Psykopatologia kirjoitti:Toisaalta aihe on aina aktuelli.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toisaalta aihe on aina aktuelli.
Genitaalinen vaippasi näyttää ulottuvan lähinnä moderaattori-kaveriisi sekä maksaviin asiakkaisiin ja esim. minä lienen sitä ripulipaskaa jota valuu aina vaipasta huolimatta reisille!
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toisaalta aihe on aina aktuelli.
Genitaalinen vaippasi näyttää ulottuvan lähinnä moderaattori-kaveriisi sekä maksaviin asiakkaisiin ja esim. minä lienen sitä ripulipaskaa jota valuu aina vaipasta huolimatta reisille!
Miksi odotat/edellytät, että muiden ihmisten pitäisi kohdella juuri sinua erityisen lempeästi ja huomaavaisesti, vaikka itse käyttäydyt kuin uhmaikäinen ja piloille hemmoteltu kakara?
En halua varsinaisesti hellää kohtelua mutta huomaavaisuus olisi kova sana. Tekstini kirjoitin tälä terapeutti-ylläpitäjälle joten älä huoli - en odota sinulta minkäänlaista hellyyttä.
Vaippa voi tarkoittaa ainakin seuraavia asioita:
vaippa (kerros): jotakin peittävä tai ympäröivä kerros, suoja, kuori
Vaippa, avaruusgeometriassa esimerkiksi lieriötä tai kartiota rajoittava pinta, joka ei ole kappaleen pohja
vaippa (side), imukykyinen side tai taitos ulosteen ja virtsan keräämiseen
Maan vaippa, Maan kuoren ja ytimen välissä oleva aineskehä
vaippa (vaate) eli viitta, pitkä, hihaton päällysvaate
rakennuksen vaippa tai ulkovaippa, rakennusta ulkoilmasta erottava lämpöeristetty rakennekerros
vaippa eli verhokäyrä: synteettisen äänen kuvaaja, esimerkiksi ADSR
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippa
Kyllästynyt kirjoitti:Vaippa voi tarkoittaa ainakin seuraavia asioita:
vaippa (kerros): jotakin peittävä tai ympäröivä kerros, suoja, kuori
Vaippa, avaruusgeometriassa esimerkiksi lieriötä tai kartiota rajoittava pinta, joka ei ole kappaleen pohja
vaippa (side), imukykyinen side tai taitos ulosteen ja virtsan keräämiseen
Maan vaippa, Maan kuoren ja ytimen välissä oleva aineskehä
vaippa (vaate) eli viitta, pitkä, hihaton päällysvaate
rakennuksen vaippa tai ulkovaippa, rakennusta ulkoilmasta erottava lämpöeristetty rakennekerros
vaippa eli verhokäyrä: synteettisen äänen kuvaaja, esimerkiksi ADSR
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippa
Lihavointi minun
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksi odotat, että sinua pitäisi kohdella huomaavaisesti, vaikket itse osoita huomaavaisuutta tai kohteliaisuutta ketään kohtaan?
Kyllä minä mielestäni sinut huomioin ihmisenä. En toivo huomaavaisuutta vaan sitä että minut huomioidaan ja havaitaan oikein eikä latisteta joksikin (teksti "miksi Pp") mitä en ole - hyvässä taikka pahassa.
Kyllä täällä minun puolesta voidaan riidelläkin jos ylläpitäjä ei sitä vastusta
Hilppa kirjoitti:Pampersien miettiminen on lähes freudilainen lapsus. Itselleni tulevat mielleyhtyminä lähinnä maan kuori ja vaippa, tulivuorenpurkaukset ja geologia.
saara kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Pampersien miettiminen on lähes freudilainen lapsus. Itselleni tulevat mielleyhtyminä lähinnä maan kuori ja vaippa, tulivuorenpurkaukset ja geologia.
Minulle tuli välttämättä mieleen vanhusten ja pidätyskyvyttömien vaipat, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
trisse kirjoitti:Riidanhaastaminen!

Hilppa kirjoitti:Pampersien miettiminen on lähes freudilainen lapsus. Itselleni tulevat mielleyhtyminä lähinnä maan kuori ja vaippa, tulivuorenpurkaukset ja geologia.

Psykopatologia kirjoitti:Toisaalta aihe on aina aktuelli.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa