trisse kirjoitti:Missä mielessä merkittäviä? No, näkyvimpiä ja kalleimpia tietokone ja älykännykkä (Samsung Galaxy Pocket). Näkyviä vaikkei niin kalliita New York -sermi ja iso nukke sekä seinällä riippuva klovni.
saara kirjoitti:Elämää jollain tasolla muuttava hankinta on läppäri tämän rotiskon tilalle. Oikeastaan lapseni hankki sen minulle käytettynä ja kunnosti , kun on tietokoneita ennenkin laitellut. Maksoi hänelle eli siis minulle, 60 euroa, kun osti sen käytettynä,Uutenahan kunnon läppärit maksavat kai useita satasia.Paljon on hyötyä osaavasta lapsesta!
Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Elämää jollain tasolla muuttava hankinta on läppäri tämän rotiskon tilalle. Oikeastaan lapseni hankki sen minulle käytettynä ja kunnosti , kun on tietokoneita ennenkin laitellut. Maksoi hänelle eli siis minulle, 60 euroa, kun osti sen käytettynä,Uutenahan kunnon läppärit maksavat kai useita satasia.Paljon on hyötyä osaavasta lapsesta!
Lapsesi on siis ollut ilmeisesti merkittävin hankintasi?

Mirri kirjoitti:Pyykinpesukone, kuivausrumpu ja tiskikone. Hankinnat tapahtuivat 80-luvulla ja tuossa järjestyksessä. Seuraava merkittävä hankinta oli mikrouuni, tosin sitä ennen ostettiin pakastin; nekin 80-luvun puolella. Kaikki olivat elämää mullistavia ja käänteen tekeviä. Niiden jälkeen merkittävin uusi hankinta on ollut tietokone, joka muistaakseni korvasi kirjoituskoneeni ilman mitään välivaiheita. Välivaiheessa olisi voinut olla tekstinkäsittelykone kirjoituskoneen seuraajana ennen kotitietokoneiden yleistymistä, mutta sitä en ikinä tullut hankkineeksi.
Toki myös kirjoituskone on aikanaan ollut erittäin tärkeä hankinta; sitä tahtoessani kysymys kuului, että mitä ihmettä minä muka kirjoituskoneella tekisin...
Mainitsemani hankinnat ovat nykyisin ihmisten arkipäivää, mutteivät olleet silloin kun olen hankkinut ne ensimmäisen kerran.

Mirri kirjoitti:Banana, en olisi menettänyt mitään, vaikka olisit jättänyt kommenttisi kirjoittamatta. Eihän siinä ollut päätä eikä häntää.
Banana kirjoitti:Mirri kirjoitti:Banana, en olisi menettänyt mitään, vaikka olisit jättänyt kommenttisi kirjoittamatta. Eihän siinä ollut päätä eikä häntää.
Ymmärrän, että välillä voi kiukuttaa. Kiukuttaako sitten varsinaisesti minun toimintani vai joku muu - täytyy aina harkita erikseen.

trisse kirjoitti:Söikö joku yön aikana banaanin..?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa