Jay kirjoitti:Eiku varjot selkeesti tiivistyi minua ympäröivässä huoneessa ja sen jälkeen tai samalla, ne alkoivat tulla minua kohti. Tämä tapahtui, kun aloin olla hyvin tuskainen.
Jay kirjoitti:Usein annan muiden mielipiteiden tai arvostelun loukata. Nyt alan vihdoin ymmärtää.
Ketä minun tulisi kunnioittaa niin suuresti että se sanottu saa sattua niin syvälle.
Ketä kunnioitan ketä rakastan, heidän sanomansa voikin ja saakin koskettaa, mutta että
ihmiset, jotka eivät merkitse minulle oikeastaan yhtään mitään, miksi annan helle sen vallan satuttaa.
Näitä mietin tänään.
Sitten on niitä joita muka tulisi pelätä ja siksi kunnioittaa.
se, joka haluaa satuttaa toista on usein itse aika haavoittunut.
Jay kirjoitti:Usein annan muiden mielipiteiden tai arvostelun loukata. Nyt alan vihdoin ymmärtää.
Ketä minun tulisi kunnioittaa niin suuresti että se sanottu saa sattua niin syvälle.
Ketä kunnioitan ketä rakastan, heidän sanomansa voikin ja saakin koskettaa, mutta että
ihmiset, jotka eivät merkitse minulle oikeastaan yhtään mitään, miksi annan helle sen vallan satuttaa.
Näitä mietin tänään.
saara kirjoitti:Jay kirjoitti:Usein annan muiden mielipiteiden tai arvostelun loukata. Nyt alan vihdoin ymmärtää.
Näitä mietin tänään.
Sinulla on paljon hyviä ajatuksia Jay.Haavoittuneita sielujahan täällä harhailee, sanat satuttavat ja mikä pahinta, ne on usein tarkoitettukin satuttamaan jo ennestäänkin vereslihalla olevaa ihmistä.
Auktoriteettiä ei luoda pelotteilla ja uhkailuilla, vaan asenteella. Ymmärrys on lahja ,jota ei kaikilla ole. Ja silloin ikävä kyllä, pyritään käyttämään halveksuntaa ja loukkaavia sanoja aseena toista vastaan.
saara kirjoitti:saara kirjoitti:Jay kirjoitti:Usein annan muiden mielipiteiden tai arvostelun loukata. Nyt alan vihdoin ymmärtää.
Näitä mietin tänään.
Sinulla on paljon hyviä ajatuksia Jay.Haavoittuneita sielujahan täällä harhailee, sanat satuttavat ja mikä pahinta, ne on usein tarkoitettukin satuttamaan jo ennestäänkin vereslihalla olevaa ihmistä.
Auktoriteettiä ei luoda pelotteilla ja uhkailuilla, vaan asenteella. Ymmärrys on lahja ,jota ei kaikilla ole. Ja silloin ikävä kyllä, pyritään käyttämään halveksuntaa ja loukkaavia sanoja aseena toista vastaan.
Samalla tavalla kuin meillä on oikeus mielipiteisiimme, on meillä myös oikeus loukkaantua ja näyttää se. Oikeus myös kysyä, miksi toinen halusi loukata ja mitä hyötyä ko. asiasta oli? Molemmille osapuolille.
Psykopatologia kirjoitti:Ja sinä voisit olla minulle isosisko.
Psykopatologia kirjoitti:Jay on (oikeasti) trisseä vanhempi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa