saara kirjoitti:Niin. Luukkonen on niitä miehiä-että minkä kirjoitin, sen kirjoitin ,enemmittä perusteluitta,
on varmaan toisetkin todenneet enkä ainoastaan minä.
Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Niin. Luukkonen on niitä miehiä-että minkä kirjoitin, sen kirjoitin ,enemmittä perusteluitta,
Tai sitten ainoastaan sinä.
saara esittää, että en muuttaisi kantojani ja kirjoittamisiani sen jälkeen, kun kumoavaa tms.
tietoa on tullut itseltä tai muilta.
saara taitaa olla pollea siitä, että hän on itse korjnnut tekstejään kolme kertaa muiden
interventioiden pohjalta.
trisse kirjoitti:Ainakaan palsta-asioissa sinut on vaikea saada muuttamaan mieltä vaikka tarjoaakin uutta tietoa.
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Niin. Luukkonen on niitä miehiä-että minkä kirjoitin, sen kirjoitin ,enemmittä perusteluitta,
Tai sitten ainoastaan sinä.
saara esittää, että en muuttaisi kantojani ja kirjoittamisiani sen jälkeen, kun kumoavaa tms.
tietoa on tullut itseltä tai muilta.
saara taitaa olla pollea siitä, että hän on itse korjannut tekstejään kolme kertaa muiden
interventioiden pohjalta.
Onko se jollain tasolla väärin tai hävettävää, jos korjaa tekstiään? En minä siitä millään tavalla pollea ole,
korjaan jos on aihetta.
Psykopatologia kirjoitti:Ei. Eri postaajat voivat olla eri asteisesti järkeviä.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei. Eri postaajat voivat olla eri asteisesti järkeviä.
trissen mielestä mä oon tyhmä.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei. Eri postaajat voivat olla eri asteisesti järkeviä.
trissen mielestä mä oon tyhmä.
Mitä tuollainen viesti täällä tekee?! Hoitakaa rakkausasianne privaatisti.
Psykopatologia kirjoitti:Ei ole puhunut.
Mitä halua tällaisilla kysymyksillä? Muiden vahvistusta vai?
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ole puhunut.
Halusin tuoda ilmi, että ajattelen trissen pitävän minua tyhmänä.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ole puhunut.
Trissen mielipiteet sinusta eivät mielestäni kuulu ollenkaan tänne foorumille. Voitte jutella
keskenänne, minua ottaa päästä, että täältä haetaan tukea tietynlaisiin, kahdenvälisiin kysymykssiin.En pahalla sano, mutta pikkusen harkintaa, mitä täällä kyselee.
Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ole puhunut.
Trissen mielipiteet sinusta eivät mielestäni kuulu ollenkaan tänne foorumille. Voitte jutella
keskenänne, minua ottaa päästä, että täältä haetaan tukea tietynlaisiin, kahdenvälisiin kysymykssiin.En pahalla sano, mutta pikkusen harkintaa, mitä täällä kyselee.
En minä teiltä mitään tukea asiaan haen. Miten voin hakea toisilta tukea, jos toinen pitää minua tyhmänä, eihän se muuta trissen puheita miksikään.
Pinja kirjoitti:Asiassa ei ole mitään selvitettävää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa