Foorumin pers. häiriö

Re: Foorumin pers. häiriö

ViestiKirjoittaja Kahvi » 02.10.2014 20:56

Psykopatologia kirjoitti:...

On totta, että että kaikki Kyllästyneelle antamani luunapit eivät näy foormumilla,
ja häneltäkin olen poistanut jotain viestejä ym.

Näin olen vähän ounastellutkin, että Kyllästyneelle tulleet penaltit on (pääosin?) annettu kulissien takana.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kissi » 02.10.2014 21:03

Silloin kun minä vihdoin hokasin, että Kyllästyneen banneista ei huudella tuli taas kerran typerä olo. Miksen minä ollut keksinyt pyytää, että minua voi komentaa yksärillä?
No jos kert on niin tyhmä ettei osaa suojella julkisivuaan, niin tyhmyydestä sakotetaan.
Ei silti, Mirrikin välistä vaan haihtui ja kerran hakuammuntana sanoin, että Mirri oli bannissa ja tää pokkana sanoi: tekevälle sattuu! :shock:

Mitä tästä opimme, sen että kannattaa aina pestä likapyykki kotona, eikä levitellä pisin kyliä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Banana » 03.10.2014 17:43

Mirri kirjoitti:On se onni, että täältä pääsee pois, jos haluaa lähteä. Olisi inhottavaa joutua kirjoittamaan vuodatuksiaan paikassa, jossa ei itse viihtyisi, eikä tuntisi oloaan kotoisaksi tai turvalliseksi.

Onni olisi vielä se, jos ei tulisi leimatuksi: "huomionhakuiseksi ja dramaattiseksi ovien paiskojaksi, kuka kyllä palaa takaisin".
Onni olisi, että täältä voisi poistua vähin äänin ja mahdollisesti palatakin joskus, jos sattuukin kiinnostamaan - ilman sen suurempaa dramaattista kysymys- ja utelutulvaa.
Banana

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2014 17:54

Vähin äänin poistuja tuskin on dramaattinen ja huomionhakuinen ovien paiskoja. Paluu onnistuu vähin äänin siinä kuin lähteminenkin - jos joku sellaista haluaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Banana » 03.10.2014 18:29

Mirri kirjoitti:Vähin äänin poistuja tuskin on dramaattinen ja huomionhakuinen ovien paiskoja. Paluu onnistuu vähin äänin siinä kuin lähteminenkin - jos joku sellaista haluaa.

No sinä olet kritisoinut palstalta poistuvia kovin ottein mutta mikäpäs siinä.
Banana

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2014 19:00

Banana, puhut pötyä. Kritisoin 'ovien paiskomista', en muuta. Enkä sitäkään tietääkseni 'kovin ottein'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Banana » 03.10.2014 19:28

Mirri kirjoitti:Banana, puhut pötyä. Kritisoin 'ovien paiskomista', en muuta. Enkä sitäkään tietääkseni 'kovin ottein'.

En kirjoita.
Banana

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet