trisse kirjoitti:Ansaitsemiseen en ota kantaa mutta aiheuttanut olet. En ottanut kantaa suomi24:ssä ja tukiasema.orgissa tilanteeseesi aktiivisesti joten turha minua syyttää asiasta. Saatoin suutuispäissäni blogissani joskus noin sanoa mutta sen seitsemän vuotta kun häiriköit blogieni kommenttipalstoja sait valtaosan ajasta sitä vapaasti tehdä sielläkin. Olit bännissä ehkä yhden kuukauden (josta olet jaksanut jälkikäteen itkeäkin).
En ole koskaan häiriköinyt blogejasi, enkä itse aiheuttanut esimerkiksi Suomi24 -palstalla saamaani kohtelua.
En tiedä kuinka suutuspäissäsi tuon julkaisematta jättämisen sanoit, mutta ainakin toteutit ilmoitustasi johdonmukaisesti. Jopa niin johdonmukaisesti, että valitsit palstaformaatinkin sillä perusteella, että sen ulkomailla sijainnut ylläpito antoi sinulle mahdollisuuden kirjoittaa mitä tahansa asiatonta ja perätöntä, eikä minulla (tai kenelläkään muullakaan) ollut minkäänlaista mahdollisuutta sinun väitteitäsi oikaista tai kirjoituksiasi kommentoida.
Mistään kuukauden bännistä ei ole koskaan ollut kyse, enkä ole sellaisesta itkenyt; et julkaissut ainoatakaan viestiä jossa kerroin levittämistäsi perättömistä väitteistä tai kommentoin sinun käytöstäsi ja harjoittamaasi kiusaamista.