saara kirjoitti:En ole täällä kovin pitkää aikaa ollut, mutta yksi seikka on pistänyt silmään. Palstan törkeä ja toista kirjoittajaa kunnioittamaton luonne.
Ajoittain saattaa saada aikaan jopa keskustelua, sitten jutut kääntyvät taas henkilökohtaisiin, toinen toistaan pahempiin solvauksiin ja loukkauksiin. Johtuneeko ylläpidon osaamattomuudesta tms, että tietty porukka täällä saa kirjoittaa melkein mitä vaan.Ja tunkeutua joka ikiseen ketjuun omine tappeluineen.
Minua on varoitettu pariin kertaan julkisesti täällä, syystä mitä ei tarkemmin ole selvitetty.Sekä käytetty henkilööni kohdistuvia halventavia nimityksiä ylläpidon taholta.Minulla on useita esimerkkejä .
Kyse kohdallani on ollut yleensä itsepuolustuksesta.Täällä on ihan kuin alakoulussa , selvä suosikkijärjestelmä...
saara kirjoitti:... Kyllä minun mielestäni ylläpidosta suurimmaksi osaksi johtuu , minkälainen henki foorumille muodostuu. Tällä hetkellä se on lähinnä pers. häiriöinen.
Kyllästynyt kirjoitti:saara kirjoitti:En ole täällä kovin pitkää aikaa ollut, mutta yksi seikka on pistänyt silmään. Palstan törkeä ja toista kirjoittajaa kunnioittamaton luonne.
Ajoittain saattaa saada aikaan jopa keskustelua, sitten jutut kääntyvät taas henkilökohtaisiin, toinen toistaan pahempiin solvauksiin ja loukkauksiin. Johtuneeko ylläpidon osaamattomuudesta tms, että tietty porukka täällä saa kirjoittaa melkein mitä vaan.Ja tunkeutua joka ikiseen ketjuun omine tappeluineen.
Minua on varoitettu pariin kertaan julkisesti täällä, syystä mitä ei tarkemmin ole selvitetty.Sekä käytetty henkilööni kohdistuvia halventavia nimityksiä ylläpidon taholta.Minulla on useita esimerkkejä .
Kyse kohdallani on ollut yleensä itsepuolustuksesta.Täällä on ihan kuin alakoulussa , selvä suosikkijärjestelmä...
Kuka tai keitä väittämääsi suosikkijärjestelmään kuuluu - ja millä perusteella sinä tuollaista väität?saara kirjoitti:... Kyllä minun mielestäni ylläpidosta suurimmaksi osaksi johtuu , minkälainen henki foorumille muodostuu. Tällä hetkellä se on lähinnä pers. häiriöinen.
Kukin vastaa itse kirjoituksistaan, ei ylläpito. Kirjoittajien osuus palstan sisällössä ja hengessä on ratkaiseva. On turha valittaa, että palstan henki haisee, jos on itse koko ajan paskaa puhumassa.
saara kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:saara kirjoitti:En ole täällä kovin pitkää aikaa ollut, mutta yksi seikka on pistänyt silmään. Palstan törkeä ja toista kirjoittajaa kunnioittamaton luonne.
Kuka tai keitä väittämääsi suosikkijärjestelmään kuuluu - ja millä perusteella sinä tuollaista väität?saara kirjoitti:... Kyllä minun mielestäni ylläpidosta suurimmaksi osaksi johtuu , minkälainen henki foorumille muodostuu. Tällä hetkellä se on lähinnä pers. häiriöinen.
Kukin vastaa itse kirjoituksistaan, ei ylläpito. Kirjoittajien osuus palstan sisällössä ja hengessä on ratkaiseva. On turha valittaa, että palstan henki haisee, jos on itse koko ajan paskaa puhumassa.
Väittämäni perustuvat täällä näkemääni ja lukemaani. En tunne . että oma henkeni haisee paskalle .
p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
p-free kirjoitti:saara kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
p-free, kiitos että olet samaa mieltä ja uskallat sanoa sen.
Kyllähän mä uskallan. En mä PP:tä tai Kyllästynyttä pelkää.
Pinja kirjoitti:p-free kirjoitti:saara kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Ylläpitäjää ja valvojaa ei voi bannata, se on selvä juttu ja oikein. Kenestäs muuten otettaisiin varavalvoja? tai varaylläpitäjä, jos vaikka molemmat pitäisi bannätä yhtäaikaa?
p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
saara kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
p-free kirjoitti:saara kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:saara kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Eihän Psykopatologiassa tai minussa mitään pelättävää olekaan.
Mutta ainakin teitä kahta on syytä pelätä; levitätte perätöntä paskaa, ettekä toistuvista pyynnöistäkään suostu kertomaan, mitä ja missä väitteidenne mukaiset viestit ovat.
Banana kirjoitti:Joskus näkee muualla, mitä itsessä.

(lihavointi minun)Psykopatologia kirjoitti:
"Maalaispoliisi" oli Mirrin älyttömyyksiä, jonka sinä omit.

saara kirjoitti:Olen käyttänyt ko sanontaa jo paljon aikaisemmin kuin tutustuin tähän saittiin tai mirrin kirjoituksiin.
Ja miträ asiallisuuteen tulee, mielestäni se on epäasiallista, kun sanoin etten ala keskustelemaan
lapseni vaivoista sen enempää, tivaus vain jatkui.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa