Foorumin pers. häiriö

Re: Foorumin pers. häiriö

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.09.2014 23:41

Psykopatologia kirjoitti:
saara kirjoitti:Olen käyttänyt ko sanontaa jo paljon aikaisemmin kuin tutustuin tähän saittiin tai mirrin kirjoituksiin.
Ja miträ asiallisuuteen tulee, mielestäni se on epäasiallista, kun sanoin etten ala keskustelemaan
lapseni vaivoista sen enempää, tivaus vain jatkui.

"sen enempää"
Periaatteessa kyllä noin, mutta kyseessä oli vain täydentävä aikaa koskeva kysymys, joka liittyi
yleisesti CFS:n diagnostiikkaan. Kysymykseen ei nyt liittynyt mitään intiimiä, jota olet tuonut
runsain määrin esiin sekä ennen että jälkeen ko. episodin.

En minäkään saarana (tai santrana) olisi vastannut; niiden kysymysten ainoa tarkoitus tuntui olevan osoittaa saaran olevan väärässä.
Sellainen olo minulle lukijana tuli. Parempi olla hiljaa, kun itse kuitenkin tietää, miten asia oman lapsen kohdalla on.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2014 23:52

Kuten olen toisaalla arvellut, saara ei halunnut, että hänen päättelynsä falskius tulisi esiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2014 23:55

kiss kirjoitti:Katoppas, äijä muistaa hyvin n.kuukausi sitten käydyt jutut, (puolustaa Kyllästynyttä)nyt kun ittelle sopii.
Taannoin vastasi Mirrille,tämän kysymykseen : ettei viitti alkaa selventää pariviikkoa sitten käytyä juttuja.

Jos toinen on lukemattomana noin ulalla, en viitsi demonstroida asiaa enempää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.09.2014 00:04

Sinun ivallisuutesi ja jatkuva Kirjoittajien nälviminen ovat todella alentavaa kohtelua kirjoittajaa kohtaan.
Vaikkakin tarkoitat @opettaa@ pahoitat mieliä, edes itse siitä välittämättä. Kaikki eivät ole Kyllästyneen veroisia verbaali neroja, jotkut ovat todellakin vain vilpittömiä ja huolettomia rupattelioita, sinun ei pidä aina osoittaa heille/meille halveksuntaasi.
Mikäli sinä tosiaan haluat, että täällä kirjoittaa muutkin, kuin kultturellit maailmankansalaiset.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.09.2014 00:12

Mirri kirjoitti:
"Maalaispoliisi" oli Mirrin älyttömyyksiä, jonka sinä omit.
(lihavointi minun)

Muistat väärin.

'Maalaispoliisi' oli Mirrin älyttömyyksiä... Tuohon heittoon olisi kiva saada jotakin selvennystä ja selitystä. Minulla ei ole harmainta aavistusta mihin älyttömyyksiini 'maalaispoliisi' liittyy.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.09.2014 00:14

Psykopatologia kirjoitti:Kuten olen toisaalla arvellut, saara ei halunnut, että hänen päättelynsä falskius tulisi esiin.

Sinun arvelusi vaikuttavat usein siltä, kuin olisit varma oikeassa olemisestasi...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:41

Helmenkalastaja kirjoitti:En minäkään saarana (tai santrana) olisi vastannut; niiden kysymysten ainoa tarkoitus tuntui olevan osoittaa saaran olevan väärässä.
Sellainen olo minulle lukijana tuli. Parempi olla hiljaa, kun itse kuitenkin tietää, miten asia oman lapsen kohdalla on.

Kyllä, kysyin koska halusin osoittaa Saaran esittämät teoriat heppoisiksi.
Onko Sinun mielestäsi jotakin kummallista tai peräti kiellettyä, että väittelyssä kumpikin osapuoli haluaa osoittaa olevansa oikeassa (ja vastapuolen väärässä)?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 00:52

kiss kirjoitti:Sinun ivallisuutesi ja jatkuva Kirjoittajien nälviminen ovat todella alentavaa kohtelua kirjoittajaa kohtaan.
Vaikkakin tarkoitat @opettaa@ pahoitat mieliä, edes itse siitä välittämättä. Kaikki eivät ole Kyllästyneen veroisia verbaali neroja, jotkut ovat todellakin vain vilpittömiä ja huolettomia rupattelioita, sinun ei pidä aina osoittaa heille/meille halveksuntaasi.
Mikäli sinä tosiaan haluat, että täällä kirjoittaa muutkin, kuin kultturellit maailmankansalaiset.

Entä sinun huorittelusi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 00:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:En minäkään saarana (tai santrana) olisi vastannut; niiden kysymysten ainoa tarkoitus tuntui olevan osoittaa saaran olevan väärässä.

Onko Sinun mielestäsi jotakin kummallista tai peräti kiellettyä, että väittelyssä kumpikin osapuoli haluaa osoittaa olevansa oikeassa (ja vastapuolen väärässä)?

Eihän kysymys aluksi mistään tivaamisesta ollut eikä siitä, mitä ITSE tietää.
Kyse oli siitä, mitä (itse) väittää tai esittää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.09.2014 00:56

kiss kirjoitti:Sinun ivallisuutesi ja jatkuva Kirjoittajien nälviminen ovat todella alentavaa kohtelua kirjoittajaa kohtaan.

Entä sinun huorittelusi?

Psykopatologia, sinä olet foorumin ylläpitäjä ja moderaattori, Kiss ei ole muuta kuin tavallinen rivikirjoittaja. Siinä on iso ero.
Mirri

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.09.2014 01:14

On se niin vastenmielista tuo henkilöpalvonnan luominen.
Beth II

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 10:01

Mirri kirjoitti:

Entä sinun huorittelusi?

Psykopatologia, sinä olet foorumin ylläpitäjä ja moderaattori, Kiss ei ole muuta kuin tavallinen rivikirjoittaja. Siinä on iso ero.

Takoitatko, että Kiss ei oliskaan "tasa-arvoinen" vaan jotenkin minua pöllömpi, jolloin hän saisi kirjoittaa mitä vaan.

Kolme viikkoa sitten kiss kiitteli minua, että on saanut minulta paljon yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.09.2014 10:36

Kyllä, olen paljon oppinut, mutta en enää jaksa maksaa hintaa. ja ero on siinä, että sinä voit estää minua, minä en sinua.
Huorittelusta- tätäkään et muista itse, enkä voi asiaa todentaa, koska yölliset viestit poistetaan ja tästäkin on jo useita vuosia. Ketju oli Huora ja Madonna, kiinnitin silloin huomioni sanomaasi Kyllästyneestä"huorahan se on"..pälä pälä . Muistan tämän koska silloin jo ajattelin, että: antaa Kyllästyneen luulla olevansa tärkeä ja puhuu tuollaista.

Sanoin huora, kuulin sen sinulta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 10:49

En muista moista, mutta tarkoitin sinun suorittamaa huorittelua.

27.9.2014
KYLLÄSTYNEELLE viewtopic.php?f=9&t=13178
Viesti Kirjoittaja kiss » 22.09.2014 22:36

Paina nähdäksesi raportin Paina nähdäksesi raportin

POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 11:18

kiss kirjoitti:Kyllä, olen paljon oppinut, mutta en enää jaksa maksaa hintaa. ja ero on siinä, että sinä voit estää minua, minä en sinua.
Huorittelusta- tätäkään et muista itse, enkä voi asiaa todentaa, koska yölliset viestit poistetaan ja tästäkin on jo useita vuosia. Ketju oli Huora ja Madonna, kiinnitin silloin huomioni sanomaasi Kyllästyneestä"huorahan se on"..pälä pälä ...

Kiss,

Ymmärsinkö oikein? Sinä sanot/väität, että Psykopatologia on joskus sanonut minusta/minuun liittyen "huorahan se on"?
kiss kirjoitti:... Muistan tämän koska silloin jo ajattelin, että: antaa Kyllästyneen luulla olevansa tärkeä ja puhuu tuollaista...

Mitä tarkoitat? Kuka puhuu - ja mitä tuollaista?
kiss kirjoitti:... Sanoin huora, kuulin sen sinulta.

En usko.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.09.2014 12:56

Psykopatologia kirjoitti:En muista moista, mutta tarkoitin sinun suorittamaa huorittelua.

27.9.2014
KYLLÄSTYNEELLE viewtopic.php?f=9&t=13178
Viesti Kirjoittaja kiss » 22.09.2014 22:36

Paina nähdäksesi raportin Paina nähdäksesi raportin

POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.

Oi, pakkohan se on vastata kun kysytään.
No totuus näkyy varmaan läpi. Koitin käyttää omasta mielestäni ruminta haukkumaa toiselta naiselta toiselle, saadakseni Kyllästyneen tekemään sitä mitä oletin hänen tekevän kauhistuessaan. Hän ei ainakaan näkyvästi pillastunut, sinä taas puolestaan kyselem'ssä.
Siis käytin mielestäni kauheinta sanaa, saadakseni Kyllästyneen pöyristymään.
Etkä anna nyt bannia, koska selitin parhaani mukaan,
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 13:09

Bannin antamattomuus liittyi siihen, että luulin, että olisit (muutenkin - "hyvästi") pitempään poissa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.09.2014 13:12

Psykopatologia kirjoitti:Bannin antamattomuus liittyi siihen, että luulin, että olisit (muutenkin - "hyvästi") pitempään poissa.

Niin, välillä kaipaa suurta Draamaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.09.2014 15:24

Kyllästynyt kirjoitti:

Ei ole. Tuossa tilanteessa kuitenkin juuri sinä halusit vääntää keskustelun väittelyksi. Eikä sinullakaan ollut muuta perustetta kuin oma (ja velanperillistesi?) synnynnäinen nivelten yliliikkuvuus ilman, että kärsisitte Santran lapsella olevasta syndroomasta. Koin sinun käytöksesi tuolloin ala-arvoiseksi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 16:14

Kyllä minun käytöksestä voi puhua, mutta kernaimmin esimerkkien kautta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet