Kysymys Luukkoselle?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kysymys Luukkoselle?

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 20:09

Bannit on annettu, aiheesta tai aiheetta, ei ole meidän vallassamme muu kuin mussutus puolesta tai vastaan. :P
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 20:59

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.

Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.

Toivottavasti ylläpitäjänä mietit miksi kaikki näyttävät hyväksyvän...

Seuraus mistä? En sanonut Kissille tai Kissistä mitään, mutta siitä huolimatta hän hyökkäsi kimppuuni levittäen minusta ja minuun liittyen silkkoja valheita.

Toivottavasti sinä Mirri mietit, miksi sinun mielestäsi on hyväksyttävää huoritella minua sekä kertoa minusta ja minuun liittyen valheita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.09.2014 22:09

Minä en hyväksy huorittelua. Laskekaa minut pois tuosta " kaikki näyttävät hyväksyvän...".
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 22:12

Jill kirjoitti:Minä en hyväksy huorittelua. Laskekaa minut pois tuosta " kaikki näyttävät hyväksyvän...".

Jill sama juttu mulla. Minua oikein loukkasi, kun PP väitti kaikkien hyväksyvän huorittelun, kun täällä on lisäksesi minä ja saara sanottu ettei hyväksytä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 22:31

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.

Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.

Seuraus mistä? En sanonut Kissille tai Kissistä mitään, mutta siitä huolimatta hän hyökkäsi kimppuuni levittäen minusta ja minuun liittyen silkkoja valheita.

Toivottavasti sinä Mirri mietit, miksi sinun mielestäsi on hyväksyttävää huoritella minua sekä kertoa minusta ja minuun liittyen valheita.

Kyllästynyt, olenko jossakin sanonut hyväksyväni huorittelun?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 22:33

22:32
Poistin, sekosin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 22:33

Jill kirjoitti:Minä en hyväksy huorittelua. Laskekaa minut pois tuosta " kaikki näyttävät hyväksyvän...".

En ole minäkään ilmaissut hyväksyväni törkeää kielenkäyttöä joten "kaikki näyttävät hyväksyvän" ei pidä paikkaansa
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 22:35

Psykopatologia kirjoitti:22:32
Kaikki paitsi Mirri, Jill, saara ja Pinja sekä trisse (tarkennan).

Sitten syytän trisseä turhaan, jos hän meni poistamaan oman huoralauselman koskien Kyllästynyttä. Tietenkään ei olisi pitänyt mennä haukkumaan alunperinkään toista sellaiseksi.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.09.2014 22:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 22:36

Minua ei ainakaan tarvitse vetää tähän juttuun mukaan. Kannanottoni loppuivat tähän.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 22:50

Poistin, sekosin.

Kaikki paitsi saara, Jill ja Pinja hyväksyvät huorittelun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 23:05

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Kyllästynyt, olenko jossakin sanonut hyväksyväni huorittelun?

Et ole sanonut, mutta inttämisesi Tristanin bannin perusteettomuudesta implisiittisesti merkitsee, ettet sinä huorittelua ainakaan paheksu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 23:27

Poistin, sekosin.

Luukkonenkin tuossa jo lopulta sekoilee 8-)
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 23:30

saara kirjoitti:
Poistin, sekosin.

Luukkonenkin tuossa jo lopulta sekoilee 8-)

Vitsaili :)
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 23:35

Kyllästynyt kirjoitti:Et ole sanonut, mutta inttämisesi Tristanin bannin perusteettomuudesta implisiittisesti merkitsee, ettet sinä huorittelua ainakaan paheksu.

En tiennyt, että Trisse on joutunut porttikieltoon huorittelun vuoksi. Luulin, että kiukkua ilmentäneet viestit syntyivät vasta sen jälkeen, kun Psykopatologia oli kertonut Trisselle - ja muille lukijoille/kirjoittajille - hänen joutumisestaan banniin. Ei ainakaan Psykopatologian banni-ilmoituksessa mainittu matelemista pahempaa sanaa.

viewtopic.php?f=9&t=13164&start=60

Olenko käsittänyt jotakin väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 23:40

Tietäen trissen ja Kyllästyneen tulehtuneet välit sana mateleminen kuulostaa aika pahalta, ei voinut ottaa enää pelkkänä vitsinä, kun tietää että taustalla on huonot välit. Tulehtuneet välit toivat sanalle ivan sävyn.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 23:53

Mirri, mitä hyötyä tuosta inttämisestä on? Kantasi tuli selväksi:Tuskin bannia sinun väittämisesi vuoksi perutaan.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 23:55

Mirri saa kiukutella yksinänsä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.09.2014 09:15

Nyt trisse innostui huorittelusta vasta bannin julistuksen jälkeen (ikään kuin responssia).
kissin huorittelu oli enemmän "tahdon asia".

11:09
trisse osoitti erittäin huonoa arvostelukyä, kun hän huoritteli bannin antamisen jälkeen.
kiss taas haki huorittelulla bannia nimen omaan Kyllästyneeltä "todistuksena" tämän kenkkumaisuudesta tms.

12:07
Se, että trisse huoritteli bannin antamisen jälkeen - itseensä tyytyväiseä - on peruste jatkaa bannia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.09.2014 12:20

Psykopatologia kirjoitti:Nyt trisse innostui huorittelusta vasta bannin julistuksen jälkeen (ikään kuin responssia).
kissin huorittelu oli enemmän "tahdon asia".

11:09
trisse osoitti erittäin huonoa arvostelukyä, kun hän huoritteli bannin antamisen jälkeen.
kiss taas haki huorittelulla bannia nimen omaan Kyllästyneeltä "todistuksena" tämän kenkkumaisuudesta tms.

12:07
Se, että trisse huoritteli bannin antamisen jälkeen - itseensä tyytyväiseä - on peruste jatkaa bannia.

Mielivaltaa mielivallan päälle. Viikon pituiselle bannille ei ole löytynyt hyviä perusteluja, joten miten bannin pidentäminen voisi olla perusteltua.
Bannin julistaminen edellispäivänä ja toteutuksen lykkääminen seuraavaan päivään antoi aikaa kerätä lisäperusteluja bannille. En oikein muita syitä löydä sille, että banni toteutettiin vasta seuraavana päivänä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.09.2014 12:24

12:23
Huorittelu - vaikkakaan ei aina manifestisti suoraan ilmaistuna - on keskustelu-
foorumeilla universaalisti paheksuttua - huorittelun "syystä" (suhteellisen) riippumatta.

Otin asian provosoidusti esiin, koska Psykopatologiassa asiaan liittyi hiljaisuuden lisäksi
merkillistä puolustelua yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko