KYLLÄSTYNEELLE

Re: KYLLÄSTYNEELLE

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 20:30

Jay kirjoitti:En ole seurannut tiiviisti mitä on tapahtunut kenenkin välillä.
Sen sanon, että vaikka nyt ymmärrän Kyllästynyttä, en toivo
että ketään kohdeltaisi epäoikeudenmukaisesti.
En tahdo että ihmiset ovat eriarvoisia, enkä toivo kellekään kurjaa tai syrjittyä oloa.
Herkästi yleensä nähdään asiat mustavalkoisina ja tähän syyllistyn itsekin.
Moni tilanne kehittyy pahaksi, kun ollaan tunnekuohujen vallassa.

Minä itse olen hyvin herkkä loukkaantumaan, yritän työskennellä siitä pois.
Ei täällä kukaan niin paha ole ja ihan omin voimin täällä riitele, aina on joku muu,
joka myös riitelee.

Loukkaantunutta oloa oppii sietämään ajan kanssa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 20:42

kiss kirjoitti:POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 20:43

Monet syyt ovat olleet kysymyksessä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 20:55

Jill kirjoitti:En ole seurannut tiiviisti mitä on tapahtunut kenenkin välillä.
Sen sanon, että vaikka nyt ymmärrän Kyllästynyttä, en toivo
että ketään kohdeltaisi epäoikeudenmukaisesti.
En tahdo että ihmiset ovat eriarvoisia, enkä toivo kellekään kurjaa tai syrjittyä oloa.
Herkästi yleensä nähdään asiat mustavalkoisina ja tähän syyllistyn itsekin.
Moni tilanne kehittyy pahaksi, kun ollaan tunnekuohujen vallassa.

Minä itse olen hyvin herkkä loukkaantumaan, yritän työskennellä siitä pois.
Ei täällä kukaan niin paha ole ja ihan omin voimin täällä riitele, aina on joku muu,
joka myös riitelee.

Kiitos Jill, mutta eihän ketään ole kohdeltu epäoikeudenmukaisesti; Tristan sai banninsa, mutta hänelle oli ko. asioista jo useaan kertaan huomautettu, mutta turhaan.

Kulunut sanonta "Ei kukaan yksin riitele" ei pidä paikkaansa.
En tälläkään kertaa kirjoittanut Kissille tai Kissistä mitään, mutta siitä huolimatta hän alkoi levittää perättömiä väitteitä ja suoranaisia valheita.
En liioin ollut sanonut sanaakaan p-freelle, mutta silti myös hän alkoi esittää perusteettomia väitteitaan, ja vaikka olen toistuvasti pyytänyt esimerkkiä hänen tapahtuneeksi ja todeksi väittämistään asioista, ainoataan sellaista ei ole näkynyt tai kuulunut.
Sama pätee Mirriin, eipä ole hänkään esittänyt syytöksilleen todisteita näytille tuonut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 21:47

Psykopatologia kirjoitti:Monet syyt ovat olleet kysymyksessä.

Psykopatologia, mikä syy tämän ketjun kiukkuiselle aloitukselle sinun mielestäsi oli?
Voisiko yhtenä syynä tämän ketjun aloitukseen olla suuttumus Trissen saaman ja kohtuuttomalta tuntuvan porttikiellon vuoksi?
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 24.09.2014 21:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 21:48

En tiedä mikä on syy ja mikä seuraus.Meillä on vain niin SAIRAAN KAUNIS ELÄMÄ!
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 21:56

saara kirjoitti:En tiedä mikä on syy ja mikä seuraus.Meillä on vain niin SAIRAAN KAUNIS ELÄMÄ!

Saara, sairaan kaunis elämä on laiha lohtu silloin, jos mt-aiheiselta vertaistukifoorumilta ulos työnnetty ihminen tarvitsisi tuekseen niin foorumia kuin esimerkiksi foorumilla olevaa päiväkirjaansa.
'Ulkoruokintaan' paneminen ei aina ole hyvä ja toimiva kasvatuskeino - eikä ainakaan silloin, jos se tapahtuu liian herkästi, mielijohteiden mukaan ja ilman kunnollisia perusteluita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 22:58

Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:En tiedä mikä on syy ja mikä seuraus.Meillä on vain niin SAIRAAN KAUNIS ELÄMÄ!

Saara, sairaan kaunis elämä on laiha lohtu silloin, jos mt-aiheiselta vertaistukifoorumilta ulos työnnetty ihminen tarvitsisi tuekseen niin foorumia kuin esimerkiksi foorumilla olevaa päiväkirjaansa.
'Ulkoruokintaan' paneminen ei aina ole hyvä ja toimiva kasvatuskeino - eikä ainakaan silloin, jos se tapahtuu liian herkästi, mielijohteiden mukaan ja ilman kunnollisia perusteluita.

Entä sitten ne/me joita "vertaistukifoorumilta ulos työnnetty ihminen" on kiusannut, nimitellyt ja solvannut?
Et näytä olevan vähääkään huolissasi bannatun kirjoittajan uhreista. Oletatko, että heidän/meidän pitäisi vain sietää ja jaksaa toistuvat nimittelyt ja solvaukset sen vuoksi, ettei niiden latelija jäisi vaille foorumin tukea???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 23:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Entä sitten ne/me joita "vertaistukifoorumilta ulos työnnetty ihminen" on kiusannut, nimitellyt ja solvannut?
Et näytä olevan vähääkään huolissasi bannatun kirjoittajan uhreista. Oletatko, että heidän/meidän pitäisi vain sietää ja jaksaa toistuvat nimittelyt ja solvaukset sen vuoksi, ettei niiden latelija jäisi vaille foorumin tukea???

Kyllästynyt, sinä teet itsestäsi netissä uhrin kerta toisensa jälkeen ja vuodesta toiseen. Vaikka provosoimalla, jos et muita keinoja keksi päästäksesi (netissä) uhrin rooliin.
Oikeaa uhria sinä tuskin olet nähnytkään; sinun (netti)uhriutesi on suurta draamaa ja teatteria.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 23:25

Ole Mirri hyvä ja lopeta Kyllästyneen kiusaaminen ja kostoaikeet.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 23:43

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Kyllästynyt, sinä teet itsestäsi netissä uhrin kerta toisensa jälkeen ja vuodesta toiseen...

Kyllä minä olen uhri vuodesta toiseen ja kerta toisensa jälkeen, jos minun kimppuuni vuodet ja kerrat toisensa jälkeen hyökätään.
Mirri kirjoitti:[... Vaikka provosoimalla, jos et muita keinoja keksi päästäksesi (netissä) uhrin rooliin...

Millä tavalla minä nyt olen provosoinut Tristania tai Kissiä käymään kimppuuni? Olemalla olemassa???
Mirri kirjoitti:...Oikeaa uhria sinä tuskin olet nähnytkään; sinun (netti)uhriutesi on suurta draamaa ja teatteria.

Niinkö? Sinäkö olet niin viisas ja tiedät tunteeni, ajatukseni ja olotilani niin perusteelliesti ja hyvin, että kehtaat tuollaista väittää?

En usko sinun tietävän tai tuntevan juurikaan muuta kuin oman antipatiasi minua kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 23:48

Pinja kirjoitti:Ole Mirri hyvä ja lopeta Kyllästyneen kiusaaminen ja kostoaikeet.

Pinja, vieläkö muistat miltä bannin uhka sinusta on tuntunut, ja miten pois tolaltasi olet ollut pelätessäsi porttikieltoa tälle foorumille?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 23:50

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ole Mirri hyvä ja lopeta Kyllästyneen kiusaaminen ja kostoaikeet.

Pinja, vieläkö muistat miltä bannin uhka sinusta on tuntunut, ja miten pois tolaltasi olet ollut pelätessäsi porttikieltoa tälle foorumille?

trisse selviää hyvin viikon bannista. Ei ole hänelle mikään ongelma. Hän on sen verran itsenäisempi ja terveempi kuin minä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.09.2014 00:00

Pinja, ok. Jos minusta joskus näyttää tai tuntuu siltä, että sinä olet tällä foorumilla saanut kohtuuttoman rangaistuksen, lupaan olla hiljaa ja kommentoimatta asiaa millään lailla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.09.2014 00:15

Mirri kirjoitti:Pinja, ok. Jos minusta joskus näyttää tai tuntuu siltä, että sinä olet tällä foorumilla saanut kohtuuttoman rangaistuksen, lupaan olla hiljaa ja kommentoimatta asiaa millään lailla.

En epäile sanojasi. Ethän sinä Tukiasemallakaan protestoinut, vaikka moderointi siellä oli mielivaltaista pärstäkerroinpolitiikkaa.

Silloin sinua ei liiemmin tuntunut huolestuttavan jos joku "foorumin tukea tarvitseva" pistettiin sangen kyseenalaisilla perusteilla pihalle pariksi vuodeksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.09.2014 11:12

Mirri kirjoitti:Pinja, ok. Jos minusta joskus näyttää tai tuntuu siltä, että sinä olet tällä foorumilla saanut kohtuuttoman rangaistuksen, lupaan olla hiljaa ja kommentoimatta asiaa millään lailla.

Et pysty olla avaamatta suutasi. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että trissen rangaistus on kohtuuttoman pitkä.
Pinja

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet