Kysymys Luukkoselle?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kysymys Luukkoselle?

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 21:35

Olen Peilikuva ja en päässyt kirjautumaan kyseisellä nimimerkillä. Olenko kenties bannattu vai jokin muu syy?
Tyyne Parkki

Re: Kysymys Luukkoselle?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 20.09.2014 21:46

Minä taas muistelisin, että jouduit bännätyksi 8-)
Et ole kuitenkaan kaksoisnikkeilijä, koska Peilikuvaa ei käyttäjäluettelosta löydy.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 21:47

trisse kirjoitti:Veikkaisin tuota muuta syytä. Mutta nyt olet kaksoiskirjautuneena rikkonut palstan sääntöjä ja saat ikibännin - ähäkutti!

No joo ähäkutti pönttö! Olisinko niin tyhmä, että kyselisin otsakkeen alla miksi en pääse kirjautumaan? No joo ähäkutti pönttö, olisin voinut ottaa bannin tästä olemalla hiljaa.
Pönttö!
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 21:48

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä taas muistelisin, että jouduit bännätyksi 8-)
Et ole kuitenkaan kaksoisnikkeilijä, koska Peilikuvaa ei käyttäjäluettelosta löydy.

Miksi jouduin bännätyksi ja mistä sen olisin voinut lukea, että olisin tiennyt?
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 21:54

Nyt olen sitten tietämättäni ansainnut bannin, joten minkäs teen :? En kyllä oikeasti ymmärrä, mistä se olisi pitänyt tajuta, kun tuli ilmoitus väärästä salasanasta eikä mistään muusta.
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2014 22:04

Et ole bannattu. Kirjaudu uudelleen entisellä tai uudella nimimerkillä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 20.09.2014 22:06

Psykopatologia kirjoitti:Et ole bannattu. Kirjaudu uudelleen entisellä tai uudella nimimerkillä.

Sinä siis vain poistit Peilikuvan? Vastoin foorumin "sääntöjä"?
Ei varmasti ollut ollut kuukautta kirjautumatta :evil:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 20.09.2014 22:07

Sorry, Peilikuva, sekoitin sut Kiss'iin.
En siis teitä ihmisinä, vaan tuossa banniasiassa ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 22:11

Ai siis saanko olla Tyyne Parkki, jos haluan? Tai sitten Peilikuvana, jos sen valitse ja ilmoitan vaan siitä?

Jotenkin houkuttaa tämä Tyyne :lol: :lol: ja sopii kuin nenä päähän :lol: :lol: Nyt olen kirjautunut Tyynenä ja Tyynenä pysyn tämän yön. (Sen kun näkis).
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2014 22:17

Nythän sinä olet rekisteröitynyt Tyynenä. Tyynestä Peilikuvaksi muuttuminen taitaa vaatia uuden rekisteröitymisen, mutta ilmeisesti onnistuu, koska Peilikuva on vapaana oleva nimimerkki.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2014 22:24

Saat olla (käytännössä) mikä vaan ilmoitta(kin).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 22:29

Mikä sua Pertti vaivaa? Odotin jotakin joko tai , mutta että oikeasti annat valita...ihan sama. Mitä hittoa :shock:
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2014 22:30

Tyyne Parkki kirjoitti:Jotenkin houkuttaa tämä Tyyne :lol: :lol: ja sopii kuin nenä päähän :lol: :lol: Nyt olen kirjautunut Tyynenä ja Tyynenä pysyn tämän yön. (Sen kun näkis).

Peilityyni kuulostaisi kivalta...
Mirri

ViestiKirjoittaja Tyyne Parkki » 20.09.2014 22:49

Mirri kirjoitti:
Tyyne Parkki kirjoitti:Jotenkin houkuttaa tämä Tyyne :lol: :lol: ja sopii kuin nenä päähän :lol: :lol: Nyt olen kirjautunut Tyynenä ja Tyynenä pysyn tämän yön. (Sen kun näkis).

Mirrille, tämä on nyt vakamman mietinnän paikka. Haluanko hukata jotakin vaikka uusikin tuntuu kiehtovalta :roll: Toisaalta tulee ikävä Peilikuvaa, mutta toisaalta elämä on uudistumista ja eteenpäin menoa, niin...

Kamalaa, miksi Luukkonen ei vaan voinut sanoa että teet... jotenkin, kun luotin että se päätös tulee täältä, olisi ollut niin paljon helpompi päättää. Vaikka nimimerkkihän se vaan on, muttta liittyy siihen niin paljon hyvää ja huonoakin.
Voi paska. Ja ketä kiinnostaa. Mietin vielä, jos ei joku valopää ole jo napannut mun entistä nimimerkkiä.
Eipä taida sille kunnian kukko laula :lol: :lol: :lol:
Tyyne Parkki

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2014 23:24

Tyyne Parkki kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Mirrille, tämä on nyt vakamman mietinnän paikka. Haluanko hukata jotakin vaikka uusikin tuntuu kiehtovalta :roll: Toisaalta tulee ikävä Peilikuvaa, mutta toisaalta elämä on uudistumista ja eteenpäin menoa, niin...

Niin. Minä olen aina pitänyt Mirristäni kiinni kynsin hampain, jotten joutuisi näin totisen paikan eteen kuin sinä olet nyt joutunut. En uskalla edes ajatella mitä tekisin, jos Mirri ei jostakin syystä enää kävisikään nimimerkikseni, tai en saisi sitä käyttööni.

Peilityyni oli vain varovainen ehdotus; ajattelin, että jos olet jo tykästynyt Tyyneen, mutta kuitenkin haluasit säilyttää vanhaakin... Kannattaa miettiä asiaa vakavasti ja rauhassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 20.09.2014 23:27

Kiitos Tyyne Parkille<3 Jään sua kaipaamaan, jotenkin tunnuit niin läheiseltä. ;)
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 15:28

trisse kirjoitti:Veikkaisin tuota muuta syytä. Mutta nyt olet kaksoiskirjautuneena rikkonut palstan sääntöjä ja saat ikibännin - ähäkutti!

Tässä myös trissen huonoa käytöstä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 19:55

Luulin, ettei vitsailu Tyynen kannalta ollut mukavaa.

On minulla trissestä ikävämpääkin sisältöä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 20:19

Ihan hirveetä, mitä kaikkea Luukkonen antaa Kyllästyneen aiheuttaa täällä. Aivan sairaan ahdistavaa!!
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 20:27

Mikä ihme taika näitä tappelupukareita ja toistensa solvaajia täällä pitää?
En ole kummankaan puolella, pikemminkin molempia vastaan, Täällä on tehty taistelukenttä koko foorumista eikä PP tee muuta kuin pyörittelee peukaloitaan
saara

Seuraava

Paluu Romulaatikko