirjoitti:saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Hyi, tuo on niin rumaa ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan kiroilla tuolla tavoin. Häpeäisit. Ainakin sillei pikkuisesti, ihan vähän vaan
saara kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Hyi, tuo on niin rumaa ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan kiroilla tuolla tavoin. Häpeäisit. Ainakin sillei pikkuisesti, ihan vähän vaan
Peilikuva, silloin kun on kyse omasta voinnista tai säikähdys kohtauksesta, silloin ei paljon ajatella muitten tuntemuksia. Ok, myönnän että tein virheen kun tulin edes kertomaan tänne.
Peilikuva, minulla ei ole mitään syytä hävetä. ehkä teillä muilla olisi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa