Hyvästit peniskateudelle!

Re: Hyvästit peniskateudelle!

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 20:54

Mielenkiintoista, mihin kaikkeen asiakas keskustelun aikana voi kiinnittää huomionsa ja että lopulta jää vain mieleen jotkut lintallaan olevat kengät eikä pätkääkään siitä mistä oltiin keskusteltu.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 16.09.2014 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2014 21:01

Ei tuollaista ole todettu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 16.09.2014 21:08

Minä totean, kengät ja muu vaatetus ja kampaus jää mieleen, ei se hiljainen istuskelu, muka terapiana jää mieleen. Joskus.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 21:10

Psykopatologia kirjoitti:Ei tuollaista ole todettu.

Miten niin muka ei?
PP.llä tietty kovat kaulassa ja kraga ja vastaprässäyt housut sekä lakeerikengät .
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 16.09.2014 21:12, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.09.2014 21:12

trisse kiinnitti kenkiin huomiota, koska hänelle kengät ovat tärkeät ja kertovat ihmisestä jotakin. Minulle kengissä on tärkeintä käyttömukavuus ja laadukkuus. saara liioittelee kenkien osuutta, kyllä trisseä muutkin asiat kiinnostavat kuin kengät: terapia ja mielipiteet sekä kohtelu.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 21:13

Pinja kirjoitti:trisse kiinnitti kenkiin huomiota, koska hänelle kengät ovat tärkeät ja kertovat ihmisestä jotakin. Minulle kengissä on tärkeintä käyttömukavuus ja laadukkuus. saara liioittelee kenkien osuutta, kyllä trisseä muutkin asiat kiinnostavat kuin kengät: terapia ja mielipiteet sekä kohtelu.

Pinja, ei tää ole niin kuolemanvakavaa 8-) hymyä huuleen
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.09.2014 21:35

Olen tosikko :shock:
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 16.09.2014 22:02

En tarkoittaanut niinkuin sanoin, tottakai TR. kiinnitti huomionsa moneen muuhunkin , toivottottavassti eniten vuorovaikutteiseen keskusteluun. Nää kenkä jutut on vaan tälläistä ylimääräistä.
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.09.2014 22:02

Tarpeeksi, kun näytät että olet motivoitunut terapiaan tulet sen saamaan. Motivoitumisesi tässä tapauksessa näyttää se, että vaikka sinulta on pyritty eväämään se, et ole antanut periksi. Minulle kävi aikoinaan samalla tavalla, en meinannut ensin saada terapiaa, mutta sitten puhuin terapiahaastattelijan ympäri kertoen kuinka paljon olen terapiaa odottanut ja myös psykiatrini, jonka sanoin myös kovasti odottavan pääsyäni terapiaan ja ettei hän muuten olisi minua sinne laittamassa. Sitten sain terapian, ONNEKSI!
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2014 22:32

...jonka olit jo lopettamassakin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.09.2014 22:37

Psykopatologia kirjoitti:...jonka olit jo lopettamassakin.

Milloin muka?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.09.2014 00:03

Etsi viesteistäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.09.2014 11:06

trisse kirjoitti:Jäin miettimään pitäiskö mun vaihdattaa converse-tyttökin kun oli niin kovin varautunut enkä tiedä päästäänkö sen kanssa puhtaalle pöydälle enää. Mutta eikö silloin tule jo vähän vaikean asiakkaan leima (siis VIIMEISTÄÄN! :roll: )?

Vaihda vaan converse-tyttökin, hän on hankala puheistasi päätellen ja voi tuottaa jatkossa lisää ongelmia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.09.2014 19:40

Psykiatrisi ei ole ajatellut sinun tarvitsevan äidin siivousapua, pitänyt sinua niin hyvä kuntoisena ettet kuitenkaan tarvitsisi siivousapua. Siivousapu on mielestäni sinulle tärkeää ja tarvitset sitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.09.2014 22:35

Trisse, luin koko pitkän ketjun. Olen hengessä mukana ja sinun 'puolellasi' kertomissasi asioissa.

Sitä mieltä kyllä olen, että sinut pitäisi saada irti riippuvuudestasi äitisi siivous- ja muuhun apuun; olette molemmat jo liian vanhoja sellaiseen. Syyllistämistä ei tarvita, mutta irroittelua ja vastuun siirtymistä muualle tarvitaan. Hieno homma, jos kodistasi huolehtimiseen järjestyy apua muualta kuin äidiltäsi; hän on aivan liian vanha käytettäväksi tällaisissa asioissa, oli itse mitä mieltä hyvänsä. Ja sinä olet liian vanha olemaan äitisi avusta riippuvainen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.09.2014 22:42

Äidin kuuluu auttaa lastaan, jos lapsi apua tarvitsee.
Pinja

ViestiKirjoittaja Golden flower » 17.09.2014 22:43

Missä ikäisinä äidit ovat liian vanhoja auttamaan?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.09.2014 22:46

Golden flower kirjoitti:Missä ikäisinä äidit ovat liian vanhoja auttamaan?

Eivät koskaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.09.2014 22:55

Pinja kirjoitti:Äidin kuuluu auttaa lastaan, jos lapsi apua tarvitsee.

Ei pidä paikkaansa. Päinvastoin ennemmin tai myöhemmin lapsen kuuluu auttaa äitiään, jos äiti tarvitsee apua. Noin ihmisten keskuudessa yleisesti ajatellaan.
Eläinemot taas eivät kaipaile apua jälkeläisiltään, mutta emot hylkäävät jälkikasvunsa riippumatta siitä pärjäävätkö pennut/poikaset, tai muut jälkeläiset, omillaan vai eivätkö pärjää.

Ei todellakaan äitien kuulu auttaa aikuista ja vanhenevaa jälkikasvuaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Golden flower » 17.09.2014 22:57

Mutta ei kai sitä missään kielletty ole? Eikä myöskään lasta velvoitettu auttamaan vanhempiaan.
Golden flower

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet