Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se päiväkirjamateriaali, jota levitit senkin jälkeen, kun sinua oli (muistaakseni useasti) huomautettu moisen olevan PP:n ohjeistuksen vastaista.
Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin, mutta sinä sait jatkaa palstalla ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - eli vaikuttaa siltä, että todellakin olet tasa-arvoisempi kuin muut.
Sinähän itse kielsit minua kommentoimasta päiväkirjassasi ja huutomerkillä varustetulla viestillä komensit menemään muualle - ja minä menin.
...
Tuossa on vähän sitä makua, että ikäänkuin Kyllästyneen moitittava teko olisi oikeastaan minun syytä. No ei se mitään, olen jo tottunut siihen, että Kyllästynyt ei oikein tahdo kantaa vastuuta omista teoistaan - vaan pikemminkin esittää muista (lisä)syytöksiä. Niinkuin nytkin on tapahtunut...
Jos sinä huutomerkillä varustetulla viestillä käsket minua menemään muualle ja minä käskysi mukaan toimin, ei ole minun syytäni jos sinä et ole lopputulokseen tyytyväinen.
En tiedä mihin sinä olet tottunut, mutta minä olen tottunut siihen, että jos käsken jotakuta tekemään jotakin - ja tämä käskyni mukaan toimii, en ryhdy syyttämään häntä jostain rikkomuksesta tai rikoksesta.
Kahvi kirjoitti:... Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin...
Mistä tiedät?
Ei tuo väitteesi ei ole mikään puolueeton arvio vaan osoitus sinun halustasi kostaa minulle jotakin tai muuten minua vahingoittaa.
Kahvi kirjoitti:... No ei se mitään, olen jo tottunut siihen, että Kyllästynyt ei oikein tahdo kantaa vastuuta omista teoistaan - vaan pikemminkin esittää muista (lisä)syytöksiä. Niinkuin nytkin on tapahtunut...
Ei ole tapahtunut.
Se on tapahtunut, ettet sinä "muista" omia tekojasi, mutta väität minun esittävän lisäsyytöksiä - vaikka sinä olit se joka taas kerran otti asian esille ja hyökkäsit minun kimppuuni syytöksinesi, jotka on käyty läpi jo kymmeniä kertoja.
Kahvi kirjoitti:... Kysyit evidenssiä ja nyt olet saanut sellaisen perusteluineen päivineen. Ei tästä asiasta minun puolestani enempää.
Mutta minun puolestani paljonkin enemmän.
Sinä et muista omia tekojasi vaan mm. väität, ettet muka ole käskenyt minua menemään muualle. Etkä näköjään muista kirjoittaneesi huorittelujakaan...
Mutta kerta toisensa perään sinä kyllä muistat kirjoittaa pahantahtoisia vihjauksiasi minusta ja Psykopatologiasta - jonka perään sitten nerokkaasti liität "... Minusta(kin) Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin muut, ja oletettavasti siihen on hyvät syyt - joita meidän ilmeisesti ei tarvitse tietää".