Sirkus Finlandia (2014)

Sirkus Finlandia (2014)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.09.2014 21:20

Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Sirkus Finlandia (2014)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.09.2014 21:27

Helsingissä Kaisaniemen kentällä 26.9.- 2.11. 2014

26.09. Helsinki, Kaisaniemi Aika: 18.30. Osoite: Kaisaniemen puistokuja 3. LOPPUUNMYYTY
27.09. Helsinki, Kaisaniemi Aika: 13.00. Osoite: Kaisaniemen puistokuja 3. OSTA LIPUT
27.09. Helsinki, Kaisaniemi Aika: 17.00. Osoite: Kaisaniemen puistokuja 3. YKSITYISTILAISUUS
28.09. Helsinki, Kaisaniemi Aika: 13.00. Osoite: Kaisaniemen puistokuja 3. OSTA LIPUT
28.09. Helsinki, Kaisaniemi Aika: 17.00. Osoite: Kaisaniemen puistokuja 3. OSTA LIPUT
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.09.2014 23:26

Aiotko mennä, vai riittääkö sinulle tämä palsta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.09.2014 23:38

En ole ainakaan vielä suunnitellut mennä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2014 00:30

Psykopatologia kirjoitti:En ole ainakaan vielä suunnitellut mennä.

Niin, mitä sitä suotta mennä rahojaan haaskaamaan kun voit tirehtöröidä ikiomassa sirkuksessasi.

Työnjako on minulle vielä osin epäselvä. Sinä olet tietenkin tirehtööri, mutta ainakin taikurin, trapetsitaiteilijan, leijonan ja leijonankesyttäjän, parrakkaan naisen, norsun sekä pellen roolit ovat vailla miehitystä/naisitusta.

Jos saan puuttua asiaan, niin ehdottaisin Jilliä trapetsitaiteilijaksi (koska hän taidokkaasti tasapainoilee palstan eri mielipideryhmien välillä). Leijonankesyttäjän virkaa tarjoaisin Hermekselle (koska hän varmaan onnistuisi esitelmöimään leijonatkin pyörryksiin) ja Beth II taas olisi kuin luotu leijonaksi.
Tiedän, että monen mielestäni minulle kuuluisi pellen rooli, mutta kuka siinä tapauksessa esittäisi norsua?

Tämä on vain alustava ehdotus keskustelun pohjaksi ja jota kukin voi kommentoida sekä kertoa omat mietteensä ja ehdotuksensa tehtäväjaosta.

Työnjaon muutos 27.9.2014 klo 0:16.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2014 16:52

Eikö ketään kiinnosta olla vaikuttamassa siihen, minkälaisiin hommiin joutuu?

Vielä ovat täyttämättä ainakin parrakkaan naisen ja pellen roolit. Ai niin, ja pitäähän kunnon sirkuksessa hevostenkouluttajanainenkin olla...sellainen ketterä ja taitava sirkusprinsessa.
Jotenkin minulle on syntynyt sellainen käsitys, ettei esimerkiksi Tristan ole paras valinta ketteryyttä vaativaan hevostenkouluttajarooliin, ja siksi ehdotankin siihen Hilppaa, hänethän tunnetaan reippaana ja ketteränä liikkujana.

Parrakkaan naisen pestiä tarjoan kahville. Eihän hän tietenkään nainen ole, mutta tuskin kukaan uskaltaa mennä kurkkimaan täyskorkean jääkaapin kokoisen ihmisen housuihin.

Mutta se pellen osa? Kenelle se olisi sopiva... Keksin! Saara voisi toimia pellenä ja hauskuttaa kaikkia absurdeilla ohjelmanumeroillaan.

Entä mystinen ennustajalady? Se tehtävä sopii Pinjalle kuin nenä Pertin päähän.

Kassalle tarvittaisiin joku laskutaitoinen lipunmyyjä, mutta Hermeksellä pitää kiirettä puhua leijona pyörryksiin, enkä tiedä osaako Banakaan laskea yhteen 1+2 ja saada siitä 4:ää. Suostuisikohan Helmenkalastaja kasööriksi? Pummilla hänen ohitseen ei taatusti mentäisi.

Vielä on paljon töitä tarjolla. Teltta pitäisi paikata, norsunpaskaa kärrätä, ynnä muuta ynnä muuta.

Vapaaehtoisia?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2014 17:15

Muistin yht'äkkiä, että voimamies puuttuu. Koska Kahvi on jo headhuntattu, ehdotan p-freetä. Pakkohan hänen on olla vahva, vai millä lihaksilla hän pullistelee ja uhittelee, ettei pelkää Psykopatologiaa (eikä minua). Päiväkirjan otsikkokin asian varmistaa; "PowerFree..."!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.09.2014 20:55

Minkäs duunin mulle lykkäisit, minusta sinä sopisit vartiaksi virkapuku päällä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.09.2014 22:16

Voin kärrätä norsun kakkaa ja hoitaa muutenkin eläimiä mielelläni.
Maaria

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2014 22:58

Kyllästynyt kirjoitti:Muistin yht'äkkiä, että voimamies puuttuu. Koska Kahvi on jo headhuntattu, ehdotan p-freetä. Pakkohan hänen on olla vahva, vai millä lihaksilla hän pullistelee ja uhittelee, ettei pelkää Psykopatologiaa (eikä minua). Päiväkirjan otsikkokin asian varmistaa; "PowerFree..."!

Viestisi kuulostaa kiusaamiselta. Mutta ehkä se ei ole sitä, vaikka minusta tuntuukin siltä.

Sirkuksesta... Ennen olen inhonnut sirkusta, koska mielestäni siellä kiusattiin ja rääkättiin eläimiä. Niin vahvojen asenteiden ja ennakkoluulojen vallassa olen elänyt, etten ole tutustunut nykyiseen sirkukseen. Sirkus nykyisessä muodossaan voi olla aivan eri asia kuin minun muistelemani ja kuvittelemani - en vain tiedä siitä, koska sinnikkäästi pidän omista mielikuvistani ja käsityksistäni kiinni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2014 23:07

Kyllästynyt kirjoitti:

Niin, mitä sitä suotta mennä rahojaan haaskaamaan kun voit tirehtöröidä ikiomassa sirkuksessasi.

Työnjako on minulle vielä osin epäselvä. Sinä olet tietenkin tirehtööri, mutta ainakin taikurin, trapetsitaiteilijan, leijonan ja leijonankesyttäjän, parrakkaan naisen, norsun sekä pellen roolit ovat vailla miehitystä/naisitusta.

Jos saan puuttua asiaan, niin ehdottaisin Mirriä taikuriksi (hän kun osaa muuttaa mustan valkoiseksi käden käänteessä), Jilliä trapetsitaiteilijaksi (koska hän taidokkaasti tasapainoilee palstan eri mielipideryhmien välillä). Leijonankesyttäjän virkaa tarjoaisin Hermekselle (koska hän varmaan onnistuisi esitelmöimään leijonatkin pyörryksiin) ja Beth II taas olisi kuin luotu leijonaksi.
Tiedän, että monen mielestäni minulle kuuluisi pellen rooli, mutta kuka siinä tapauksessa esittäisi norsua?

Tämä on vain alustava ehdotus keskustelun pohjaksi ja jota kukin voi kommentoida sekä kertoa omat mietteensä ja ehdotuksensa tehtäväjaosta.

Kiusaamiselta kuulostavaa tuossakin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:00

Jos ehdotettu tehtäväkuvaus kuulostaa/tuntuu loukkaavalta, voin yrittää keksiä asianomaisille jonkin toisen homman. Ja ainahan voi siirtyä katsomon puolelle.

Vakavasti puhuen, jos joku kokee itseään loukatun, poistan kyseisen/kyseiset kohdat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2014 00:04

Kirjoitus on vekkuli ja sublimoitu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:07

kiss kirjoitti:Minkäs duunin mulle lykkäisit, minusta sinä sopisit vartiaksi virkapuku päällä.

En usko, olen hommaan liian hellämielinen. Sitäpaitsi, minulla on jo tehtävä; olen norsu (koska minulla on hyvä muisti).

Pidätkö kalasta?
Jos tykkäät, sirkushylkeelle olisi myös paikka vielä vapaana.
Tiedäthän sellaisen kiiltäväturkkisen hylkeen joka tekee temppuja ja saa niistä palkaksi kalan.
Kuva
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:14

Jill kirjoitti:Voin kärrätä norsun kakkaa ja hoitaa muutenkin eläimiä mielelläni.

Sopiihan se, mutta ehditkö sekä keinua trapetsilla että kärrätä lantaa? Ainakin sinulle pitäisi lannankärräykseen saada joku apulainen. Mitäs sanot Banana, auttaisitko Jilliä?

Ja naurutalo vääristävine peileinen voisi olla myös kiva. Olisiko Peilikuva suostuvainen naurutalon hoitajaksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.09.2014 00:27

Psykopatologia kirjoitti:Kirjoitus on vekkuli ja sublimoitu.

Hyvä tietää. Loukkaavalta tuntuva kirjoitus voi olla vekkuli ja sublimoitu - aivan sama miten kirjoituksen kohteet tulkitsevat sen. Toivottavasti sama pätee muidenkin kuin Kyllästyneen kirjoitusten kohdalla; kirjoitusten kohteiden - kuten Kyllästyneen - mielestä loukkaavilta tuntuvat kirjoitukset ovatkin vekkuleita...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:30

Nyt tuli tenkkapoo; taikuri teki katoamistempun.

Onko vapaaehtoista taikuriksi? Mitä sanot, Tristan? Ensin kyllä ajattelin sinulle kahtia sahattavan naisen hommaa, mutta ehkei kuitenkaan sitä - ja sinullahan on vuosien kokemus sossutätien huijaamisesta. Silkkaa petkuttamistahan taikurinkin työ on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.09.2014 00:42

Kyllästynyt kirjoitti:

Jos saan puuttua asiaan, niin ehdottaisin Jilliä trapetsitaiteilijaksi (koska hän taidokkaasti tasapainoilee palstan eri mielipideryhmien välillä). Leijonankesyttäjän virkaa tarjoaisin Hermekselle (koska hän varmaan onnistuisi esitelmöimään leijonatkin pyörryksiin) ja Beth II taas olisi kuin luotu leijonaksi.

Työnjaon muutos pitää sisällään ainakin sen, etten minä ole enää ehdolla taikuriksi. Vai kuinka, Kyllästynyt?
Vastatessasi voisit samalla kertoa miksi näit minussa taikurin aineksia. 'Työnjaon muutos', toisin sanoen viestisi muokkailu, onnistui, koska en siteerannut minuun liittynyttä tekstikohtaa. Minuun kohdistuneessa kirjoituksessasi ei ollut mitään vekkulia - kuten hyvin tiedät.

Psykopatologia, mitä vekkulia sinä näet siinä, että kirjoittaja piikittelee (suorastaan vittuilee), ja myöhemmin muokkailee ja poistaa viestinsä sisältöä 'muuttuneen työnjaon' merkeissä? Kyllästynyt siivosi minuun liittyneen ilkeilynsä pois - eikä siinä asiassa ollut mitään vekkulia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.09.2014 00:47

Kyllästynyt kirjoitti:Nyt tuli tenkkapoo; taikuri teki katoamistempun.

Onko vapaaehtoista taikuriksi? Mitä sanot, Tristan? Ensin kyllä ajattelin sinulle kahtia sahattavan naisen hommaa, mutta ehkei kuitenkaan sitä - ja sinullahan on vuosien kokemus sossutätien huijaamisesta. Silkkaa petkuttamistahan taikurinkin työ on.

Sinä teit katoamistempun, koska et halunnut pitää minuun kohdistunutta kirjoitustasi enää näkösällä.
Siirryit sitten 'vekkulisti' kirjoittamaan Trisselle...

Minun silmissäni 'vekkuli' kirjoituksesi on silkkaa ilkeilyä, provosointia ja vittuilua. Sitä samaa, jota kohdistit minuun, ja jonka sitten siivosit pois.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.09.2014 00:56

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Työnjaon muutos pitää sisällään ainakin sen, etten minä ole enää ehdolla taikuriksi. Vai kuinka, Kyllästynyt?
Vastatessasi voisit samalla kertoa miksi näit minussa taikurin aineksia. 'Työnjaon muutos', toisin sanoen viestisi muokkailu, onnistui, koska en siteerannut minuun liittynyttä tekstikohtaa. Minuun kohdistuneessa kirjoituksessasi ei ollut mitään vekkulia - kuten hyvin tiedät.

Psykopatologia, mitä vekkulia sinä näet siinä, että kirjoittaja piikittelee (suorastaan vittuilee), ja myöhemmin muokkailee ja poistaa viestinsä sisältöä 'muuttuneen työnjaon' merkeissä? Kyllästynyt siivosi minuun liittyneen ilkeilynsä pois - eikä siinä asiassa ollut mitään vekkulia.

Poistin sinua koskevan lauseeni, koska luulin sinun sen poistamista haluavan. Jos koet, että olen jotenkin vääristellyt tai väärentänyt aiemmin kertomaani, voin kyllä laittaa sinua koskevan maininnan samanlaisena ja samalle paikalle takaisin.

"Mustan muuttaminen valkoiseksi käden käänteessä" viittasi sinun takinkääntöösi liittyen moderaattorin oikeuksiin poistaa viestejä ja/tai bannata kirjoittaja.

Vittuiluahan tämä onkin, mutta kiusaaminen ja vittuilu ovat mielestäni kaksi eri asiaa.

Ja kuka tahansa voi vittuilla takaisin - tai sitten pyytää minua poistamaan itseään koskevat maininnat. Kyllä minä ne poistan jos asianomainen sitä toivoo.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista