Psykopatologia kirjoitti:Kiios palautteesta. Nyt kun olet täällä, voit jäädäkin!
saara kirjoitti:Tulin vielä sen verran käymään,m että haluan kertoa poistumiseni syyn, niin ettei kukaan huolestu.
Jos Luukkonen nyt antaa tämänkään ketjun olla. Poistun täältä ylläpidon mielivaltaisen toiminnan vuoksi.
Ei minua kiinnosta paikka, missä jatkuvasti yritetään lytätä. Kiitos niille jotka ovat kirjoittaneet kanssani,
Hyvää syksyä.
En ole aikeissa enää palata tänne.
Mirri kirjoitti:Joo, en minäkään tätä nyt oikein ymmärrä...
Pari ketjua katosi ja Saara niiden myötä. Ylläpito varmaan poisti ketjut, mutta Saara poistui ihan itse.
Mitä ihmettä niissä ketjuissa tapahtui sellaista, että Saara päätti lähteä tiehensä?
Kyselen suorastaan epätoivoisesti, koska en tiedä mistä on kysymys ja kaipailen Saaraa takaisin.
terttu kirjoitti:Kävi myös minun kimppuuni muutaman viestini jälkeen, kun olin eri mieltä autistista ihmisistä, niin tämä ottikin esiin hirven metsästykseni. Vielä sitten meni toiseen ketjuun vähättelemään tapausta.
Nyt tänne uskaltaa tulla uusia kirjoittajia, kun ei tarvitse pelätä saaran teilausta.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Joo, en minäkään tätä nyt oikein ymmärrä...
Pari ketjua katosi ja Saara niiden myötä. Ylläpito varmaan poisti ketjut, mutta Saara poistui ihan itse.
Mitä ihmettä niissä ketjuissa tapahtui sellaista, että Saara päätti lähteä tiehensä?
Kyselen suorastaan epätoivoisesti, koska en tiedä mistä on kysymys ja kaipailen Saaraa takaisin.
Ei mitään m i n u n puoleltani. Sinähän olit paikalla ja toit esiinkin, että tekstit, joissa tuodaan
esiin ylläpidon (muka)syy jonkun sairastumiseen, ovat vakavia syytöksiä (tms.).
Poistin ketjut, kun nykyään tylytän oppimattomia aiempaa herkemmin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa