Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.
Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.
Toivottavasti ylläpitäjänä mietit miksi kaikki näyttävät hyväksyvän...
Jill kirjoitti:Minä en hyväksy huorittelua. Laskekaa minut pois tuosta " kaikki näyttävät hyväksyvän...".
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.
Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.
Seuraus mistä? En sanonut Kissille tai Kissistä mitään, mutta siitä huolimatta hän hyökkäsi kimppuuni levittäen minusta ja minuun liittyen silkkoja valheita.
Toivottavasti sinä Mirri mietit, miksi sinun mielestäsi on hyväksyttävää huoritella minua sekä kertoa minusta ja minuun liittyen valheita.

Jill kirjoitti:Minä en hyväksy huorittelua. Laskekaa minut pois tuosta " kaikki näyttävät hyväksyvän...".
Psykopatologia kirjoitti:22:32
Kaikki paitsi Mirri, Jill, saara ja Pinja sekä trisse (tarkennan).
Poistin, sekosin.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.
Seuraus mistä? En sanonut Kissille tai Kissistä mitään, mutta siitä huolimatta hän hyökkäsi kimppuuni levittäen minusta ja minuun liittyen silkkoja valheita.
Toivottavasti sinä Mirri mietit, miksi sinun mielestäsi on hyväksyttävää huoritella minua sekä kertoa minusta ja minuun liittyen valheita.
Kyllästynyt, olenko jossakin sanonut hyväksyväni huorittelun?
Poistin, sekosin.
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:22:32
Poistin, sekosin.
Luukkonenkin tuossa jo lopulta sekoilee
Kyllästynyt kirjoitti:Et ole sanonut, mutta inttämisesi Tristanin bannin perusteettomuudesta implisiittisesti merkitsee, ettet sinä huorittelua ainakaan paheksu.

Psykopatologia kirjoitti:Nyt trisse innostui huorittelusta vasta bannin julistuksen jälkeen (ikään kuin responssia).
kissin huorittelu oli enemmän "tahdon asia".
11:09
trisse osoitti erittäin huonoa arvostelukyä, kun hän huoritteli bannin antamisen jälkeen.
kiss taas haki huorittelulla bannia nimen omaan Kyllästyneeltä "todistuksena" tämän kenkkumaisuudesta tms.
12:07
Se, että trisse huoritteli bannin antamisen jälkeen - itseensä tyytyväiseä - on peruste jatkaa bannia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa