trisse kirjoitti:Myöskin haluaisin anteeksipyynnön siitä että sinä olet aiheetta tullut taas kerran syyttäneeksi minua valehtelusta. Käsittääkseni olet tehnyt sitä vuosien varrella aika monta kertaa ja olen pyytänyt selvennyksiä asiasta ja muutaman harvan kerran kun olet sellaisen suostunut antamaan koko juttu onkin pohjannut väärinymmärrykseen TAI OMAAN HUONOON MUISTIISI!
Vai koetko minun valehtelevan tässä asiassa..?
kiss kirjoitti:Ei ole taistelupukareita, on vaan tyyppejä jotka yrittää sietää sitä, että Luukkonen hyysää Kyllästynyttä muiden kustannuksella.
kiss kirjoitti:Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.
kiss kirjoitti:Luukkoselle
No vaikka niinkin, mutta se liittyi siihen, että aloit pitää jossain miittingissä Kyllästyneen puolia, joka tuntui muista epäreilulta. Että siltä tiimoin saitte sitten molemmat kenkää, vaikka onhan sinulla Luukkonen siellä edelleen tunnukset.
Ja kukas olikaan ensimmäinen lämpimästi tervehditty täällä : Kyltsi tietenkin, jolloin jossain ketjussa vastasit hänelle:sinullehan tämän tein <3, en muista tarkkaa sanamuotoa.
kiss kirjoitti:Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää
Psykopatologia kirjoitti:Pyysin Kyllästynyttä perustettaessa valvojaksi.
kiss kirjoitti:Ihan hirveetä, mitä kaikkea Luukkonen antaa Kyllästyneen aiheuttaa täällä. Aivan sairaan ahdistavaa!!
kiss kirjoitti:Ei ole taistelupukareita, on vaan tyyppejä jotka yrittää sietää sitä, että Luukkonen hyysää Kyllästynyttä muiden kustannuksella.
kiss kirjoitti:Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.
Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää
kiss olet saanut musta toisen pikkusiskon, tristan on kanssa mun isosisko.
kiss kirjoitti:Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää
kiss olet saanut musta toisen pikkusiskon, tristan on kanssa mun isosisko.
Joo, nyt on kolme kaunista siskosta ja niil on paha äitipuoli, Kyllästynyt.
Ja isänä äitipuolen tossunalla oleva Pp.
saara kirjoitti:kiss kirjoitti:Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.
Trisse on syystä tai toisesta otettu ylläpidon silmätikuksi, ärsytetty ja näin saatu hänet hankkimaan banneja, onko syynä vanha kauna vai mikä? Kyllästynyt osaa myös pistää ja purra.Onko hänellä joku erityissuojelu, ja mistä syystä?...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa