KYLLÄSTYNEELLE

KYLLÄSTYNEELLE

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 22:36

POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.
Kissi

Re: KYLLÄSTYNEELLE

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2014 22:48

kiss kirjoitti:POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.

En halua käyttää valvojan oikeuksiani itseäni koskevissa kommenteissa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 22:51

kyllä kai ,kissi ,osaa itekin viestinsä poistaa .
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.09.2014 23:15

Mitäs minä voisin sanoa Kyllästyneelle? 8-)
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 23:18

Miks helevetissä ette voi vaan antaa olla!?!
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2014 14:08

saara kirjoitti:Miks helevetissä ette voi vaan antaa olla!?!

Viikon banni yksittäiselle kirjoittajalle jostakin epämääräisestä (mielivaltaisesta?) syystä vei ainakin minun mielenrauhani. Ehkä sama on joillakin muillakin syynä, että eivät voi vain antaa olla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 15:00

trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...

Et näköjään ymmärrä edes hävetä tekojasi.
En ymmärrä mitä valoisaa näet tai koet ihmisten nimittelyissä ja silkassa kiusaamisessa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 15:02

trisse kirjoitti:PP

" Pointti oli että tykkäät kirjoittaa kaksimielisyyksiä naisia alentavin sanamuodoin ja heittää "hilpeänhauskoja" herjoja joissa asia kuulostaa kaksimieliseltä vaikka oikeasti tarkoitit jotain neutraalia ja harmitonta. Väitätkö voivasi töissäsi tehdä aina noin? Tuskin sillä ainakaan minä en tuollaista kahdesti kuuntelisi vaan "saisit potkut".

Miksi minun pitäisi kirjoitella täällä samoin kuin töissänikin tekisin mutta sinun ei?!"

Lausuntojani on pidetty Suomen parhaina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2014 15:23

trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...

Jep, valoisana puolena minäkin tuon näen. Paitsi, että taitaa sitten kierre jatkua Kyllästyneen saatua/hankittua taas aihetta lisäloukkaantumisiin.

Monikohan rehellisesti ajatellen olisi istunut näppiksensä ääressä kiltisti ja paineitaan purkamatta kohtuuttomalta tuntuvaa ja seuraavana päivänä voimaan astuvaa viikon mittaista 'vankeutta' odotellessaan? Itsestäni en ainakaan menisi takuuseen; voi hyvin olla, että lisäsanktioiden uhallakin riehuisin siinä tilanteessa sen minkä kerkiäisin. :evil: :twisted:
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 15:33

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä edes hävetä tekojasi.

Harmittaa ja hämmentää (tilanteen alku ja kehitys) muttei sanottavammin hävetä tai kaduta.

Ja juuri tuosta syystä vastauksesi (sekä omasta että muiden ihmisten) nettikäyttäytymisen perusteista on niin henkeäsalpaavan vastenmielinen; et näytä vieläkään käsittäneen, ettei sinulla ole oikeutta tai lupaa riehua kuin sika vatukossa ja olla niin kuin et olisi mitään haittaa tai vahinkoa muille ihmiselle aiheuttanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2014 15:38

Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 15:42

Mirri kirjoitti:

Jep, valoisana puolena minäkin tuon näen. Paitsi, että taitaa sitten kierre jatkua Kyllästyneen saatua/hankittua taas aihetta lisäloukkaantumisiin...

Millä eväillä ja perusteilla sinä pidät hyvänä tai valoisana asiana sitä, että Tristan riekkuu, solvaa ja nimittelee minua? En minä mikään yleinen paskasaavi ole, jonka niskaan voi ja saa oksentaa omaa oloaan ilman minkäänlaisia seurauksia kenellekään.
Mirri kirjoitti:... Monikohan rehellisesti ajatellen olisi istunut näppiksensä ääressä kiltisti ja paineitaan purkamatta kohtuuttomalta tuntuvaa ja seuraavana päivänä voimaan astuvaa viikon mittaista 'vankeutta' odotellessaan?...

Ei Tristanin banni ollut perusteeton. Ei edes ilman hänen riekkumistaan ja riehumistaankaan.
Jos katsot ja luet Tristanin viestejä pari päivää taaksepäin, näet varmasti, että häntä on varoitettu, muttei hän ole niistä piitannut.
Mirri kirjoitti:... Itsestäni en ainakaan menisi takuuseen; voi hyvin olla, että lisäsanktioiden uhallakin riehuisin siinä tilanteessa sen minkä kerkiäisin. :evil: :twisted:

Ymmärrän mainiosti suuttumisen aiheettoman bannin takia (omaa kokemusta on runsaasti!), mutta Tristanin banni ei ole aiheeton.
Mikään yllätyskään se ei voinut olla, koska häntä myös oli tuloksetta varoitettu monta kertaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 15:44

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!

Tottakai muistan. Mutta muistatko sinä, että Tristanin banni tuli muista teoista kuin noista bannin saamisen jälkeen tapahtuneesta riekkumisesta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2014 15:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!

Tottakai muistan. Mutta muistatko sinä, että Tristanin banni tuli muista teoista kuin noista bannin saamisen jälkeen tapahtuneesta riekkumisesta?

Kyllästynyt, minulla ei ole harmainta aavistusta mistä teoista Trisse sai viikon mittaisen porttikiellon!

Kerro sinä lukijoille, jotka eivät tiedä (kuten minä); sinä ilmeisesti tiedät, ja lisäksi olet foorumin valvoja, joten senkin puoleen sinun pitäisi olla perillä kuka kulloinkin on porttikiellossa ja mistä syystä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 16:07

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllästynyt, minulla ei ole harmainta aavistusta mistä teoista Trisse sai viikon mittaisen porttikiellon!...

Et näköjään kovin usein tai tarkasti lue palstaa - tai sitten luet sitä jonkinlaiset suodattimet silmillä, jos et ole huomannut Tristanin tekoja.
Outoa kuitenkin, että sinä itse otit Tristanin harjoittaman provosoinnin puheeksi - mutta nyt sinulla ei ole "harmainta aavistusta" miksi hänet bannattiin.
Mirri kirjoitti:... Kerro sinä lukijoille, jotka eivät tiedä (kuten minä); sinä ilmeisesti tiedät, ja lisäksi olet foorumin valvoja, joten senkin puoleen sinun pitäisi olla perillä kuka kulloinkin on porttikiellossa ja mistä syystä.

Alla lueteltu syitä Tristanin bannille.
Mirri kirjoitti:Onhan aina tiedetty epäsosiaalisen aineksen liikkuvan mieluiten yöllä ja nukkuvan päivällä. Raiskaukset, murrot, murhat, ja muut kataluudet...
trisse kirjoitti:Kuten spämmäykset? :roll: Kyllästyneellä on takuulla ollut sormensa pelissä tuossa tutkimiksessa... on laskeskellut psykopatiapisteitäni :shock:

-------------------
trisse kirjoitti:Jos banaani alkaa liikaa suututtaa niin sillehän voi aina tehdä näin: http://www.maku.fi/reseptit/friteeratut-banaanit

-------------------
trisse kirjoitti:Etsi itse viesteistäni.

-------------------
Psykopatologia kirjoitti:
trisse kirjoitti:Minun ei olisi pitönyt olla tyytymätön. Kysyn äidiltä pääsisinkö sairaalaan.

Mitä tuo tarkoittaa?

trisse kirjoitti:Eikö sulla pallopäällä vois olla jotain tärkeämpääkin sanottavaa keskusteluun?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2014 16:11

Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
Olisi kiva kuulla perusteleeko Psykopatologia palstan ylläpitäjänä viikon mittaisen porttikiellon noin kuin sinä perustelit sen.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 16:18

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
Olisi kiva kuulla perusteleeko Psykopatologia palstan ylläpitäjänä viikon mittaisen porttikiellon noin kuin sinä perustelit sen.

No kyllähän Trissen käytös on ollut sitä luokkaa, että banninsa on ansainnut, mutta tosiaan, kenen ansiosta? Onko ylläpito sätkynukke joka jotakuta suojellakseen tekee mitä vaan toinen toivoo?
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 16:28

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.

En ole osallistunut Tristanin bannista päättämiseen, niin kuin en ole (muistaakseni) koskaan osallistunut kenenkään muunkaan banniin.

Sen sanon, että minua otti suunnattomasti päähän, että Kiss selvisi häiriköimisestään vain nimellisellä rangaistuksella. Asia jonka myös Psykopatologialle hyvin selväsanaisesti ilmoitin, mutta tuohonkaan päätökseen minulla ei ole osuutta ollut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2014 16:38

saara kirjoitti:

No kyllähän Trissen käytös on ollut sitä luokkaa, että banninsa on ansainnut, mutta tosiaan, kenen ansiosta? Onko ylläpito sätkynukke joka jotakuta suojellakseen tekee mitä vaan toinen toivoo?

Mitä sinä saara tarkoitat?

Jos tarkoitat sitä mitä luulen sinun tarkoittavan, vastaukseni on, ettei Psykopatologia ole minulta Tristanin banniin liittyen mitään kysynyt, enkä minä ole siihen kantaa ottanut. Jos häiriötä tuottavaa kirjoittajaa ei bannata, se koituu koko palstan vahingoksi - ei vain minun (joka yleensä olen se jonka kimppuun häiriköt ovat käyneet).

Sinä saara puhut palstan huonosta hengestä ja sanot sen olevan ylläpidon syytä. On ristiriitaista, että ensin edellytät ylläpidolta toimenpiteitä (häirikköjä vastaan), mutta jos niitä on tehty, sinä valitat, että toimenpiteitä tehdään suosikkijärjestelmän mukaan.

Jos sinulla on esittää jokin sellainen kirjoitus tai toimenpide jossa väittämäsi suosikkijärjestelmä esiintyy, laita näytille - tai lopeta tuo valitus ja syyttely.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 16:56

Kyllästynyt kirjoitti:

En ole osallistunut Tristanin bannista päättämiseen, niin kuin en ole (muistaakseni) koskaan osallistunut kenenkään muunkaan banniin.

Sen sanon, että minua otti suunnattomasti päähän, että Kiss selvisi häiriköimisestään vain nimellisellä rangaistuksella. Asia jonka myös Psykopatologialle hyvin selväsanaisesti ilmoitin, mutta tuohonkaan päätökseen minulla ei ole osuutta ollut.

En hyväksynyt sitä mitä kiss sinulle sanoi, enkä sitä mitä sitä ennen samaan aiheeseen liittyvää tris sanoi, vaikka olenkin trissen kaveri foorumin ulkopuolellakin. Kyllästynyt en usko, että heidän sanomisensa ensisijassa kuitenkaan sinua koski, vaan kostoa bannista Psykopatologialle.
Pinja

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet